Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8, За: Донка Симеонова, Христина Димитрова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8, уч. блок 2, ет. 5, каб. 2531 - В

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/79.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Доставка на книги и учебници за учебния процес на ТУ – София“ по обособени позиции: обособена позиция 1: „Доставка на български книги и учебници“; обособена позиция 2 „Доставка на чуждестранни книги и учебници“. Предметът на поръчката включва доставка на книги (българска и чуждестранна литература) за нуждите на учебния процес към ТУ- София. Изпълнението на поръчката се извършва съобразно всички действащи в страната правила и норми за извършване на дейностите, включени в доставката, предмет на поръчката. Изпълнителят трябва да изпълнява поръчката в срок и да гарантира безупречно качество. Доставяните книги и учебници трябва да са нови, неупотребявани и без дефекти при отпечатването и да отговарят на техническите характеристики, заложени в настоящата документация. Приемането на доставката се удостоверява чрез подписване на приемо -предавателен протокол от представители на Възложителя и Изпълнителя. В протокола се описват библиографските данни на заявената от Възложителя литература и нейното съответствие с предложението на Изпълнителя. Поръчката се финансира с бюджетни средства на ТУ-София. Плащането се извършва от Възложителя с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на следните два документа: - двустранно подписан приемо - предавателен протокол съгл. раздел IV от договора и на - оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за стойността на доставката. Доставките ще се извършват еднократно. Доставката на образователна литература по обоособена позиция 1 трябва да се извърши в срок до 45 (четиридесет и пет) дни, а за обособена позиция 2 - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от подписването на договора. Доставката на заявеното количество образователна литература ще се извършва на място франко склада на Възложителя - гр. София, бул. „Климент Охридски” № 8.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22113000

Описание:

Библиотечни книги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната прогнозна стойност на поръчката е до 42 751.67 лв. (четиридесет и две хиляди седемстотин петдесет и един и 0,67) без включен ДДС, разпределена по обособени позиции, както следва: за обособена позиция 1 - до 6 666,67 (шест хиляди шестстотин шестдесет и шест и 0,67) лв. без включен ДДС; за обособена позиция 2 - до 36 085,00 (тридесет и шест хиляди и осемдесет и пет) лв. без включен ДДС. Количеството и специфичните техническите изисквания към книгите, предмет на доставка, по видове и количества, са описани в техническа спецификация и съответното приложение за всяка обособена позиция от документацията за участие, публикувана в Профила на купувача. Няма да се разглежда ценовата оферта на участник, който е предложил цена по-висока от прогнозната стойност на съответната обособена позиция.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42752 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът трябва да има изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата, на подаване на офертата) доставка/и, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Доставка/и, еднакви или сходни с предмета на поръчката са доставка/и на образователни и/или научни и/или учебни и/или друг вид печатни книги и/или учебници и/или всякаква друга печатна литература.Изпълнението на поръчката се извършва съобразно всички действащи в страната правила и норми за извършване на дейностите, включени в доставката, предмет на поръчката. Изпълнителят трябва да изпълнява поръчката в срок и да да гарантира безупречно качество. Доставяните книги и учебници трябва да са нови, неупотребявани и без дефекти при отпечатването и да отговарят на техническите характеристики заложени в настоящата документация. ОФЕРТАТА НА УЧАСТНИКА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец 1). 2. Представяне на участника- Образец 2, оригинал, заедно с Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника съгласно документите за регистрация (образец 2-1, оригинал); 3. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника (оригинал), когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице), подписан от лицата, включени в обедин. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обедин.- заверено от участника копие. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обедин.– се представя и документ, подписан от лицата в обедин., в който се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП- Образец 5. (оригинал).6. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Oбразец 6, оригинал) за доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършена доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.7. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) - Oбразец 7; 8. Техническо предложение за съответната обособена позиция (в оригинал) – изготвя се по Образец №3 за съответната обособена позиция от настоящата документация при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Ако техническото предложение на Участника не съответства на изискванията на Възложителя за съответната обособена позиция, посочени в документацията за участие, офертата на участника се отстранява. 9. Предлагана цена за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция (в оригинал) - изготвя се по Образец № 4 и съответното приложение към него за съответната обособена позиция от документацията за участие при съблюдаване изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. Всички цени се посочват в лева без ДДС и закръглени до една стотинка. В общата стойност на поръчката по съответната обособена позиция са включени: стойността на предлаганите книги, транспортните разходи франко ТУ – София, съгласно техническите изисквания на Възложителя за предлаганата литература, дължимите данъци и такси, ако има такива, труд, както и всички разходи за изпълнение предмета на поръчката по обособената позиция. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/09/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Предметът на поръчката съдържа обособени позиции. Участниците задължително представят оферта, която е за пълния предмет на поръчката за съответната обособена позиция. Всяка оферта, която не се отнася за пълния обем на поръчката за съответната обособена позиция, ще бъде отстранявана. Участниците подават оферта за една или за двете обособени позиции. Варианти в офертата не се приемат. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Заседанието на комисията ще се проведе на 08.09.2015 г. от 10.00 часа в Заседетелната зала на Академичния съвет, бул. „Кл.Охридски” No 8, уч. блок 1, ет. 2. Оферти се подават на адрес: гр. София, бул. "Кл. Охридски" No 8, уч. блок 1, ет. 3, каб. 1317 - Деловодство на ТУ-София.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/09/2015