ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Областна администрация Разград, Бул.Бели Лом 37А, За: Иван Радушев - директор на дирекция АПОФУС, Република България 7200, Разград, Тел.: 003 59895518104, E-mail: rz.oblast@rz-government.org, Факс: 003 5984662114
Място/места за контакт: дирекция АПОФУС, етаж 8, стая 807
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rz.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.rz.government.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„ Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на административните процеси в Областна администрация Разград“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48780000
Описание:
Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
„ Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на административните процеси в Областна администрация Разград“.
• Лиценз за системата за 29 работни места, инсталиране и обучение на служителите;
• Гаранционно обслужване на системата за срок, не по –малък от 12 месеца;
• Пълноценно софтуерно осигуряване на процесите свързани с документите и документооборота;
• Осигуряване на средства за контрол и активно управление на административните процедури и процеси;
• Осигуряване на възможност за достъп до системата от отдалечени работни места;
• Възможност за използване на системата като електронен архив на съществуващи материали с голям обем;
• Актуализация на програмите след всяка корекция на нормативната уредба, касаеща съответните типове дейност;
• Техническа поддръжка на място в Областна администрация Разград;
• Отдалечена техническа поддръжка, чрез отдалечен достъп.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Областна админситрация Разград
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията за изпълнение на услугата, предмет на поръчката, са подробно описани в Документацията за обществена поръчка с предмет"Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на адмнистративните процеси в Областна администрация Разград " Технически изисквания и указания за подготовка на офертата за участие. представляващи неразделна част от настоящата покана.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател за оценка на офертите - най - ниска цена. Цена за осигуряване на абонаментна - техническа поддръжка за срок от 12 месеца.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация може да бъде получена на тел. 00359895518104. На участниците е осигурен пълен достъп по електронен път до документите, свързани с поръчката на интернет страницата на Областна администрация Разград http://www.rz.government.bg/, в секция: „Профил на купувача”. Офертата трябва да бъде оформена по одобрения образец към публична покана с изискуемите приложения към нея. Офертите трябва да отговарят на изискванията на " Технически изисквания и указания за подготовка на офертата за участие от документацията, ( представляващи неразделна част от настоящата публична покана) и обявените от възложителя условия. Участниците следва да отговарят на посочените минимални изисквания.
• Изготвената оферта се представя в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик, с надпис „Оферта за участие в обществена поръчка с предмет “Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на административните процеси в Областна администрация Разград“.
• Върху плика участникът вписва името си, адрес за кореспонденция, лице за контакт, телефон, по възможност факс и електронен адрес.
• Офертата се подава от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
• Офертите се подават на адреса на Възложителя – гр. Разград, Област Разград, бул.”Бели Лом” № 37А, етаж 8, стая 811А “Едно гише”, в срока, определен в настоящата публична покана.
• При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. Възложителят не приема за участие в настоящата обществена поръчка и връща незабавно на участниците офертите, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.
Срокът на валидност на офертите е 90 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти.
Следва да се има предвид, че срокът на валидност на офертите е времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. Отварянето на постъпилите оферти е публично на основание чл. 101г от ЗОП и ще се проведе на 14.09.2015г.от 10.00часа в сградата на Областна администрация Разград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: