ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Сдружение МИГ ДОБРИЧКА, ул. «Първа» № 19 А, За: Надежда Василева;Нели Събева, Р. България 9383, с. Смолница, област Добрич, Тел.: 0882 020969;0889 353505, E-mail: mig_dobrichka@abv.bg
Място/места за контакт: 9361, с. Бранище, «Първа» № 19 А (сградата на кметството),
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mig-dobrichka.org.
Адрес на профила на купувача: www.mig-dobrichka.org/profil-na-kupuvacha.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
В изпълнение на Договор № РД50-145/13.10.2011 г., Сдружение МИГ Добричка, наричано по-нататък “Възложител”, организира възлагане на обществена поръчка с предмет: „Популяризиране, информиране и публичност на изпълненото по Стратегията за местно развитие през 2015 г.”. Основна цел на Стратегията е територията на община Добричка да се превърне в жизнена селска среда чрез целенасочени действия в партньорство на местната общност. Изпълнението на Стратегията за местно развитие (СМР) се финансира от ос 4 - ЛИДЕР на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.
Поръчката включва набор от взаимносвързани дейности и услуги, изпълнението на които цели да осигури максимално високо ниво на информираност, публичност и визуализация на процеса по реализиране на Стратегията за местно развитие за територията на МИГ – територията на община Добричка.
Обществената поръчка е разделена на 3 обособени позиции:
Обособена позиция 1 (ОП 1): Изработване на рекламни материали за популяризиране дейността на МИГ.
Обособена позиция 2 (ОП 2): Организиране на изнесена извън територията на община Добричка среща с настоящи бенефициенти на МИГ.
Обособена позиция 3 (ОП 3): Организиране на празник "Добруджанска плодородна есен" на територията на МИГ Добричка.
Всички артикули и информационни материали трябва да бъдат изготвени в съответствие с изискванията на Приложение № VI към чл. 58, ал. 3 от Регламент (ЕО) № 1974/2006 г. на Комисията от 15 декември 2006 г. относно мерките за информация и публичност на програмите, съфинансирани от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони и Приложение № 8 към чл. 52 „Изисквания за публичност на дейността и източниците на финансиране по ос 4 "ЛИДЕР", т. А. „По дейността на МИГ” от Наредба 23 на МЗХ.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
92331100, 22462000, 80522000
Описание:
Услуги на панаири
Рекламни печатни материали
Семинари за обучение
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Точните параметри и изисквания за изпълнение са дефинирани в техническата спецификация по съответните обособени позиции в документацията на поръчката.
Бюджет:
по ОП 1 с бюджет 4 361,00 лв. с ДДС и включва изработване на рекламни материали с лого на възложителя: календари (за 2016 г.), рекламни комплекти;
по ОП 2 с бюджет 6 190,00 лв. с ДДС и включва организиране на изнесена извън територията на община Добричка среща с настоящи бенефициенти на МИГ;
по ОП 3 с бюджет 5 000,00 лв. с ДДС и включва: организиране и провеждане на празник "Добруджанска плодородна есен" на територията на МИГ Добричка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Към офертите си участниците следва да представят:
по ОП1:
Проект на графично оформление за следните артикули: календар, семинарна папка, блок листи, рекламна еко-торбичка. Проектът да се предостави на електронен носител и едно хартиено копие;
Мостри на рекламните материали.
по ОП 2:
1. Детайлно описание на дейностите за организиране на срещата (описват се всички етапи, стъпки, методи и действия на участника по изпълнение на дейността), цели и очаквани резултати;
2. Писма, изразяващи готовност/ съгласие от страна на лекторите за участие в изпълнението на дейността;
3. Актуална професионална автобиография на лекторите, удостоверяваща познания и опит по темата;
4. Програма за мероприятието;
5. Снимки от избраното място за настаняване.
Задължително изискване на възложителя е избрания за изпълнител по ОП 2 да осигури физическото присъствие на свой представител в дните на провеждане на мероприятието.
по ОП 3:
1. Референция във връзка с участие на оферента като организатор на подобно публично събитие (празник, фестивал, панаир, изложение и др. подобни) на стойност не по-ниска от стойността по настоящата обособена позиция.
2. Детайлно описание на дейностите за организиране на срещата (описват се всички етапи, стъпки, методи и действия на участника по изпълнение на дейността);
3. Писмо за изразяване на съгласие за участие от страна на местна певческа група и танцов състав /група.;
4. Програма за мероприятието;
5. Примерни снимки на павилионите.
