ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Техническо обслужване, месечна профилактика и администриране на картови бариерни системи
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72310000
Описание:
Услуги по обработка на данни
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Автогара Запад,Автостанция Изгрев,Автостанция Славейков,12бр. автобуси и др
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Осигуряване на услуги по техническо обслужване, месечна профилактика и администриране на картови бариерни системи, стационарни и мобилни видеонаблюдателни системи, което включва следното :
o Денонощно аварийно техническо обслужване.
o Ежемесечни профилактики на системите.
o Текуща дневна поддръжка и сервиз на системите.
Системен оператор от 06.00 ч. до 18.00 ч. при петдневна работна седмица поддържа връзка и координира действията на физическата охрана, поддържа връзка с дежурният диспечер на „Бургасбус” ЕООД и контролира пропускателният режим на превозните средства, въвежда и коригира достъпа на нови и работещи карти, прави ежедневни или седмични справки за възникнали събития, при поискване от Административните органи на „Бургасбус” ЕООД изготвя всички видове справки, които позволява софтуера на системата и др. Наблюдение през отдалечен достъп изправността на стационарните и мобилни видеонаблюдателни системи, и координира действията на ремонтно поддържащия екип при необходимост.
Обектите по вид и местоположение на територията на гр.Бургас са следните:
1. Автогара Запад, адрес: гр. Бургас, северна промишлена зона - бариерна картова система, видеоналюдение
2. Автостанция Изгрев – видеонаблюдателна система
3. Автостанция Славейков - видеонаблюдателна система
4. Тролейбусно депо Меден Рудник - видеонаблюдателна система
5. 12бр. автобуси с мобилно видеонаблюдение
6. Гаражна служба – бариерна картова система, видеоналюдение
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Участника трябва да представи следните документи:
1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия/ите кандидата съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;
2. Представяне на участника – попълва се Образец №1;
3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки- попълва се Образец №2;
4.Ценово предложение - Образец №3;
5. Удостоверение за Адмистратор на лични данни;
6. Сертификат за въведена система за контрол върху качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент), доказва се със заверено копие от сертификата
7. Техническо предложение.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: