Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Галя Николова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237489, E-mail: g_nikolova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/11122031e4b393d563436957d7706285.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и контрол по безопасност и здраве, съставяне на технически паспорт за строеж „Ремонт на вход и оформяне на подход към Съдебна палата, гр. Кърджали“, в УПИ I, кв. 225, бул. „Беломорски“ № 48“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България, град Кърджали

NUTS:

BG425

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител – консултант в строителния процес за строеж „Ремонт на вход и оформяне на подход към Съдебна палата, гр. Кърджали“, в обхват на услугите, съгласно описанието на обществената поръчка. Срокът за упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол по време на строителството, в т. ч. изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве, осъществяване на контрол на строителните продукти, съгласно изискванията на чл. 169б, ал. 1 от ЗУТ, е: от датата на съставяне и подписване на протокол (образец 2) за откриване на строителната площадка до завършване на предвидените строителните и монтажни работи и въвеждането на строежа в експлоатация.Изпълнението се удостоверява с издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа. Срок за изготвяне на технически паспорт и окончателен доклад за установяване годността на ползване на строежа – до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на подписване на Констативен акт (образец 15) за установяване годността на приемане на строежа.Изпълнението се удостоверява с приемателно-предавателен протокол, подписан между представител на Възложителя и представител на Изпълнителя.Срокът за осъществяване на контрол и оценка на количествата изпълнени строителни и монтажни работи на строежа, започва от сключване на договора и продължава до въвеждането на строежа в експлоатация.Заплащането на извършената услуга се извършва по следния начин: Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора – след подписване на протокол образец 2 от Наредба № 3 от 31.07.2013 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство;Междинни плащания общо до 90 % от стойността на договора, пропорционално на изпълнените и отчетени строително-монтажни работи по време на строителството. От всяко междинно плащане пропорционално ще се приспада преведения аванс.Окончателно плащане в размер на 10 % от стойността на договора – след въвеждане на обекта в експлоатация. От окончателното плащане ще се приспадне последната част от аванса.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертите;Декларация-списък на експертите, които ще бъдат използвани за изпълнение на обществената поръчка.Всички лица, упражняващи строителен надзор от екипа на участника, трябва да са вписани в основния или разширения Списък на квалифицирания персонал, приложен към лиценза или удостоверението нa дружеството в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен. Копие на удостоверение на експерт от екипа, притежаващ компетентност за осъществяване координация по безопасност и здраве, съгласно Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и.или упражняване на строителен надзор. Същото следва да бъде валидно и за срока на изпълнение на договора. Заверено от участника копие от валидна „Застраховка за професионална отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалент, покриващ/а минималната застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за обекти, попадащи в обхвата и категорията на строежа. Професионалната дейност от застрахователната полица следва да отговаря на предмета на поръчката. Валиден лиценз или удостоверение за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ (когато е лице, регистрирано в Република България) или документ съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ (когато е чуждестранно лице, нерегистрирано в Република България),копие заверено от участника.Продължава в допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за внедрена система за управление на качеството. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката.Гаранция за участие в процедурата – не се предвижда. Условия и размер на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, при сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банковата гаранция или парична сума. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя – Министерство на правосъдието: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност –за срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. При представяне на гаранция под формата на парична сума или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Цена и условия на плащане: Предлаганата цена включва всички необходими разходи на Изпълнителя за изпълнението на поръчката. Условията и реда за заплащането е посочено в проекта на договор. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в поръчката трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 17.09.2015 г. от 14:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1).Източник на финансиране - от бюджета на Министерство на правосъдието. Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/09/2015