Версия за печат

BG-Панагюрище

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Средно общообразователно училище /СОУ/ НЕШО БОНЧЕВ”-град Панагюрище, град Панагюрище, област Пазарджик, ул.”Цар Освободител” № 7, За: Директор Веска Йорданова Барова; Главен счетоводител Павлинка Цанкова, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357-62163, E-mail: sou_n_bonchev@abv.bg

Място/места за контакт: ул.”Цар Освободител” № 7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nbnet.org.

Адрес на профила на купувача: http://nbschool.webnode.com/informatsia/profil-na-kupuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Приготвяне и доставка на готова храна по предварителна заявка – закуски/и или плодове и топъл обяд за учениците за учебната 2015/2016г. и учебната 2016/2017г. за нуждите на СОУ „НЕШО БОНЧЕВ”–град Панагюрище, по две обособени позиции: Обособена позиция №1 – Доставка по заявка на закуски и/или плодове за прогнозен брой 300 ученици от I до IV клас в СОУ „Нешо Бончев”–град Панагюрище за учебната 2015/2016г. и учебната 2016/2017г., с прогнозен брой 170 учебни дни за всяка учебна година; Обособена позиция №2 – Доставка по заявка на готови ястия-кетеринг за обедно хранене за прогнозен брой 80 ученици от I до IV клас, обучаващи се на целодневна организация на учебния ден в СОУ „Нешо Бончев”–град Панагюрище, за учебната 2015/2016г. и учебната 2016/2017г., с прогнозен брой 170 учебни дни за всяка учебна година”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По Обособена позиция №1 – Доставка по заявка на закуски и/или плодове за прогнозен брой 300 ученици от I до IV клас в СОУ „Нешо Бончев”–град Панагюрище за учебната 2015/2016г. и учебната 2016/2017г., с прогнозен брой 170 учебни дни за всяка учебна година; По Обособена позиция №2 – Доставка по заявка на готови ястия-кетеринг за обедно хранене за прогнозен брой 80 ученици от I до IV клас, обучаващи се на целодневна организация на учебния ден в СОУ „Нешо Бончев”–град Панагюрище, за учебната 2015/2016г. и учебната 2016/2017г., с прогнозен брой 170 учебни дни за всяка учебна година. Количествата са прогнозни, на база брой присъстващи ученици в съответния ден през целия период на доставките. Точното количество, вид и асортимент се конкретизира съобразно ежедневните потребности на Възложителя, съгласно подадени заявки от упълномощено от него лице. Обемът на доставките на храна за закуска и обяд за учениците от СОУ „Нешо Бончев”–град Панагюрище ще се определя от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на храна, в случай, че такава нужда не е възникнала в посочения прогнозен обем и брой ученици. Изпълнителят, по сключеният въз основа на настоящата процедура договор, не може има каквито и да са претенции, вкл. за обезщетения, за това, че не са му възложени доставки в пълен обем на прогнозните. Възложителят има право да не възложи общия прогнозен брой закуски и обяди, както и има право да иска от изпълнителя увеличаване на количествата на доставяната храна, според броя на учениците, които ще се хранят.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65416 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Панагюрище, област Пазарджик, ул.”Цар Освободител” № 7

