Версия за печат

BG-гр.Хасково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ Васил Левски гр.Хасково, ул.Стара планина №2, За: Милена Михайлова - директор, Р.България 6300, гр.Хасково, Тел.: 0878 664332, E-mail: fevruari_19@abv.bg

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.soulevski-hs.com..

Адрес на профила на купувача: http://www.soulevski-hs.com/profilebuyer.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на закуски или млечно-кисел продукт за децата от ПГ и учениците от 1-ви до 4-ти клас, за периода от 01.10.2015г. до 31.05.2016г.; прогнозен брой деца 320; прогнозен брой учебни дни 150; прогнозен брой закуски 48 000, за нуждите на СОУ „Васил Левски“ гр.Хасково.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15894400, 15511000

Описание:

Лека закуска
Мляко


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Договорът ще бъде сключен за срок до 31.05.2016г. Доставките се извършват само в учебните дни от годината. Прогнозният брой учебни дни за срока на договора е: 1.доставка на закуски или млечно-кисел продукт за децата от ПГ и учениците от 1-ви до 4-ти клас, както следва: а/ за периода от 01.10.2015г. до 31.05.2016г.; прогнозен брой деца 320; прогнозен брой учебни дни-150; прогнозен брой закуски 48 000. Обемът на доставките на закуски или млечно-кисел продукт за децата от ПГ и учениците от СОУ „Васил Левски” гр.Хасково ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на закуски или млечно-кисел продукт, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претендира, каквото и да било обезщетение за това, че не са му възложени доставки в пълен обем.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

22000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ "Васил Левски" гр.Хасково, ул."Стара планина" №2

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да представят оферта в деловодството на СОУ "Васил Левски" гр.Хасково, ул."Стара планина" №2 до 10:00 часа на 16.09.2015г. в запечатан непрозрачен плик. Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. Административни данни (по образец); 2.Регистрационни документи на участника:•копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР участниците- юридически лица или еднолични търговци, представят и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;•копие от документа за самоличност, когато участник е физическо лице;• документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физическо лице следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен.3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. а, б, в, г, д и ал. 5 ЗОП (по образец).4.Декларация за участието на подизпълнители (по образец).5.Декларация от подизпълнител (по образец) – ако е приложимо.6.Доказателства за упражняване на професионална дейност съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно: Удостоверение от БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл.12 от Закона за храните. Всеки един от участниците трябва да притежава минимум една собствена или наета база, регистрана като обект за производство и/или търговия с храни съгласно чл. 12 от Закона за храните. При участник обединение на физически и/или юридически лица всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението, следва да представи изискващото се доказателства за упражняване на професионална дейност съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.7. Копие на сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните, съгласно изискванията на ISO 22000:2005 или еквивалентен, с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката. При участник обединение на физически и/или юридически лица всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението, следва да представи изискващия се сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасност на храните съгласно стандарт ISO 22000:2005 или еквивалентен, с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Минимално изискване е участникът да има валиден сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните, съгласно изискванията на ISO 22000:2005, с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката.8. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.В списъка се посочват предмета, стойността, датите и контрагентите по изпълнените доставки, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът прилага доказателство за всяка извършена доставка, посочена в списъка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.Продължава в раздел "Допълнителна информация".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2015 09:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката" :Минимално изискване е участникът да има успешно изпълнени минимум 2 (две) доставки, еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години (считано до датата за представяне на оферти), както и минимум 2 (две) доказателства за тях. Под доставки „еднакви с предмета на поръчката“ се разбира доставка на закуски и млечно-кисел продукт за училища. Под доставки „сходни с предмета на поръчката“ се разбира доставка на закуски и/или млечно кисел продукт за училища и/или детски градини. 9. Техническо предложение, съгласно представения образец. 10.Ценово предложение (по образец). 11. Парафиран на всяка страница проект на договор (по образец). Възложителят няма да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, когато: 1. участникът е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т.1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя. Изискуемите от възложителя документи за представяне с офертата, описани по-горе, всеки участник може да изтегли като образци от следния адрес на профила на купувача -http://www.soulevski-hs.com/profilebuyer. Договорът, който ще бъде сключен с избрания изпълнител, след провеждане на настоящата поръчка, е със срок на изпълнение до 31.05.2016 година. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 16.09.2015г. в 11.00 часа в Заседателната зала на СОУ "Васил Левски" гр.Хасково. Източник на финансиране: средствата са от бюджета на СОУ "Васил Левски" гр.Хасково. Място за получаване на офертите: желаещите да участват в процедурата за избор на изпълнител на посочената доставка подават лично или чрез упълномощено лице офертите си на адрес: гр.Хасково, ул.”Стара планина” №2, Деловодство.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/09/2015