Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Даниела Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036058, E-mail: divanova@prb.bg, Факс: 02 9313834

Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата, ет. 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/izvrshvane-na-profilaktichni-medicinski-pregledi-i/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметa на настоящата обществена поръчка включва предоставянето на медицински услуги, чрез “Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Администрацията на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, УБ“Цигов чарк“, гр. Батак, ПД“Изгрев“, гр. Бяла“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Извършване на профилактични медицински прегледи на работещите в Администрацията на главен прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, УБ“Цигов чарк“, гр. Батак; Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в ПД“Изгрев“, гр. Бяла. Вида на профилактичните прегледи е определен съгласно Приложение № 5 към чл. 8 от Наредба № 3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл. 9 от Наредба № 7 за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи и на база обобщен анализ на временната неработоспособност за 2014 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

85120000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за извънболнична лекарска помощ


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Профилактичните медицински прегледи се извършват за всички работещи по списък утвърден от Възложителя, който към момента на възлагане на поръчката възлиза приблизително на 671 души, разпределени в две обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в Администрацията на главен прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, УБ “Цигов чарк“, гр. Батак, със списъчен състав, който към момента на възлагане на обществената поръчка възлиза на общо 666 души, от които 377 жени и 289 мъже. За очен преглед общо АГП, ВКП, ВАП, НСлС, Бюро по защита при главния прокурор и УБ “ Цигов чарк“ - 666 бр . Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите ПД“Изгрев“, гр. Бяла, общо 5 души, от които 5 жени. Това е максималният брой служители за всяка от позициите, подлежащи на профилактични медицински прегледи, като Възложителя не се ангажира с посочване на точен брой служители, които ще бъдат прегледани.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

