Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Росица Димитрова – експерт Търговия /инж.Динко Ангелов - инженер - механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3080/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механооборудване”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставката на филтри за технологична механизация – за машини “HYUNDAI” R210 LC-9, R170 W-9, 110-7A, HL740-9, описани по наименование, каталожни номера и количества в Техническа спецификация, публикувана в профила на купувача. Количествата посочени в спецификацията са ориентировъчни. Възможно е да се извърши промяна в количествата по отделни видове филтри в рамките на общата стойност на договора. Необходимите видове и количества филтри ще се посочват във всяка конкретна поръчка-спецификация. Възложителят не е длъжен да заяви и получи цялото количество по предмета на договора и не носи отговорност за това. Изискванията към предмета и условията за изпълнение на поръчката са съгласно Техническата спецификация публикувана в профила на купувача и настоящата покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42913000

Описание:

Маслени, бензинови и въздушни филтри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съгласно Техническа спецификация, публикувана в профила на купувача

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

48000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя в гр.Раднево - отдел Логистика и контрол, съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Офертата трябва да съдържа всички посочени видове и количества филтри по предмета на процедурата. 2. Краен срок за изпълнение: до 12 месеца, считано от датата на подписване на договор. Доставките се извършват на базата на поръчки-спецификации, в които се посочват видовете и количествата на заявените изделия. Поръчките се изпращат по факс или с писмо от Изпълнителя от страна на Възложителя – отдел „Логистика и контрол”. Срок за изпълнение на всяка отделна поръчка – до 30 (тридесет) календарни дни след получаването й от изпълнителя. 3. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане на изделията, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 17.09.2015 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/09/2015