Версия за печат

BG-Разград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Областна администрация Разград, Бул.Бели Лом 37А, За: Иван Радушев - директор на дирекция АПОФУС, Република България 7200, Разград, Тел.: 003 59895518104, E-mail: rz.oblast@rz-government.org, Факс: 003 5984662114

Място/места за контакт: дирекция АПОФУС, етаж 8, стая 807

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rz.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.rz.government.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„ Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на административните процеси в Областна администрация Разград“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48780000

Описание:

Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„ Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на административните процеси в Областна администрация Разград“. • Лиценз за системата за 29 работни места, инсталиране и обучение на служителите; • Гаранционно обслужване на системата за срок, не по –малък от 12 месеца; • Пълноценно софтуерно осигуряване на процесите свързани с документите и документооборота; • Осигуряване на средства за контрол и активно управление на административните процедури и процеси; • Осигуряване на възможност за достъп до системата от отдалечени работни места; • Възможност за използване на системата като електронен архив на съществуващи материали с голям обем; • Актуализация на програмите след всяка корекция на нормативната уредба, касаеща съответните типове дейност; • Техническа поддръжка на място в Областна администрация Разград; • Отдалечена техническа поддръжка, чрез отдалечен достъп.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Областна админситрация Разград

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискванията за изпълнение на услугата, предмет на поръчката, са подробно описани в Документацията за обществена поръчка с предмет"Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на адмнистративните процеси в Областна администрация Разград " Технически изисквания и указания за подготовка на офертата за участие. представляващи неразделна част от настоящата покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател за оценка на офертите - най - ниска цена. Цена за осигуряване на абонаментна - техническа поддръжка за срок от 12 месеца.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация може да бъде получена на тел. 00359895518104. На участниците е осигурен пълен достъп по електронен път до документите, свързани с поръчката на интернет страницата на Областна администрация Разград http://www.rz.government.bg/, в секция: „Профил на купувача”. Офертата трябва да бъде оформена по одобрения образец към публична покана с изискуемите приложения към нея. Офертите трябва да отговарят на изискванията на " Технически изисквания и указания за подготовка на офертата за участие от документацията, ( представляващи неразделна част от настоящата публична покана) и обявените от възложителя условия. Участниците следва да отговарят на посочените минимални изисквания. • Изготвената оферта се представя в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик, с надпис „Оферта за участие в обществена поръчка с предмет “Внедряване на информационна система за управление на документооборота и управление на административните процеси в Областна администрация Разград“. • Върху плика участникът вписва името си, адрес за кореспонденция, лице за контакт, телефон, по възможност факс и електронен адрес. • Офертата се подава от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. • Офертите се подават на адреса на Възложителя – гр. Разград, Област Разград, бул.”Бели Лом” № 37А, етаж 8, стая 811А “Едно гише”, в срока, определен в настоящата публична покана. • При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. Възложителят не приема за участие в настоящата обществена поръчка и връща незабавно на участниците офертите, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър. Срокът на валидност на офертите е 90 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти. Следва да се има предвид, че срокът на валидност на офертите е времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. Отварянето на постъпилите оферти е публично на основание чл. 101г от ЗОП и ще се проведе на 14.09.2015г.от 10.00часа в сградата на Областна администрация Разград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2015