Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет - Пловдив, бул. Васил Априлов № 15А, За: Чл. - кор. проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел ДООП, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://meduniversity-plovdiv.bg..

Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/468-%D0%BE%D0%B1%D1%89_%D0%BF%D0%BE%D1%80/publ_pokana/2979-pel_kotel.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка, монтаж, свързване на котел на пелети към съществуваща отоплителна инсталация и въвеждането му в експлоатация в Рехабилитационна база, собственост на Медицински университет - Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44621200

Описание:

Отоплителни котли


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

I. Количествена сметка: НР№/ Наименование и технически характеристики:/ Мярка/ Количество 1.Доставка и монтаж на водогреен пелетен котел 349 кW, с КПД до 90 % с включена опция автоматично почистване на пепелта от горивната камера./ бр. /1 2. Доставка и монтаж на стоманена тръба 3, включително фитинги/ мл. /82 3.Доставка и монтаж на стоманена тръба 1 1/2 , включително фитинги/ мл. /4 4.Доставка и монтаж на изолация 89*19/ мл. /82 5. Доставка и монтаж на димоотвод от неръждаема стомана ф400 мм двойно изолиран/ мл. /12 6. Спирателен вентил /кран/ Ду 80/ бр. /2 7.Воден филтър 3 /бр. /1 8. Доставка и монтаж на циркулационна помпа 80/60/ бр. /1 9.Доставка и монтаж на разширителен съд 200 л/ бр. /1 10.Предпазен клапан/ бр. /1 11.Електро подвързване/ бр. /1 12.Кабел 2*0,75 м/ /42 13.Гофре/ м /25 14.Автоматичен предпазител/ бр. /1 15.Укрепваща конструкция за тръбопровод/ кг /150 16. Студена проба/ мл. /82 II. Изисквания на възложителя: 1. С оглед помещението, в което ще се монтира пелетния котел и капацитета на съществуващата паро-отоплителна инсталация, размерите следва да бъдат както следва: ширина до 240 см., височина до 260 см., дължина до 220 см., тегло до 3700 кг, съдържание на вода: 1600 л- 1900 л, работно налягане 5 бара. 2. Оборудването на котела да включва: вграден бункер с капацитет 420 кг ( +/- 5%) и шнеково подаване на горивото, автоматично запалване, вентилатор за горенето и вторично горене, защити против връщане на огън в бункера, кръгла пота със система за разбъркване на горивото в нея, електронно табло за управление с модулация на мощността, седмичен програматор, компенсация по външна температура, компенсация по часове, управление на външно допълващо устройство и управление на 2 помпи, оборудвано с датчици за: температура на водата, температура на 2-ри отоплителен кръг, температура на димните газове, външна температура, гориво в бункера. Управление на котела от Интернет и локална мрежа. 3. Гаранционен срок на цялото оборудване – минимум 2 години.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място доставка и изпълнение на поръчката: Рехабилитационна база на Медицински университет - Пловдив, в местност Цигов чарк, общ. Батак.

