Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавен културен институт Културен център Двореца, гр.Балчик, к.з.Двореца, п.к.60, За: Жени Михайлова, Светла Митева, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 76849, E-mail: accountantt@dvoreca.com, Факс: 0579 76849

Място/места за контакт: административна сграда

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dvoreca.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.dvoreca.com/bg/about-us/buy-profile/2015-05-18-14-24-18.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет:„Осигуряване на ежедневна и денонощна, невъоръжена охрана на сгради, съоръжения и движими вещи, собственост или под управлението на ДКИ „КЦ „Двореца“, намиращи се в имот 02508.7.157 по КККР на гр. Балчик и осъществяване на контролно пропусквателен режим на входно изходните точки на имота, в който се намират горе посочените сгради и съоръжения“. Контролно пропусквателния режим ще се извършва на следните пунктове: 1. Централен вход; 2. Служебен (автомобилен) вход; 3. Южен вход от към морето и през ресторант „Корона“. 4. Вила "Тихото гнездо" – и други места, възникнали по време на договора.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Режим на охрана на обекта – 24 часа без прекъсване; Брой охранители – общо 10 на брой, от които през • месеци октомври 2015г. до май 2016г и септември 2016 г. вкл. - 7 охранители; • месеци юни 2016 г. - август 2016 г. вкл. - 10 охранители . За месеците от октомври 2015г. до май 2016г и септември 2016г. вкл.- със 7 охранители при съгласуван график на смени между страните по договора Постове :изброените по - долу постове са примерни за 10 охранителя и същите ще бъдат окончателно определени и съгласувани с избрания изпълнител след сключване на договора. 1. 1 един охранител на Централен вход; 2. 1 един охранител на Служебен (автомобилен) вход; 3. 1 един охранител на Южен вход от към морето и вход през ресторант „Корона“ и вила “ Тихото гнездо” – и други места, възникнали по време на договора.; 4. един отговорник охрана (ръководител охранителна дейност), който извършва обход по различни маршрути през променливи интервали и посоки във времето , при 8 часов работен ден от 8:00 часа до 17:00 часа Участникът следва да представи към техническото си предложение примерен график на смените на охранителите на обекта. Участникът следва да представи към техническото си предложение Проекто план за организация на охраната. В проекто плана, Участникът следва да представи цялостна концепция за организация на охраната. Срок за изпълнение – не повече до 12 месеца, считано от датата на сключване на договора до 30.09.2016г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ДКИ "КЦ Двореца" - гр.Балчик, община Балчик, обл. Добрич, РБългария

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общи изисквания: Изпълнителят следва да осигури денонощна, невъоръжена ,надеждна охрана на обектите на Възложителя, ефек. пропускателен режим и видеонаблюдение предоставено от Възложителя. Охраната на обекти и имущество да се извършва чрез жива сила, всеки ден, по съгласуван с Възложителя и утвърден план за орган. на охрана на обектите, съгласно чл. 24, ал. 2 от ЗЧОД.Охранителите да носят фирмено облекло с отличителни знаци (надпис охрана и фирмено лого). Изисквания за дейността:Да отговарят на изискванията на ЗЧОД; Да осъществяват дейността си в съответствие с изискванията на ЗЧОД;Да спазват всички разпоредби на труд. и соц. законодателство на РБ по отношение на ангажираните в изпълнението на договора свои служители;Да разполагат с независима комуникация с полицията и независима връзка за комуникация с другите охранители и между отделните постове; и др. подробно посочени в техническа спецификация.3.Спец. изисквания към участника: Участникът следва да притежава лиценз за извършване на частна охр. дейност или еквивалентен документ(за чуждестранните участници), който му разрешава да извършва охр. дейност(съобразно обекта на настоящата поръчка) на тер.на цялата страна или на обл.Добрич. Лицензът трябва да включва дейността по чл. 5 от ЗЧОД.Участникът следва да е осигурил квалифициран, нает по трудов договор персонал за охр. дейност, който отговаря на изискванията на чл.27 и чл.28 от ЗЧОД - екип за изпълнение на услугата: мин. състав на екипа специалисти - 7 охр. за м. от октомври 2015г. до май 2016г.и септември 2016г.,а за м. от юни до август 2016г.вкл. с 10 охр.,които ще отговарят за изпълнението на общ.поръчка.Участникът в процедурата да е обучавал охр.персонал в лицензиран от НАПОО учебен център / учебно заведение, които има право да обучават лица за професия" охранител" в съответствие с чл.28 от ЗЧОД, за което представя съответния брой удостоверения за завършено обучение. За л-а, които притежават проф. квал. "охранител", се представя завер. копие на документа удостоверяващ квалификацията.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон , факс.Офертата се попълва по образец и се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице.Към офертата се прилага:1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър- декларация по обр.;2.Списък на основните договори за изв. услуги през последните 3(три) години (2012,2013 и 2014г),вкл. на изпълнен минимум един договор (в който да е вкл. списък на доставките или услугите, еднакви или сходни с предмета на общ.поръчка, съг.обр.№5) за услуга сходен с предмета на общ.поръчка(за извър. на дейности по охрана на паметници на културата с национално значение )по образец;3.За договора сходен с предмета на обществената поръчка участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение на услугата;4.Списък на лицата,които ще осъщ. непосредствена охр. дейност- по образец, както и удостоверения за завършен курс на обучение по ЗЧОД, удостоверения за квалификация;5.Заверено копие от Лиценз за упражняване на дейността, съгласно ЗЧОД на тер. на цялата страна или на област Добрич;6.Тех. предложение по образец и Пред. за изпълнение изискванията на Възложителя - Проекто-план за орг. на охраната,както и примерен график на смените;7.Ценово предложение за изп. на поръчката по обр. и Прил. към ценова оферта за използваните от участника ценови показатели при фор. на един. цени за изпълнение на д-та;8.Декл. за запознаване с усл. на договора и проект на д-ра.9 Дек. по чл.47, ал.9 от ЗОП.11Срок на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 40кал.дни.Участникът следва да посочи един. събитие и агрегатен лимит на застраховката за ГО.Участникът следва да представи списък на документите съдържащи се към офертата

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/09/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп до техническата спецификация и документите изготвени по образец е предоставен в профила на купувача http://www.dvoreca.com/bg/about-us/buy-profile/2015-05-18-14-24-18.html . Офертите на Публичните покани ще бъдат разгледани от комисия на 17.09.2015г. от 11 часа в Административната сграда на ДКИ” Двореца”. За запознаване с особеностите на охраняваните обекти, необходими при изготвяне на плановете за охрана, всеки участник, следва да направи оглед на обектите, за което представя декларация по Образец. Денят и часът на оглед на съответните обекти се съгласува предварително със следния служител: Анка Добрева – домакин в ДКИ КЦ „Двореца”. Телефон за контакт 0579 7 6872 от 9:30 до 12:00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/09/2015