Версия за печат

BG-Гоце Делчев

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Първо основно училище Св. Св. Кирил и Методий, Отец Паисий №4, За: Георги Костадинов Дерменджиев, Р България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60291, E-mail: parvo_gd@abv.bg

Място/места за контакт: Първо основно училище Св. Св. Кирил и Методий

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parvo-gd.org.

Адрес на профила на купувача: http://parvogd.weebly.com/105510881086109210801083-10851072-10821091108710911074107210951072.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Провеждане на процедура по реда на главаVIII A от ЗОП с предмет:„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ПО ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАЯВКА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ I ОУ „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ” ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВИ ЯСТИЯ-КЕТЪРИНГ ПО ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАЯВКА ЗА ОБЕДНО ХРАНЕНЕ ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 1-ВИ ДО 6-ТИ КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО НА I ОУ „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, ГРАД ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ИНДИВИДУАЛНО ОПАКОВАНА ГОТОВА ХРАНА - „ЗАКУСКА И ПЛОД” ПО ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАЯВКА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 1-ВИ ДО 4-ТИ КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО НА I ОУ „СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, ГРАД ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ”. 9. Участниците подават офертата със съдържание: 9.1. Заверено копие на документ за регистрация, издаден не по-рано от два месеца преди крайната дата за подаване на офертата или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. 9.1.1. при участник обединение, което не е търговско дружества, се представя копие от документа за създаването му. 9.2. доказателства за техническите възможности и/или квалификация – документите по т.4.2. до т. 4.5. от настоящата документация: 9.3. Оферта по образец- Приложение № 1 /посочва се за коя обособена позиция участва или и за двете, включени в предмета на поръчката/. 9.4. Ценово предложение – Приложение № 2 /за ОП № 1/; - Приложение № 2.1. /за ОП № 2/; Ценовата оферта задължително трябва да включва пълния обем на обществената поръчка съобразно съответната обособена позиция. 9.5. Техническо предложение за изпълнение на поръчката- Приложение № 3 /за ОП № 1/; - Приложение № 3.1. /за ОП № 2/, включващо описание на предлаганите от участника обедни ястия за доставка, и закуски, представено в съответствие с Приложение № 3 и Приложение 3.1. към настоящата документация. Техническото предложение се придружава от изискуемите документи за доказване на технически възможности на участника съгласно изискванията на т.4.2; 4.3.; 4.4 и т. 4.5. от настоящата документация. 9.6. Списък на изпълнени доставки/услуги – Приложение № 5 /прилага се и за двете обособени позиции/; 9.10. Декларация за съгласие на подизпълнител- Приложение № 6 /за ОП № 1/; - Приложение № 6.1. /за ОП № 2/; 9.11. Проект на договор - Приложение № 7 /за ОП № 1/; - Приложение № 8 /за ОП № 2/; Всеки участник в процедурата може да представи оферта за всяка обособена позиция по отделно или за двете общо. Към офертата задължително се прилагат приложените към документацията приложения, които са задължителни за участниците за всяка една от обособените позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на доставките на храна за обяд и за закуска за учениците на Първо основно училище „Св. Св. Кирил и Методий” ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на храна, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претендира каквото и да било обезщетение за това, че не са му възложени доставки. Прогнозно 140 порции топъл обяд за прогнозно 157 учебни дни за една учебна година за Обособена позиция 1 Прогнозно 344 броя закуски на ден, за прогнозно 157 учебни дни за една учебна година за Обособена позиция 2

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

64445 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Първо основно училище Св. Св. Кирил и Методий, гр. Гоце Делчев, ул. Отец Паисий"4

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

4.1. Участникът може да бъде българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, обявени от Възложителя в публичната покана.4.1.2. За доказване на изискването по т.1 се представя заверено копие на документ за регистрация, издаден не по-рано от два месеца преди крайната дата за подаване на офертата или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 4.1.3. Декларация за участие на подизпълнители, в която се посочват имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато участникът предвижда участие на такива и дела на тяхното участие.4.2. Всеки един от участниците трябва да притежава минимум една собствена или наета база, регистрирана като обект за производство и търговия с храни съгласно чл. 12 на Закона за храните. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем за помещението, в което ще бъде приготвяна храната за учениците и необходимите документи за регистрация на хранителен обект по чл.12 от Закона за храните за тази база (и за двете обособени позиции).4.3. Всеки един от участниците следва да притежава минимум едно собствено или наето транспортно средство, регистрирано в РЗИ или БАБХ. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем на МПС, чрез което ще се извършва доставката на приготвяната храна и удостоверение за регистрация от РЗИ (и за двете обособени позиции).4.4. Всеки един от участниците следва да разполага с нает на трудов или граждански договор персонал за изпълнение на обществената поръчка, съставен от поне две лица, едното от които готвач. Сред персонала следва да бъде включен и 1 шофьор, в случай че храната се приготвя извън сградата на училището, което провежда процедурата (и за двете обособени позиции). Участникът представя Списък на екипа, отговорен за изпълнение на обществената поръчка, придружен от трудови и/или граждански договори или други документи, удостоверяващи ангажираността на посочения екип за изпълнение на настоящата обществената поръчка, придружени с дипломи за завършено образование и/или други документи, удостоверяващи квалификацията на членовете на екипа.4.5. Всеки един от участниците следва да има на разположение диетолог за изготвяне или съгласуване на предлаганите менюта с изискванията за ученическото хранене (и за двете обособени позиции). Участникът представя Документ, доказващ ангажираността на диетолог при изпълнението на договора за доставка на храна по настоящата процедура както и диплома за завършено образование със специалност „диетолог”. Този документ може да представлява декларация за ангажираност с изпълнение на поръчката от страна на диетолога, писмо за намерения, граждански договор с участника или всякакъв друг документ, от който е видно, че диетологът е запознат с факта, че участникът участва в конкретната процедура и е съгласен да му съдейства при изготвяне на менютата в хода на изпълнение на договора.4.6. Всеки един от участниците следва да е изпълнил успешно поне 1 доставка/услуга с предмет приготвяне и доставка на храна за училища или приготвяне на място на храна за училища през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Всеки участник представя Примерно седмично меню за обяд и закуска.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/09/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок за получаване на офертите - до 17:00 часа на 03.09.2015г. Място за получаване на офертите- Първо основно училище "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Гоце Делчев, ул. "Отец Паисий" 4; Дата, час и място на провеждане на процедурата и отваряне на офертата- 04.09.2015г. от 10:00 часа в Първо основно училище "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Гоце Делчев, ул. "Отец Паисий" 4; Източник на финансиране: бюджетни средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/09/2015