Версия за печат

BG-Свищов

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Място/места за контакт: Офис Обществени поръчки - сграда Учебен корпус Запад на СА Д. А. Ценов в град Свищов, ул.Емануил Чакъров №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-svishtov.bg/?page=profile-SA.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на канцеларски материали за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – град Свищов.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30197000

Описание:

Дребно офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Заявяваните количества ще са съгласно текущите нужди на Академията (Техническо предложение) - Приложение №2 и (Ценово предложение) - Приложение №3 към настоящата покана, публикувана в профила на Академията като купувач. Всеки участник има право да представи само една оферта, като не се допуска разделяне на поръчката и представянето на варианти.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65960 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Приемането на доставките ще се извършва всеки работен ден в периода от 8:30 до 11:00 ч. и от 13:00 до 16:00 часа., франко склад Финансов факултет, ул. Емануил Чакъров №2 и склад на АИ „Ценов“ – ул. Градево № 24 при Стопанска академия „Д.А.Ценов" в град Свищов

NUTS:

BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Посочените количества са ориентировъчни и при неусвояване на пълния обем Академията няма да носи каквато и да е отговорност. Канцеларските материали да бъдат оригинални, нови /нерециклирани/ в оригинална фабрична опаковка, годни за употреба (към момента на осъществяване на доставката) за период не по-малък от 1 година, да бъдат придружени от оригинални инструкции за експлоатация. Опаковките да са с ненарушена цялост и върху опаковката да се съдържа информация за датата на производство и срока на годност. Замяна на канцеларските материали със скрити фабрични дефекти (установени в срока на гаранцията) и/ или повредена опаковка в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа от уведомяването, безвъзмездно на място при СА "Д. А. Ценов". В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, включително транспортните. Задължително е представянето на мостри – маркирани по начин, който еднозначно показва относимостта им към позицията от Техническото предложение на съответния участник. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца. Адрес за подаване на оферта: Разширение „Запад” на СА ”Д. А. Ценов”, ул. "Емануил Чакъров" №2, в град Свищов – за Офис „Обществени поръчки”. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик на който да е обозначен адреса, телефон и факс на подателя и предмета на поръчката: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на СА „Д. А. Ценов“ – гр. Свищов“.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Максималният брой точки при оценяването на участниците е 100, при използването на показателите: 1. Обща предлагана цена (ОПЦ) - тежест в комплексната оценка 60%, максимум 60 точки; 2. Срок за осъществяване на доставките (СОД) - тежест в комплексната оценка 25%, максимум 25 точки; 3. Организация на работата по изпълнение на предмета на поръчката (ОР) - тежест в комплексната оценка 15%, максимум 15 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При участие се представят следните документи: 1. Заявление за участие (по образец, Приложение №1). Всеки лист, приложен към Заявлението, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка, посочен от участника. 2. Документи, удостоверяващи правосубектност. 3. Техническо предложение – изготвя се по образеца, Приложение № 2 от настоящата документация, съдържащ техническата спецификация (общото описание и прогнозните количества на канцеларските материали), изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 4. Ценово предложение – предлаганата цена за изпълнение на поръчката се подготвя и представя от участника по образеца, Приложение №3. Цените следва да бъдат представени в български лева без ДДС. Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията носи единствено Участникът. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец, Приложение № 4). При настъпване на промени в декларираните обстоятелства в процеса на провеждане избора на изпълнител, участникът е длъжен да уведоми възложителя в 7 – дневен срок от настъпването им. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец, Приложение № 5). 7. Декларация за наличие на възможности и осъществяване на дейност по предмета на поръчката – по образец, Приложение №6, с приложена Обяснителна записка (свободен текст и оформление по преценка на участника) за организацията на работата по изпълнение на предмета на поръчката. Декларацията и обяснителната записка се прилагат към Техническото приложение на участника. 8. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители (по образец, Приложение № 7). 9. В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат изискуемите по закон документи, вкл. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – подписва се от представляващия подизпълнителя (по образец, Приложение № 8). 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и приемане условията в проекта на договора (Приложение № 9); 11. Административни сведения за участника (Приложение № 10). 12. Декларация по чл. 56, ал.1,т. 6 от ЗОП (по образец, Приложение № 11). Участникът следва да декларира (чрез зачертаване на ненужното) обстоятелствата относно участието или неучастието си като външен експерт по смисъла на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП в изработването на техническите спецификации и/или на методиката за оценка на офертите в документацията на настоящата процедура. 13. Декларация за член на обединение (по образец, Приложение № 12). 14. Проект на Договор (с попълнено наименование на участника, заверен с подпис и печат). 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника – оригинал или заверено копие. При сключване на договора класирания на първо място участник е длъжен да представи: 1. документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и 2. декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/09/2015