Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Росица Станкова; Владислав Ангелов, РБългария 1080, София, Тел.: 02 9800494; 0882 224266, E-mail: rstankova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки; отдел Информационни технологии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/predostaviane-na-usluga-za-prenos-na-danni-izgrajdane-i-poddurjane-na-komunikacionna-svurzanost.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Предоставяне на услуга за пренос на данни – изграждане и поддържане на комуникационна свързаност между сървър/ите и работните места (касите) в гарите и жп бюрата за техническата реализация на билетоиздаващата система, за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32520000, 50334400

Описание:

Телекомуникационни кабели и оборудване
Услуги по поддържане на комуникационна системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Предоставяне на услуга за пренос на данни – изграждане и поддържане на комуникационна свързаност между сървър/ите и работните места (касите) в гарите и жп бюрата за техническата реализация на билетоиздаващата система, за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на РБългария

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Данни за участника-образец Приложение №2. 2.Техническо предложение-образец Приложение №3; 2.1. Условия и срок за плащане – Плащането на месечните вноски се извършва по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура-оригинал. 2.2. Доказателства за техническите Възможности на участника за изпълнение на поръчката,както следва: 2.2.1. Заверено от участника, с „вярно с оригинала, подпис и печат“, копие на Разрешение за осъществяване на дейност за услугите в обхвата на настоящата поръчка, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). 2.2.2. Заверено от участника, с „вярно с оригинала, подпис и печат“, копие от издадено от КРС Удостоверение по чл. 77, ал. 2 от Закона за електронните съобщения (ЗЕС) за вписване на участника регистъра по чл. 33, ал. 1, т. 1 от ЗЕС. 2.2.3. Заверени от участника, с „вярно с оригинала, подпис и печат“, копия на валидни и издадени от акредитирани лица сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, съответни на посочените по-долу серии европейски стандарти или еквивалент: EN ISO 9001 – Система за управление на качеството; ISO/IEC 20000-1 - Информационни технологии. Управление на услуги; ISO/IEC 27001 - Система за управление на сигурността на информацията; 3.Срок на валидност на офертата–не по-кратък от 90/деветдесет/ дни след датата, определена за краен срок за приемане на офертите за участие. 4. Предлагана цена, както и обща стойност за изпълнение на поръчката,в съответствие с приложения към поканата образец на ценова оферта-Приложение №4. 5.Други изисквания: 5.1.Когато офертата се подава от юридическо лице,същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител,както и оформена с печат на участника.Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5.2.Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Приложение № 6. 5.3. Виж в раздел "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

K1 - Месечна абонаментна такса за всички услуги с тежест 35 %; К2 - Цена на еднократна инсталационна такса за всички услуги с тежест 35 %; К3 - Допълнителни услуги и преференции с тежест 30%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнение към раздел III "Изисквания за изпълнение на поръчката”: Поканата и приложенията й са достъпни на Профила на купувача на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД- http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/predostaviane-na-usluga-za-prenos-na-danni-izgrajdane-i-poddurjane-na-komunikacionna-svurzanost.html. Всички документи трябва да бъдат заверени (когато са ксерокопия) с гриф “Вярно с оригинала”,подпис на лицето/ата, представляващи участника и мокър печат. 6.Срок и място за получаване на оферти: 6.1.Срок - 11.09.2015 год., 16:00 часа. 6.2.Място - Офертата на участник, заедно с приложените към нея изискани документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис: До "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД гр.София 1080, ул."Иван Вазов" №3 Оферта за „Предоставяне на услуга за пренос на данни – изграждане и поддържане на комуникационна свързаност между сървър/ите и работните места (касите) в гарите и жп бюрата за техническата реализация на билетоиздаващата система, за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, точен адрес на подател, лице за контакт, факс, имейл, телефон за връзка. 7.Дата, час и място за отваряне на офертите - Датата на провеждането на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 14.09.2015 г от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, находяща се на адрес: гр.София ул."Иван Вазов" №3.На заседанието могат да присъстват участници в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. 8.Изисквания към участниците при сключване на договор:За сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи: 9.1.Документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП-оригинал или нотариално заверено копие и декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП–оригинал. 9.2.Гаранция за изпълнение на договора, която представлява 5% от общата стойност на договора без ДДС,учредена в полза на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, или парична сума(депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози”ЕООД,със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, всички документи издадени от компетентни органи за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47,ал.5 от ЗОП да бъдат в официален превод на български език. В случай, че гаранцията за изпълнение е внесена в чуждестранна банка и в чужда валута е необходимо стойността да отговаря на левовата равностойност, изчислена по централния курс на БНБ в деня на плащането. Същата да бъде с официален превод. Приложения към публичната покана : Приложение № 1 – Техническа спецификация за изпълнение на поръчката; Приложение №2- Данни за участника; Приложение №3-Образец на техническо предложение; Приложение №4- Образец на ценова оферта; Приложение №5-Проект на договор; Приложение № 6 - Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; Методика за оценка на офертите Приложение № 7

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2015