Версия за печат

BG-гр. Мездра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОУ ХРИСТО БОТЕВ, ул. Георги Димитров №10, За: Иван Иванчев, Република България 3100, гр. Мездра, Тел.: 0910 92789, E-mail: hr.botev_mezdra@abvl.bg

Място/места за контакт: ОУ Христо Ботев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Приготвяне и доставка на готова храна за закуска и топъл обяд за учениците в ОУ „Христо Ботев” гр. Мездра”, по обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 „Доставка на закуска за учениците от І до IV клас, съгласно ПМС 308/ 2010 г. за учебната 2015/2016 година” 2. Обособена позиция № 2 „Доставка на приготвена храна за осигуряване на топъл обяд за ученици от І до VІІІ клас, за учебната 2015/2016 година.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15813000, 55524000

Описание:

Хранителни продукти, използвани за закуска
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Сутрешна закуска за учениците от първи до четвърти клас за: прогнозен брой ученици/деца - 230 прогнозен брой учебни дни - 125 дни за учебната 2015/2016г. 2.Топъл обяд за ученици на целодневно обучение за: прогнозен брой ученици - 150 прогнозен брой учебни дни - 155 за учебната 2015/2016 г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57848 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Мездра

NUTS:

BG313

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Всеки участник трябва да разполага с минимум един обект за производство на храна, регистриран съгласно чл. 12 от Закона за храните, от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) – Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ). 2.Всеки участник трябва да разполага с минимум едно собствено или наето транспортно средство, което е регистрирано в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ / РЗИ, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. 3.Всеки един от участниците трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, в т.ч. лице отговарящо за контрола на качеството и с минимум едно лице с образование или квалификация в областта на общественото хранене, което да участва в приготвянето на храната за учениците, съгласно чл. 8 от Наредба № 37/21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците. 4.Участникът да разполага с Доказателство за въведена система за безопасност на храните - Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на производителя и/или търговеца на предлаганите изделия по чл. 70 ал. 1 от Наредба № 5/2006 г. на МЗГ за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните, или еквивалентни. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. Горното обстоятелство, участникът може да докаже и с декларация-свободен текст, в която изрично е записан текста: „Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни”.В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти или ISO 9001:2000 - Система за управление на качеството не е необходимо да има декларация удостоверяваща, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система. 5.Всеки един от участниците следва да е изпълнил успешно един или повече договора с предмет, сходен на предмета на поръчката (приготвяне и доставка на храна в готов вид), през последните 3 (три) години (2012 г., 2013 г., 2014 г). *Доставки, сходни и/или еднакви с предмета на поръчката са доставки на готова храна за консумация (закуски, обяди, вечери). За доказване на техническите възможности за изпълнение на поръчката всеки от участниците представя описаните в документацията документи.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/09/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията и образците за настоящата обществена поръчка могат да се прегледат и свалят от сайта на Община Мездра - www.mezdra.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/09/2015