Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / инж.Живко Бончев –ръководител отдел «Ж.п.транспорт», България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3188/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Инвестиции”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на електронни ж.п.везни тип IND9R86 на фирма „Mettler Toledo”, електронна ж.п. везна тип 9200 на фирма „Cronos Richardson“ и система за измерване и индикация на скоростта на влакове в зоната за измерване на ж.п.везни

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000, 38311000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Електронни везни и принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ж.п. везна тип IND9R86 на „Mettler Toledo“ в р-к „Трояново-1“ – 2 бр. Ж.п.везна тип 9200 на фирма “Cronos Richardson” в р-к „Трояново-север“ – 1 бр. Система за измерване и индикация на скоростта на влакове през зоната на измерване на вагонна електронна везна в р-к „Трояново-1“ – 2 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

54000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

рудник „Трояново-1”, с.Трояново и рудникк „Трояново-север”, с.Ковачево

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок на изпълнение на договора: 24 (двадесет и четири) месеца от датата на подписването му. Договорът ще бъде сключен с обща максимална стойност до 54 000,00 лева без ДДС в това число: месечни сервизни цени и вложени резервни части/материали при необходи-мост. 3. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва по банков път, както следва: - месечна абонаментна цена - ежемесечно, в срок до 30 (триде-сет) календарни дни след изтичане на месеца, срещу представена фактура-оригинал и про-токол за извършени дейности; - вложени резервни части, в срок до 30 (тридесет) календар-ни дни, срещу представена фактура - оригинал и одобрен от Възложителя (Изпълнителя по договора от страна на Възложителя) доклад. 4. Участниците трябва да представят копие, заверено "Вярно с оригинала" на сертификат по ISO 9001:2008 (или еквивалент на него), с обхват: Производство, продажба и инсталиране и сервиз на електронни везни. 5. Участниците трябва да представят копие, заверено "Вярно с оригинала" на одобрение, издадено от Български институт по метрология, с обхват: Производство и проверка на везни с неавтоматично действие. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/09/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 24.09.2015 г. от 13:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/09/2015