ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ДГС Шумен - ТП на Североизточно държавно предприятие ДП гр. Шумен, гр. Шумен ул.Любен Каравелов № 28А, За: Фетие Шабанова, Р.България 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg, Факс: 054 800464
Място/места за контакт: ДГС Шумен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка и монтаж на ел. ключове, контакти, контактни кутии, осветителни тела и кабел, за нуждите на ТП „ДГС Шумен” през 2015г.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31521200, 31500000, 31224100, 31213300, 31320000
Описание:
Осветителни тела с вертикална подова опора
Осветителни уреди и електрически лампи
Щепсели и контакти
Кутии за кабелно разпределение
Кабели за разпределение на електричество
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Вида и количеството на стоките, предвидени за закупуване са посочени в Приложение №1А към документацията за участие.
Общата цена за извършване на доставките не трябва да надвишава 220,00 лв., без ДДС.
Забележка: Участници, които не изпълнят горепосочените изисквания на Възложителя се отстраняват от последващо участие в процедурата.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Място на извършване на достаювката и монтажа на част от закаупените стоки - Горска хижа "Овчарово" при ТП "ДГС Шумен".
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
І.ВИД И ПРОГНОЗНО КОЛИЧЕСТВО НА СТОКИТЕ
I.1.Съгласно, настоящата публична покана са предвидени за закупуване ел. ключове, контакти, контактни кутии, осветителни тела и кабели. Вида и прогнозното количество на стоките са описани подробно в Приложение №1А – неразделна част от документацията за участие.
I.2.В предварителният разчет на прогнозният финансов ресурс за Изпълнение на доставката, Възложителя е включил и разходите за доставка и монтаж на стоките на определените за това места, а именно: в помещенията и коридорите /в сградата на Горска хижа „Овчарово” при ТП „ДГС Шумен”/ и прилежащите зелени пространства около същата горска хижа. Следователно, при калкулиране на разходите, всеки един от кандидатите трябва задължително да калкулира в предложената единична цена за доставка на стоките, и разходите по монтажа. Монтажа задължително се извършва от служител на участника-определен за изпълнител или от наето за целта лице от участника-определен за изпълнител /електро-техник или др.лице с подходяща квалификация/.
ІІ.ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
II.1.Кандидатите следва да разполагат с необходимата техническа и кадрова обезпеченост за извършване на доставките (в т.ч. извършването на монтажа). Монтажа задължително се извършва от служител на участника-определен за изпълнител или от наето за целта лице от участника-определен за изпълнител /електро-техник или др.лице с подходяща квалификация/.
В своите технически предложения за изпълнение на поръчката, участниците задължително посочват данни за лицето, което ще извърши монтажа на закупените стоки, а именно: имена и данни за лицето, копие от свидетелство за придобита правоспособност и/или квалификация-съотносима към предмета на обществената поръчка и др.информация по избор на участниците
Забележка: Информация за техническата и кадрова обезпеченост на кандидатите задължително се описва в „Техническо предложение за изпълнение на поръката”. Участниците, които не представят гореизисканата информация се отстраняват от последващо участие в настоящата процедура по реда на ЗОП.
ІІ.2.Кандидатите трябва да представят търговски гаранции за качеството на всяка една от доставените стоки-поотделно, които не следва да бъдат по-кратки от посоченият от Възложителя «минимален гаранционен срок на предлаганите стоки» в колона «3» от Приложение №1А. За целите на настоящата процедура, рекламации за дефектирала стока в срок на търговска гаранция се приемат до 24 часа от уведомяването, а замяната на дефектиралата стока се извършва до 7 /седем/ работни дни, считано от датата на уведомяването.
В своите технически предложения за изпълнение на поръчката, кандидатите посочват адреса на сервиза в който ще се приемат рекламациите в периода на предложената търговска гаранция на всяка една от стоките, както и адрес за кореспонденция, телефон и факс.
Забележка: Гаранция за качеството на всяка една от предлаганите стоки се описва в „Техническо предложение за изпълнение на поръката”. Участниците, които не представят гореизисканата информация или представят гаранция, която е по-кратка от половин година, се отстраняват от последващо участие в настоящата процедура по реда на ЗОП.
ІІ.3.Срок за изпълнение на доставките – срока за доставка не може да бъде по-дълъг от 5/пет/ работни дни, считано от момента на получаване на заявката. В представяните „Технически предложения за изпълнение на поръчката” участниците задължително предлагат срокове за доставка – между 1/един/ и 5/пет/ работни дни, считано от момента на заявката. В същите оферти, участниците описват телефон (мобилен и/или стационарен) и електронен адрес (e-mail) на който Възложителя да подава своите заявки.
В същите оферти, участниците описват телефон (мобилен и/или стационарен) и електронен адрес (e-mail) на който ВъзложитеОписани подробно в техническата спецификация, която е част от документацията на участника - достъпна на "Профил на купувача" на интернет страницата на Възложителя: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Методика за оценка на офертите – „Най-ниска предлагана обща крайна цена” за изпълнение на прогнозното количество на стоките.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Повече информация можете да получите от "Профил на купувача" на интернет страницата на Възложителя: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
Дата, час и място на разглеждане на получените оферти: 15:00 часа на 11.09.2015г. в адм.сграда на ТП "ДГС Шумен" на адрес: гр.Шумен, ул.Л.Каравелов №28А, Община Шумен.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: