Версия за печат

BG-Мездра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Среднообщобразователно училище Иван Вазов, ул. Г.Димитров №32, За: Румяна Георгиева Йорданова, България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92458, E-mail: vazov_school@abv.bg

Място/места за контакт: СОУ Иван Вазов

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Приготвяне и доставка на готова храна - закуска и топъл обяд на учениците от СОУ “Иван Вазов гр.Мездра. 3.1. Обособена позиция № 1: Доставка на закуска за 100 ученика прогнозен брой от І до IV клас, съгласно ПМС 308 / 2010 г. Обособена позиция № 2: Доставка на приготвена храна за осигуряване на топъл обяд за 80 ученика прогнозен брой от І до VІІI клас, обхванати в целодневна форма на обучение .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15813000

Описание:

Хранителни продукти, използвани за закуска


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на закуска за 100 ученика прогнозен брой от І до IV клас, съгласно ПМС 308 / 2010 г. Прогнозен брой ученици – 100 Срок на изпълнение – от 23. 09. 2015 г. до 31. 05. 2016 г. Доставка на приготвена храна за осигуряване на топъл обяд за 80 ученика прогнозен брой от І до VІІI клас, обхванати в целодневна форма на обучение Прогнозен брой ученици – 80 Срок на изпълнение – от 23. 09. 2015 г. до 15. 06. 2016 г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

38400 EUR

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мездра

NUTS:

BG313

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставчикът да има опит и добър организационен подход в производството и доставката на храни за ученически столове. - Доставчикът да представи списък на изпълнените договори за доставка на храна в готов вид на ученици за последните две години и референции от учебните заведения. - Доставчикът следва да разполага с обект (собствен или под наем) за производство и търговия с храни, съгласно чл. 12 от Закона за храните, за което следва да се представят съответните документи – нотариален акт, договор за наем, придружени с надлежни документи за осъществяване на дейността; - При доставка, осъществявана с автомобил, последният трябва де е регистриран, съгласно нормативните изисквания, за превоз на хранителни продукти, за което следва да се представят съответните документи – регистрационен талон и договор за наем (ако автомобилът не е собственост на доставчика), придружени с надлежни документи за осъществяване на такъв превоз; - Автомобилът да бъде термо изолиран и храната да се доставя в термо изолирани казани. - За доставчикът (законовия му представител) не следва да са изпълнени обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, за което следва да се представят съответните документи – предвидените в закона; - Доставчиците следва да са български или чуждестранни физически или юридически лица, или да са обединения на такива, да притежават съответно ЕИК – следва да се представи удостоверение за актуално състояние.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 (П1): Цена; Тежест на П1 – 80 %; Максимален брой точки – 80 т.; - Показател 2 (П2): Срок на отложено плащане; Тежест на П2 – 20%; Максимален брой точки – 20 т.; 10.2.1. Определяне на П1: П1ц = (П1мин : П1уч) . 80, където П1ц е резултатът на участника по П1, П1мин е най-ниската предложена цена от участник, П1уч е цената, предложена от съответния участник.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/09/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията и образците на обществената поръчка могат да се свалят от сайта на община Мездра. Офертите ще бъдат отворени на 14.09.2015 г. от 10.00 часа в сградата на СОУ "Иван Вазов" Мездра, ул. "Г.Димитров"32

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/09/2015