Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Диляна Игнатова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237336, E-mail: d_ignatova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Диляна Игнатова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/fd65f6d6c088870cf7b4301dea5f0fd3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Отпечатване и разпространение на помагало“ Дирекция „Процесуално представителство на Република България пред Европейския съд по правата на човека“ (ППРБЕСПЧ) на Министерство на правосъдието е бенефициент по Програмна област 31 на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009–2014 г. с проект NFM-2013-BG14-3 „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека“, договор 93-00-44/20.02.2013 г. (Проекта). Проектът има за основна цел повишаването на националния капацитет в областта на правата на човека за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека (ЕСПЧ), включително преодоляване на констатирани от Съда системни или структурни проблеми. Пряко насочена към постигането на тази цел е дейността на Проекта за създаване на обучителни материали с коментари и тълкуване във връзка с приложението на международноправни актове във връзка с правата на човека, в т.ч. Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа (Конвенцията) и съответната практика на ЕСПЧ. Поръчката цели да реализира за безвъзмездно разпространение сред заинтересованите национални власти международно признато издание - „A Human Rights Approach to Prison Management. Handbook for prison staff“ от проф. Andrew Coyle, правата на интелектуална собственост върху което са предоставени от титуляра. Помагалото съдържа синтезирана практическа информация относно приложението и тълкуването на международни актове, регламентиращи стандарти за защита на правата на човека и в частност на лишените от свобода лица. Той е насочен към служителите в администрацията на затворите, както и към лицата и органите, в чиято компетентност е формирането на политики и разработването на вътрешни правила по отношение на местата за лишаване от свобода. Предметът на поръчка е отпечатване и разпространение на българския превод на посоченото помагало. Преводът ще бъде предоставен от Възложителя. Обществената поръчка включва следните дейности: 1.Изработване на дизайн; 2.Полиграфическа реализация – отпечатване на тираж от 1000 бр.; 3.Разпространение на изданието.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79810000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6840 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Славянска № 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът следва да е изпълнил минимум 2(две)услуги,сходни с предмета на поръчката през последните 3(три)години, считано от датата на подаване на офертата.Под сходни и/или еднакви с предмета на поръчката се смятат услуги услуги, свързани с поне една от следните области: печатната реклама, издателската дейност, предпечатната подготовка и графичния дизайн, полиграфическото производство.Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му.Участникът трябва да представи списък с изброяване на услугите с идентичен или сходен предмет с предмета на поръчката, изпълнени в последните три години, считано от датата за подаване на оферта.Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен огран или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.Списъкът следва да включва услугите, чието изпълнение е приключило в заложения период.Списъкът следва да съдържа предмета на изпълнената услуга и кратко описание;начална дата и срок на услугата; стойност на услугата; получателите (възложители) и данни за тях; основен изпълнител или подизпълнител и издадено и приложено доказателство – по образец № 5. Изискването по тази точка се доказва с документа по т. 10.6.6. от Раздел III на указанията за участие.2.Валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват в областта на извършването на графичен дизайн и/или полиграфическа дейност, книгопечатане и/или реклама или еквивалентен. Доказва се със: заверено от участника копие на валиден сертификат. Съгласно чл. 53, ал. 4 ЗОП, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. При обединение, документите, доказващи покриването на критериите за подбор, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор. Критериите за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Продължава в раздел допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/09/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Гаранция за участие - не се предвижда.Гаранция за изпълнение-съгласно т.11.2. от Раздел III на указанията за участие в поръчката. Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата.Ценовото предложение на участника не следва да надхвърля максималният финансов ресурс за изпълнение на услугата, определен от Възложителя, който е в размер на 6 840,01 лв. (шест хиляди осместотин и четиридесет лева и една стотинка) без вкл. ДДС или 8 208,01 лв. (осем хиляди двеста и осем лева и една стотинка) с вкл. ДДС. Предложения, които надхвърлят обявената стойност няма да бъдат разглеждани. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Публичната покана, образците на документи и техническата спецификация са публикувани на следния електронен адрес: http://profile.mjs.bg/fd65f6d6c088870cf7b4301dea5f0fd3 При постъпване на въпроси по документацията от заинтересовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.Отварянето на офертите ще се извърши на 16.09.2015 г. от 14:00 ч. в Министерството на правосъдието, гр. София, ул. "Славянска" № 1. Съгласно чл. 101г, ал. 3, вр. чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Подробни указания за оформянето на офертата, както и образци на документите, са публикувани в профила на купувача на Министерство на правосъдието- http://profile.mjs.bg/fd65f6d6c088870cf7b4301dea5f0fd3 Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: а) лично – срещу подпис;б) по пощата или чрез куриерска служба - с препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес, съответно – на адреса на Министерство на правосъдието; в) по факс;г) по eлектронна поща;д) чрез комбинация от тези средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/09/2015