Версия за печат

BG-Лясковец

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Средно общообразователно училище /СОУ/ - Максим Райкович, гр. Лясковец, ул. Манастирска 1, За: Росица Давидкова, РБългария 5140, Лясковец, Тел.: 0619 22095, E-mail: sou_mr@mail.bg

Място/места за контакт: СОУ Максим Райкович, гр. Лясковец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sou-mrlc.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.sou-mrlc.com/profil-na-kupuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на готова храна по предварителни заявки за учениците в СОУ „Максим Райкович” – гр. Лясковец през учебната 2015/2016 година, по обособени позиции, както следва: - Обособена позиция I „Доставка на закуски за учениците от I-IV клас от СОУ „Максим Райкович” и - Обособена позиция II „Доставка на обяд за учениците от I-VIII клас от СОУ „Максим Райкович”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозните количества, подлежащи на доставка са както следва: - По обособена позиция І „Доставка на закуски за учениците от I-IV клас от СОУ „Максим Райкович”- до 149 ученици за 158 учебни дни; - По обособена позиция ІІ „Доставка на обяд за учениците от I-VIII клас от СОУ „Максим Райкович” – до 217 ученици за 169 учебни дни. Посочените количества в техническата спецификация на възложителя (Приложение № 2) към документацията за участие са прогнозни и не задължават възложителя да закупи продуктите, предмет на обществената поръчка в целия им обем. Необходимостта от доставка на закуски и готова храна за обяд ще зависи от броят на присъстващите ученици и учебните дни за периода на изпълнение на обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65839 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ „Максим Райкович” – гр. Лясковец, пл."Възраждане" № 7, Корпус І.