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За да бъдат разгледани, оценени и евентуално – приети, получените оферти трябва да имат минималното съдържание по чл. 101в, ал. 1 от ЗОП и за срока им на валидност да отговарят на следните изисквания:1. Общи изисквания към участниците: 1.1. Представяне на участника (Приложение №2).1.2. Копие на споразумение или учредителен договор, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В него изрично следва да е вписано, че обединението ще участва или е създадено за настоящата обществена поръчка и до действието на срока й и евентуално подписания по нея договор, и че за този период съставът на обединението няма да се променя. В документът следва задължително да е определено лицето, което представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представляващ обединението.1.3. Списък, съдържащ не по-малко от 2 доставки на оборудване, сходно с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите на заявяване и доставка и монтаж на оборудването, получателите, предмета и стойността на доставките – подписан и подпечатан на всяка страница от участника. За доставките от списъка, се представят Удостоверения за добро изпълнение, подписани от получателя на доставката, в оригинал или нотариално заверени копия или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката с посочване на директен линк. Ако информацията не бъде открита на посочения линк, обстоятелството не е доказано.1.4. Списък на техническите лица, отговорни за извършването на доставката, монтажа и сервизното обслужване на оборудването. Списъкът следва да съдържа име и фамилия на предложените технически лица, информация за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит за лицата извършващи монтажа и сервизното обслужване. Списъкът се представя в оригинал – подписан и подпечатан от участника.1.5. Декларация за това, че при констатиране на доставката с дефекти или несъответствия, изпълнителят (в случай, че участникът бъде определен за изпълнител на поръчката) ще замени дефектните и/или негодни компоненти, с оглед условията на възложителя в техническата спецификация, в срок не по-голям от пет работни дни, считано от деня следващ писменото уведомление за констатации и несъответствия.1.6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст).2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съдържащо:2.1 Гаранционен срок на отоплителното оборудване - не по-малко от 24 /двадесет и четири/ месеца считано от датата на въвеждането му в експлоатация. Предложеният от участниците гаранционен срок не може да е по-малък от определения от производителя срок на гаранция! 2.2 Срок на изпълнение – доставката, монтажът, присъединяването към съществуващата инсталация и пускането в експлоатация следва да се осъществят до 40 /четиридесет/ календарни дни, след писмена заявка на Възложителя, на мястото на доставката, съгласно посоченото във възлагателното писмо, като в този срок не се включва времето необходимо за регистрация на съоръжението пред органите за технически надзор.2.3. Участниците представят заверени с оригинала копия на валидни най-малко към датата, определена като краен срок за подаване на офертите Сертификат/и за съотвествие на пелетния котел със съществените изисквания на приложимите стандарти.2.4 Подробна техническа спецификация на предлаганото оборудване, по (НР № 1, 8, 9 и 14) съдържаща минимум информация за марка, модел, производител, придружена от схеми, брошури и/или каталози, и/или други документи, доказващи съответствието на предлаганото оборудване с техн. спецификация на Възложителя (Приложение № 1), като варианти на предложението не се допускат... Поради ограничения брой символи продължава в раздел III "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/09/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от раздел III "Изисквания за изпълнение на поръчката": 3. Ценово предложение съдържащо: Остойностена количествена сметка без включено ДДС и включва всички разходи по изпълнението на поръчката – доставка, монтаж, присъединяването към съществуващата инсталация и въвеждане в експлоатация и включени всички аксесоари и принадлежности, необходими за правилната му работа, както и гаранционна поддръжка на предлаганото оборудване, представена в оригинал, подписана и подпечатана на всяка страница от участника. Обща цена без включено и с включено ДДС. Условие на възложителя е ценовото предложение да е изготвено в пълно съответствие с техническата спецификация на Възложителя (Приложение № 1) и да не надвишава сумата от 60 000 лв. с вкл. ДДС. Единичните цени са в български лева, изчислени до втория знак след десетичната запетая и да включват всички разходи за реализацията на поръчката. ІI. Други условия на възложителя:1. Срокът на договора е 3 месеца от датата на сключването му. 2. Начин на плащане: Заплащането за изпълнение предмета на поръчката, в това число доставка, монтаж на оборудването, присъединяването към съществуващата инсталация, както и подготовка на необходимата документация за регистрацията на съоръжението, съгласно Наредба за устройството, безопасната експлоатация и техническия надзор на съоръжения под налягане за въвеждането му в експлоатация, се извършва в следната последователност - 50% - авансово в срок до 10 дни от подписване на договора, 30% - след доставка на оборудването, в срок до 10 календарни дни, след датата на издадена надлежно оформена оригинална фактура и двустранно подписан протокол за приемане и извършен монтаж на оборудването и 20 % - в срок до 10 дни след извършване на студената проба, регистрация на съоръжението и въвеждането му в експлоатация. 2.1. Плащанията ще се извършват в български левове, по банков път при условията на т.2 и представена оригинална фактура по банков път.3. Изпълнение на доставката: Доставката се изпълнява при готовност от страна на Възложителя с изпращане на възлагателно писмо в рамките на срока на договора.4. Всеки участник може да представи само една оферта, варианти на офертата не се приемат! Участниците се отстраняват от участие, когато: не са представени документи, които задължително се изискват за участие в процедурата; офертата не отговаря на предварително обявените с публичната покана условия от възложителя. ІІІ. Оценяването на офертите се извършва по критерия „Най-ниска цена”, като на оценяване подлежи крайната обща предложена цена, без ДДС, представляваща сбор от единичните цени на отделните номенклатурни редове от количествената сметка на възложителя от Приложение № 1. Офертите за участие следва да бъдат представени на адрес: гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов” № 15А, Ректорат на МУ-Пловдив- деловодство, всеки работен ден до изтичане срока на валидност на публичната покана от 08:00 часа до 16:00 часа. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, като върху плика се посочва предмета на поръчката, наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и факс. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 07.09.2015 г. от 08:30ч. в Ректорат на Медицински университет, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15 А.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/09/2015