Версия за печат

BG-Казанлък

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

МБАЛ Д-р Христо Стамболски ЕООД, ул.Старозагорска №16, За: Ганка Гаргова; Недка Василева, Р България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68336, E-mail: mbalkazanlak@mail.bg, Факс: 0431 65665

Място/места за контакт: звено Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mbal-kazanlak.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на храна по реда на Параграф 2 от ДР на Постановление № 133 /14.07.1993 год.за приемане на Наредба за допълнителни и други трудови възнаграждения, за персонала на МБАЛ”Д-р Христо Стамболски”ЕООД гр.Казанлък”.Съгласно разпоредбата на цитираното постановление на дежурния персонал, изпълняващ 12 часови дежурства в здравните заведения се осигурява безплатна храна в размер до среднодневната стойност на храната на болните за съответното здравно заведение.Тази храна се дава задължително в натура и не може да се заменя с парична компенсация или да се предоставя под друга форма. Среднодневната стойност на храна за болни в МБАЛ "Д-р Христо Стамболски", съгласно действащ договор е 2,56 лв. без ДДС. Ястията да се приготвят в деня на доставка, в оборудвани помещения/ собствени или наети/ на територията на Община Казанлък, притежаващи документи за извършване на дейност кетъринг.Не се допуска доставка на храна ,приготвена от предходен ден.Изпълнителят трябва да осигури собствен персонал за разпределение на доставената храна по отделения.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15894200

Описание:

Приготвени ястия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозният обем на поръчката е 29000 броя порциони. Прогнозната стойност е без вкл.ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Приемането на готовата храна ще се извършва по отделенията на МБАЛ "Д-р Хр.Стамболски" ЕООД гр.Казанлък

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнителят доставя храна готова за консумация, съгласно седемдневно меню по приложена техническа спецификация . Храната трябва да е приготвена в деня на доставката. 2. Грамаж на порциите – не по-малък от 250 – 300 грама, пакетирани в индивидуална опаковка за всяка порция; 3. Приготвените ястия се предоставят само на служители, изпълняващи 12 часови дежурства. Всяка друга доставена храна, употребена извън дежурните лица е за сметка на изпълнителя. 4. Изпълнителят отчита ежемесечно броя хранения, чрез фактура към която се прилага „Сведение за броя порциони за персонала, изпълняващ 12 часови дежурства”. 5. Не се допуска участие на подизпълнители. 6. Срок на отложено плащане на доставената храна- 60 дни. ВАЖНО! Налице е промяна в законодателството, ограничаваща възможността между страните да бъдат уговаряни срокове за плащане на получените доставки. МБАЛ „Д-р Христо Стамболски” ЕООД ще се съобрази с това изискване на ТЗ, но желаем да бъде приложена разпоредбата на чл.303а ал.2 изр. 2 от ТЗ. Аргументите ни за приложение на изключението (чл.303а ал.2 изр.2 от ТЗ) са свързани с наличието на „друга важна причина”. Важната причина е недофинансирането на болниците от НЗОК, което обстоятелство създава напрежение при изпълнение на задълженията ни към доставчици. С оглед на това желаем да сключим договор, като се възползваме от възможността, предоставена от чл.303а ал.2 изр. 2 от ТЗ. При приложение на тази разпоредба, лечебното заведение ще спести средства, тъй като няма да заплаща на доставчиците обезщетение за забавено плащане за периода от 30 до 60 ден.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2015 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа : 1. Данни за лицето, което прави предложението - Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ . Ако участникът е чуждестранно лице – копие на документ за регистрация, съгласно изискванията на националното му законодателство. Документът трябва да е представен и в официален превод на български език; Копията да са заверени „Вярно с оригинала” подпис, име на длъжностното лице и свеж печат на участника; Ако участникът е обединение- оригинал на документ / договор или споразумение за създаване на обединението/, с нотариална заверка на подписите на лицата в обединението, в който документ задължително се посочва представляващият; 2.Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП: 2.1. Опит в изпълнението на поръчки със сходен предмет се доказва със Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години,считано от датата на подаване на офертата, придружен от удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. 2.2. Квалификацията на кандидатите се доказва с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата и на ръководните му служители,включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 2.3.Наличието на поддържана система за анализ на опасностите и критичните контролни точки / НАССР/ или еквивалентна система се доказва с представяне на заверено копие на сертификат. 2.4. Притежанието или стопанисването на обект с дейност кетъринг, за който да има издадено Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверението ; 2.5. Притежанието на собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти, за който има издадено Удостоверение за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение- транспортно/и средство/а, издадено от РЗИ или друга еквивалентна организация се доказва с представяне на копие от удостоверението, придружено с копия на регистрационните талони на МПС; 2.6.Сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството ISO 22000:2005 или еквивалент; 3.Техническо предложение- седемдневно меню; 4. Ценово предложение; 5. Декларация за срок на валидност на офертата / не по-малко от 60 дни/ . 6.Декларация по чл.47 ал.9 от ЗОП ; 7.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху лицевата страна на плика се посочва името на кандидата, адрес, телефон, е-mail за кореспонденция, както и наименованието на публичната покана, за която кандидатства.; Важно! Всички документи, които са изискуеми от възложителя, но не са обект на издаване от компетентен орган, се съставят и подписват от участника и се представят в оригинал. Дата, час и място на отваряне на офертите: 17.09.2015г. 10:00 часа етаж 2 на МБАЛ "Д-р Хр. Стамболски" ЕООД гр. Казанлък, Обществени поръчки

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/09/2015