Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Диляна Игнатова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237336, E-mail: d_ignatova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Диляна Игнатова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/30c3ed9ecbf9829f27fbcd68c9ec77e5.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Отпечатване и разпространение на Наръчник по ЕКПЧ за неюристи“ Предметът на поръчката е отпечатване и разпространение на тематичен наръчник: „Наръчник по Европейската конвенция за правата на човека за неюристи“. Наръчникът съдържа синтезирана практическа информация относно приложението и тълкуването на Конвенцията и превенция на нарушенията на европейските стандарти за защита на правата на човека. Той е насочен към служителите в правоприлагащите органи и администрацията – неюристи, и е организиран така че да осигури лесното и бързо намиране на отговори на въпросите, възникнали при ежедневната им работа. Обществената поръчка включва следните дейности: оформление, съгласно одобрен от Дирекция ППРБЕСПЧ дизайн: http://www.justice.government.bg/Files/Naruchnik_Evropeiska_konvencia_2014_10_01_635478607660832248.pdf полиграфическа реализация – отпечатване на тираж от 1000 бр. от изданието, опаковка и доставка на адресати в страната, посочени от Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79810000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4890 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Славянска № 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът следва да е изпълнил минимум 2(две)услуги,сходни с предмета на поръчката през последните 3(три)години, считано от датата на подаване на офертата.Под сходни и/или еднакви с предмета на поръчката се смятат услуги услуги, свързани с поне една от следните области: печатната реклама, издателската дейност, предпечатната подготовка и графичния дизайн, полиграфическото производство.Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му.Участникът трябва да представи списък с изброяване на услугите с идентичен или сходен предмет с предмета на поръчката, изпълнени в последните три години, считано от датата за подаване на оферта.Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен огран или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.Списъкът следва да включва услугите, чието изпълнение е приключило в заложения период.Списъкът следва да съдържа предмета на изпълнената услуга и кратко описание;начална дата и срок на услугата; стойност на услугата; получателите (възложители) и данни за тях; основен изпълнител или подизпълнител и издадено и приложено доказателство – по образец № 5. Изискването по тази точка се доказва с документа по т. 10.6.6. от Раздел III на указанията за участие.2.Валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват в областта на извършването на графичен дизайн и/или полиграфическа дейност, книгопечатане и/или реклама или еквивалентен. Доказва се със: заверено от участника копие на валиден сертификат. Съгласно чл. 53, ал. 4 ЗОП, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. При обединение, документите, доказващи покриването на критериите за подбор, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор. Критериите за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Продължава в раздел допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Гаранция за участие - не се предвижда.Гаранция за изпълнение-съгласно т.11.2. от Раздел III на указанията за участие в поръчката. Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата.Ценовото предложение на участника не следва да надхвърля максималният финансов ресурс за изпълнение на услугата, определен от Възложителя, който е в размер на 4 889,58 лв. (четири хиляди осемстотин осемдесет и девет лева и петдесет и осем стотинки) без вкл. ДДС или 5 867,49 лв. (пет хиляди осемстотин шестдесет и седем лева и четиридесет и девет стотинки) с вкл. ДДС. Предложения, които надхвърлят обявената стойност няма да бъдат разглеждани. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Публичната покана, образците на документи и техническата спецификация са публикувани на следния електронен адрес: http://profile.mjs.bg/30c3ed9ecbf9829f27fbcd68c9ec77e5 При постъпване на въпроси по документацията от заинтересовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.Отварянето на офертите ще се извърши на 17.09.2015 г. от 14:00 ч. в Министерството на правосъдието, гр. София, ул. "Славянска" № 1. Съгласно чл. 101г, ал. 3, вр. чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Подробни указания за оформянето на офертата, както и образци на документите, са публикувани в профила на купувача на Министерство на правосъдието- http://profile.mjs.bg/30c3ed9ecbf9829f27fbcd68c9ec77e5 Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: а) лично – срещу подпис;б) по пощата или чрез куриерска служба - с препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес, съответно – на адреса на Министерство на правосъдието; в) по факс;г) по eлектронна поща;д) чрез комбинация от тези средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/09/2015