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към участниците: - трябва да подадат оферти и за двете обособени позиции, включени в предмета на обществената поръчка, като не се допуска участник да подаде оферта само за една от двете обособени позиции. Срок на валидност на офертите: 60 (шестдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти. - трябва внимателно да се запознаят с документацията за участие и подготвят офертата си в съответствие със ЗОП и всички изисквания на възложителя; - при изготвяне на ценовото си предложение, участниците следва да се съобразят с посочения в документацията за участие финансовия ресурс за обезпечаване плащанията по обществената поръчка и максимално допустимите цени по обособени позиции. Предложените от всеки участник единични цени за доставката на закуска и обяд, включени в предмета на обществената поръчка, не могат да надвишават пределните единични цени, посочени в документацията. Важно! По обособена позиция І – „Доставка на закуски за учениците от I-IV клас от СОУ „Максим Райкович”, предлаганата от участника цена за закуска за един учебен ден на ученик, не трябва да надвишава 0.46 лв. без данък върху добавената стойност (ДДС) или 0.55 лв. с включен ДДС. По обособена позиция ІІ – „Доставка на обяд за учениците от I-VIII клас от СОУ „Максим Райкович”, предлаганата от участника цена за обяд на един ученик за един учебен ден, не трябва да надвишава 1.50 лв. без вкл. ДДС или 1.80 лв. с включен ДДС. - Участниците следва да отговарят на условията на възложителя: - трябва да бъдат регистрирани като търговци по Търговския закон; - трябва да имат разработена и внедрена HACCP система за управление безопасността на приготвяните храни; - трябва да разполагат с минимум един обект за производство на храна, регистриран съгласно чл. 12 от Закона за храните, от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) – Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ). В случай, че обектът за производство на храна не е собствен, участникът прилага договор за наем, в който да е посочен периода на ползване. Помещението следва да е на негово разположение за целия срок на изпълнение на поръчката. - трябва да разполагат с минимум едно собствено или наето транспортно средство, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти, за което да е издадено валидно разрешително за превоз на хранителни стоки по реда на чл. 246 от Закона за ветеринарномедицинската дейност (ЗВД), от ОДБХ; - трябва да разполагат с минимум едно лице с образование или квалификация в областта на общественото хранене, което да участва в приготвянето на храната за учениците, съгласно чл. 8 от Наредба № 37/21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците (ЗХУ). 2. Изисквания за изпълнение на поръчката: - доставените хранителни продукти - предмет на поръчката, трябва да отговарят на изискванията на възложителя, описани в техническата спецификация (Приложение № 2 от документацията за участие); - доставката на готова храна за учениците на СОУ „Максим Райкович” – гр. Лясковец се извършва по предварително уточнено седмичното меню в писмена заявка за всеки следващ ден, подадена от определен представител на възложителя до 15:00 часа на предходния ден; - седмичните менюта следва да се изготвят за всяка следваща седмица с участието на медицински специалист и да се представят всеки четвъртък от предходната седмицата за одобрение от възложителя; - доставката на закуски всеки учебен ден трябва да се извърши до 7.30 часа, а на обяда - до 11.15 часа.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ВР – показател „Време за реакция при рекламация” с относителна тежест в комплексната оценка 10% и максимален брой точки 10. ЦП1 - показател „Ценово предложение по обособена позиция І” с относителна тежест в комплексната оценка 10% и максимален брой точки 10. ЦП2- показател „Ценово предложение по обособена позиция ІІ” с относителна тежест в комплексната оценка 80% и максимален брой точки 80.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на офертата: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника - Образец № 1 от документацията за участие. 3.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. 4.При участници - обединения – представя се договор за обединение (оригинал или нотариално заварено копие на договора), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС) – заверено от участника копие или декларация, че участникът не е регистриран по ЗДДС 6.Техническо предложение - Образец № 2 от документацията за участие.В Техническото си предложение всеки участник декларира, че има разработена и внедрена HACCP система за управление безопасността на приготвяните храни. Минимални изисквания: Всеки участник трябва да има разработена и внедрена HACCP система за управление безопасността на приготвяните храни. 7.Ценово предложение - (Образец № 3); 8.Декларация по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП (Образец № 4); 9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Образец № 5) от документацията за участие; 10.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – Образец № 6 от документацията за участие; 11.Декларация от подизпълнител (Образец № 8 от документацията за участие) – когато е приложима; 12.Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (Образец № 9) – когато е приложима. 13.Декларация за техническото оборудване (собствено или наето), което участникът ще осигури при изпълнение на обществената поръчка, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти и копия на удостоверенията за регистрацията им, заверени от участника (Образец № 10).Ако транспортното средство (транспортните средства) е наето, то срока на договора за наем следва да е не по-малък от срока на договора за възлагане на обществена поръчка. Минимални изисквания: Всеки участник трябва да разполага с минимум едно собствено или наето транспортно средство, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти, за което да е издадено валидно разрешително за превоз на хранителни стоки по реда на чл. 246 от ЗВД, издадено от ОДБХ. 14. Документи, доказващи наличието на обект за производство на храни, регистриран съгласно чл. 12 от Закона за храните - копия, заверени от участника, издадени от ОДБХ, съгласно чл. 12 от Закона за храните. Минимални изисквания: Всеки участник трябва да разполага с минимум един обект за производство на храна, регистриран съгласно чл. 12 от Закона за храните, от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) – Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ). 15. Документ за собственост на обекта за производство с храни. В случай, че помещенията не са собствени, участникът прилага договор за наем, в който да е посочен периода на ползване. 16.Списък на техническите лица, ангажирани в изпълнението на поръчката (Образец № 11). Минимално изискване: Всеки участник трябва да разполага с минимум едно лице с образование или квалификация в областта на общественото хранене, което да участва в приготвянето на храната за учениците, съгласно чл. 8 от Наредба № 37/21.07.2009 г. за ЗХУ. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощено от него лице лично в Канцеларията на СОУ „Максим Райкович” в Корпус II, ет. 2 или по пощата / куриер с препоръчано писмо.Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 14.09.2015 г. от 10.00 час в СОУ „Максим Райкович”, Корпус II, ет. 1, зала № 101 на адрес: гр. Лясковец, ул. „Манастирска” № 1.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/09/2015