61600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За обособена позиция № 1: гр. София. За обособена позиция № 2: гр. Варна или гр. Бяла – област Варна, Община Бяла. Профилактичните прегледи и изследвания следва да бъдат извършени в лекарски кабинети и лаборатории на изпълнителя в гр. София – за обособена позиция № 1 и в гр. Варна или гр. Бяла, област Варна, община Бяла – за обособена позиция № 2.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Брой служители на АГП, ВКП, ВАП, НСлС, Бюро по защита при главния прокурор, УБ “Цигов чарк“, гр. Батак и ПД “Изгрев“, гр. Бяла. Профилактичните медицински прегледи се извършват за всички работещи по списък утвърден от Въз-ля, който към момента на възлагане на поръчката възлиза приблизително на 671 души, разпределени в две обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в АГП, ВКП, ВАП, НСлС, Бюро по защита при главния прокурор, УБ “Цигов чарк“, гр. Батак, със списъчен състав, който към момента на възлагане на обществената поръчка възлиза на общо 666 души, от които 377 жени и 289 мъже. За очен преглед общо АГП, ВКП, ВАП, НСлС, Бюро по защита при главния прокурор и УБ “ Цигов чарк“ - 666 бр .Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите ПД“Изгрев“, гр. Бяла, общо 5 души, от които 5 жени. Това е максималният брой служители за всяка от позициите, подлежащи на профилактични медицински прегледи, като Въз-ля не се ангажира с посочване на точен брой служители, които ще бъдат прегледани. Видовете профилактични прегледи, които следва да бъдат извършени от изпълнителя са следните: За Обособена позиция № 1: А. Профилактични медицински прегледи за жени: 1. Преглед от специалист по вътрешни болести / ЕКГ - 367 бр. 2. Преглед от специалист невролог - 367 бр. 3. Преглед от специалист обща хирургия – 367 бр. 4. Преглед от специалист по офталмолог - 377 бр. При необходимост издаване на рецепта за очила. 5. Преглед при специалист по УНГ - 367 бр. 6. Преглед от лекар – специалист по акушерство и гинекология с изследване на цитонамазка - 367 бр. 7. Преглед от лекар – специалист мамолог, включващ палпация и ехография- 367 бр. 8. Клинично-лабораторни изследвания: ПКК, общ холестерол, триглицериди, АСАТ, АЛАТ, кръвна захар, онкомаркер СА 15- 3; изследване на урина - 367 бр. Б. Профилактични прегледи за мъже: 1. Преглед от специалист по вътрешни болести/ ЕКГ – 288 бр. 2. Пеглед от специалист по обща хирургия - 288 бр. 3. Преглед от специалист невролог – 288 бр. 4. Преглед от специалист офталмолог – 289 бр. При необходимост издаване на рецепта за очила. 5. Преглед от специалист уролог – 288 бр. 6. Преглед от специалист по УНГ – 288 бр. 7. Клинично-лабораторни изследвания: пълна кръвна картина, общ холестерол, триглицериди, АСАТ, АЛАТ, кръвна захар, изследване на урина, PSA – 288 бр. За Обособена позиция № 2: А. Профилактични медицински прегледи за жени: 1. Преглед от специалист офталмолог - 5 бр. При необходимост издаване на рецепта за очила. Срок на изпълнение на поръчката. Срокът за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1 е до 45 (четиридесет и пет) работни дни, считано от датата на сключване на договор за изпълнение на поръчката по Обособена позиция № 1 и по одобрен от възложителя график. Срокът за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2 е до 10 (десет) работни дни, считано от датата на сключване на договор за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2 и по одобрен от възложителя график. Изисквания към предоставяне на данните: Индивидуалните данни, отразени в профилактична карта и резултати от изследванията изготвена на хартиен носител в два екземпляра за всеки прегледан. Индивидуалните данни задължително да съдържат заключение от съответния специалист, както и обобщено заключение със съответните препоръки за терапевтично поведение (допълнително изискващи се изследвания). В три дневен срок след извършване на профилактичните прегледи за деня, информацията /профилактични карти и резултати от изследванията/ се предава запечатана в 2 етикетирани плика, както следва - един за всеки прегледан и един за всеки прегледан и един за СТМ обслужваща Въз-ля на отговорника по договора от страна на възложителя с приемо - предавателен протокол.Продължава в Раздел Допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/09/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Начин на финансиране - бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Дата, час и място на отваряне на офертите: 28.09.2015 г. от 10:00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4. Ценовата оферта не е допустимо да надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка по съответната обособена позиция.Офертата следва да се представи в срок до 17.00 часа на 24.09.2015 г. на адрес: Прокуратура на Република България, гр. София, бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА И УКАЗАНИЕ ЗА ПОДГОТОВКАТА . 1. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 2 за ОП № 1 и Приложение № 2.1 за ОП № 2) 3. Ценово предложение (Приложение № 3 за ОП № 1 и Приложение № 3.1 за ОП № 2); 4. Попълнен образец на оферта с посочен срок на валидност (Приложение № 1); 5. Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че представителната им власт произтича от пълномощното. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – (Приложение № 4); 7. За доказване на изискването по раздел IV буква б) от приложението към публичната покана, участникът представя декларация в свободен текст, че ще изпълнява задълженията си, по предмета на обществената поръчка, съобразно план-график за изпълнение на дейностите, който ще бъде изготвен и съгласуван с определен от Възложителя координатор при подписване на договора за всяка обособена позиция. (валидно и за двете обособени позиции). 8. За доказване на изискването по раздел IV буква б) от приложението към публичната покана, участникът представя копие от удостоверението за регистрация на лечебното заведение, заверено „Вярно с оригинала“ и дата, подпис и име на лицето извършило заверката. (валидно и за двете обособени позиции). 9. За доказване на изискването по раздел IV буква в) от приложението към публичната покана, участникът представя Декларация за лицата, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка по образец Приложение№ 6. 10. За доказване на изискването по раздел IV буква г) от приложението към публичната покана, участникът представя: Декларация по образец- Приложение № 5, че участникът ще осигури профилактичните прегледи и изследвания да бъдат извършени в лекарски кабинети и лаборатории на изпълнителя в гр. София – за обособена позиция № 1 и в гр. Варна или гр. Бяла, област Варна, община Бяла – за обособена позиция № 2. 11. За доказване на изискването по раздел IV буква д) от приложението към публичната покана, участникът представя “Декларация” (свободен текст), че разполага с необходимата техническа обезпеченост, свързана с провеждането на профилактичните медицински прегледи. (валидно и за двете обособени позиции). 12. Административни сведения (Приложение № 7). СРОК ЗА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТАТА. Не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/09/2015