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът в процедурата трябва задължително да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът трябва да представи примерен набор от менюта за 1(един) месец за един ученик за закуски, съответно за обяд: основно ястие, хляб, супа/таратор и десерт. Храните трябва да отговарят на нормите за хранене на ученици над 7 годишна възраст. Участникът трябва да представи подробен рецептурник с калкулации, общ грамаж и грамаж на основните компоненти и технология за приготвяне на обедните ястия, които трябва да отговарят на нормативните изисквания. 2. Участникът следва да разполага с неоходимия опит в областта на ученическото хранене и квалифициран персонал, назначен на трудов договор, като трябва да има и поне един служител инженер-технолог или с друга специалност свързана с производство/ продажба на храни с висше образование или средно-специално образование, с минимален стаж по специалността 1 пълна година, като представя документи, удостоверяващи опита и квалификацията на персонала и назначаването му на трудов договор при участника, документи за собствени/наети обекти за производство и/или продажба на храни, с удостоверения за регистрацията им от Областна дирекция по безопасност на храните; Свидетелства за регистрация на моторни превозни средства собствени, наети или отдадени с договори за лизинг с издадени удостоверения за регистрация от Областна дирекция по безопасност на храните. Участникът следва да има опит в ученическото хранене като е изпълнил поне три договора с предмет ученическо хранене или договори за наем на обекти, свързани с ученическото хранене(училищни столове/бюфети или павилиони) през последните три години или за по-кратък период ако е регистран по-късно, с посочени дата на сключване, срок на изпълнение, предмет, име на възложителя/наемодателя и телефон за контакти. Към документацията се прилага декларация относно изпълнението на договорите като задължително се прилагат Референции/Препоръки за добро изпълнение на договорите, в които изрично следва да е вписано, че договорите са за доставка на храни за училища, или договори за наем на обекти за ученическо хранене, подписани от законния представител на лицето, което ги издава с поставен печат, изходящ номер; посочена дата на сключване на договора, период на действие и оценка за изпълнението му (представят се в оригинал или нотариално заверени преписи). Към документацията се представят документи за установяване на посочените обстоятелства. От представените документи, следва безспорно да се установява наличието на материален и кадрови ресурс, посочен по-горе както и доброто изпълнение на поне три договора за еднакви или сходни с предмета на поръчката доставки, през последните три години или за по-кратък период в зависимост от датата на регистрацията на участника. Възложителят има право да проверява декларираните обстоятелства и да иска от участника представяне на допълнително данни и документи.3. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица, които могат да бъдат подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. 4. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, посочените изисквания за квалификация и техническа възможност в настоящата документация следва да са изпълнени от поне един от членовете на обединението. Качеството на храните трябва да отговаря на нормативните изисквания за хранене на учениците - Закона за храните и останалите наредби свързани с ученическото хранене, подробно посочени в документацията. Изискванията продължават в поле Допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите се извършва след определяне на комплексна оценка, изчислена на база на оценки по всеки показател, с посочена относителната тежест, която възложителят дава на всеки от показателите за определяне на икономически най-изгодната оферта. Конкурсната комисия разглежда по същество предложенията, като ги класира с комплексна оценка КО = К1 + К2 по следните критерии: 1. Предложена единична цена без ДДС за един брой закуска по Обособена позиция №1 (съответно за един брой обяд по Обособена позиция №2) /К1/, с относителна тежест 60% и максимален брой точки до 60. Предложената от всеки кандидат цена се изчислява по следната формула: К1 = (К1 мin / К1уч. ) x 60 Където К 1уч е предложената от съответния участник цена. К1 мin. е предложената най-ниска цена от участник. 2. Оценка за предложено разнообразие на менюто за закуски по обособена позиция №1 (съответно за обяди по обособена позиция №2) /К2/- с относителна тежест 40% и максимален брой точки до 40 точки. Оценката по този критерии ще се формира по следният начин: К1 = (К1уч / К1 мах ) x 40 Където К 1уч е предложеният брой закуски/обяди съответстващи на изискванията. К1 мах. е максималният предложен от участник брой закуски/обяди. За да получи оценка за отделното ястие в менюто, участникът следва да е посочил вид и съдържание на компонентите; грамаж на закуската/обяда, както и грамаж на основните компоненти с калкулации на храните. За обяда - пълно меню включващо супа/таратор, основно ястие, хляб и десерт. Максимален брой точки по всички показатели 100т. Точките се закръглят до втория знак след десетичната запетая. Офертата получила най-голям брой точки се класира на първо място. При еднакъв брой точки, на първо място се класира офертата с по-ниската цена.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/09/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участникът трябва да има разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните и анализ на опасностите и критичните контролни точки /НАССР/, във връзка с изискванията на чл.18 от Закона за храните, за което представя сертификат или друг документ, доказваш по безспорен начин наличието на внедрена и функционираща система НАССР.Закуските следва да се представят индивидуално за всеки ученик, като опаковката следва да е с ненарушена цялост и да предпазва храната от външни замърсявания. Изпълнителят следва да доставя обяда в съдове за еднократна употреба, които да бъдат в термо кутии, с цел да се запази топлината на храната, както и да предостави прибори за еднократна употреба. Доставките се осъщесвяват със специализиран транспорт и транспортни опаковки, гарантиращи температура на храните над 63 градуса, придружени от всички документи /стокова разписка с точни количества и описани партидни номера на доставените храни/, предвидени в действуващите нормативни документи, като извън уговореното количество, задължително доставя още 1 брой безплатна порция, необходима за съхранение при възложителя за контролни проби пред Областна дирекция по безопасност на храните. Възложителят предвижда отстраняване на кандидат или участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1, ал. 2, т.1, т.2,т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП и на основание чл.47, ал.3 от ЗОП се посочват тези обстоятелства в поканата за участие - лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, не трябва да са осъждани и да са свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, или да са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; участникът не трябва да е в открито производство по несъстоятелност, да няма публични задължения, по см.на чл.162, ал.2,т.1 от ДОПК, да не е лишен от право да упражнява такава дейност. Срокове за доставка: СУТРЕШНА ЗАКУСКА за учениците от I до IV клас – доставка до 09:00 часа в съответния ден; ОБЯД за учениците на целодневно обучение – доставка до 11:00 часа в съответния ден. Подробни изисквания и указания за участие и представяне на оферти и документация за участие са публикувани на профила на купувача на Възложителя: http://nbschool.webnode.com/informatsia/profil-na-kupuvacha.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/09/2015