Задължително изискване на възложителя е избрания за изпълнител по ОП 3 да осигури физическото присъствие на свой представител в дните на провеждане на мероприятието (от деня на монтиране до деня на демонтиране на павилионите).
Материалите, свързани с промоцията на събитието (с изключение на заснетия материал) следва да бъдат предоставени на възложителя не по-късно от 5 дни преди стартиране на мероприятието.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
I. ПОКАЗАТЕЛИ И ОТНОСИТЕЛНАТА ИМ ТЕЖЕСТ
1. Показатели за оценка на офертите:
Показателите, формиращи комплексната оценка на офертите са:
• ОЦ 1 – оценка на предлаганата цена;
• ОЦ 2 – качество на техническото предложение.
2. Комплексна оценка на офертата
Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата:
КО = ОЦ 1 + ОЦ 2
3. Относителна т1. ОЦ 1 - Оценка на предлаганата цена:
Оценката по този показател се формира, като най-ниската обща предложена цена, с вкл. ДДС от участник, допуснат до оценяване, се разделя на общата цена, с вкл. ДДС, предложена от съответния участник, който се оценява и резултатът се умножава по 40 (четиридесет точки).
минимална предложена цена
ОЦ 1 = х 40 точки
цена, предложена от участника
,където „минималната предложена цена с вкл. ДДС” е най-ниската предложена обща цена от участник, допуснат до класиране в лева, с вкл. ДДС); „цената, предложена от участника” е общата цена, предложена от конкретен участник за изпълнение на предмета на поръчката (в лева, с вкл. ДДС).
2. ОЦ 2 - Качество на техническото предложение:
Оценката по този показател е 60 точки максимална стойност, включваща оценка по следните критерии:
1.1. за ОП 1:
* за изпълнение до 10.09.2015 г.: 20 точки;
* представителна визия на рекламните материали според предложения проект: 10 точки;
* практичност на предложените материали (ергономичност и лесно използване): 10 точки;
* качество на представените мостри: 10 точки;
* качество на печата: 10 точки.
1.2. за ОП 2:
*описание на разбирането на оферента по отношение целта и очакваните резултати в изпълнение на мероприятието: до 10 точки:
*пълнота на дейностите, предложени в изпълнение на мероприятието: до 10 точки:
*опит на предложените експерти във връзка с участието им като лектори в информационна среща/ семинар – до 10 точки:
* познания на предложените експерти в областта на ПРСР 2007-2013 г.: до 10 точки:
*поемане на ангажимент за изготвяне на всички презентации, необходими в хода на изпълнение на дейността: 10 точки
*оценка на мястото за настаняване и провеждане на мероприятието: до 10 точки:
1.3. за ОП 3:
* Срок за организиране на публичното събитие в календарни дни: до 30 точки.
организиране на публичните събития не може да бъде по-кратък от 3 календарни дни и по-дълъг от 7 календарни дни.
Под „организиране на публично събитие“ следва да се имат предвид изпълнението на всички заложени в техническата спецификация дейности
Оценката по показателя се изчислява по следната формула:
минимално предложен срок (Смин)
П 1 = х 30 точки , където
срок, предложен от участника (Сn)
Смин е най-ниската стойност от предложения срок на даден участник за подготовка и организация на празника, допуснат до оценка и класиране,
Сn е стойността на предложения срок на оценявания участник за организация на мероприятието.
* Техническа оценка: до 30 точки:
* Представеното от участника техническо предложение съдържа описание на всички изискуеми елементи, като са описани всички дейности и поддейности, посочени в документацията на поръчката, тяхната последователност, логическа обвързаност, ресурсното им обезпечаване и резултатите от тях.
* Налице е пълно съответствие между описаната последователност на изпълнение на предвидените дейности.
* Предложени са допълнителни цели, дейности/ поддейности/ задачи или резултати, които допълват посочените в документацията.
* Предложените механизми, мерки и процедури за управление на процеса на изпълнение на поръчката напълно съответстват на спецификата на поръчката и изискванията, посочени в документацията.
* Всички описания, текстове и наименования се отнасят до настоящата поръчка, като например: име на възложителя, име на регион, област, община, град, предмет на поръчката, други цели, дейности, поддейности, резултати (които са неприложими за предмета на поръчката)
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията по обществената поръчка и образците за попълване могат да бъдат изтеглени от "профил на купувача" в сайта www.mig-dobrichka.org.
Офертите се подават отпечатани на хартиен носител на адрес:
9300, гр. Добрич, ул. "Независимост" 14, офис 305
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: