Версия за печат

BG-Камено

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Камено, ул. Освобождение №101, За: Т. Тодорова, Р България 8120, Камено, Тел.: 05515 2093, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Място/места за контакт: старши специалист

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kameno.bg/bg/public-orders/62-ПУБЛИЧНА%20ПОКАНА%20„Доставка%20на%20канцеларски%20материали%20и%20%20консумативи%20за%20офис%20техника“.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника. 1.Участникът осъществява доставките за своя сметка до адреса на Възложителя със собствен или нает транспорт. 2.Възложителя си запазва правото да поръчва стоки от номенклатурата на участника, които са извън спецификацията с % отстъпка, която участника е предложил /участникът предоставя актуален официален действащ каталог на артикулите, които предлага / 3.Предлаганите от участника стоки да бъдат нови, неупотребявани, в оригинална опаковка от производителя /участникът предоставя декларация за това/. 4.Предлаганите от участника касети с тонер следва да бъдат нови, неупотребявани, нерециклирани и да притежават сертификати за качество и ISO 9001:2008 система за управление на качеството от производителя на тонер касетите. 5.Участникът подменя изцяло за своя сметка тонер касети, които са дефектни. 6.Предложения от участника срок на доставка да бъде съобразен с географското отстояние на участника спрямо Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството е описано в документацията за участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Камено

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Представената оферта трябва да съдържа: 1. Валиден сертификат по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество. Сертификата трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 2. Валиден сертификат за внедрена система по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. 3. Валиден сертификат за внедрена система по стандарт ISO 27001:2013 или еквивалент. 4. Представяне на участника с включен срок на валидност на офертата - Образец №1; 5. Списък на документите – Приложение №1 6.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец №2; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност - Образец №3; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете дейности от предмета на поръч-ката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълни¬тели - Образец №4; 9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител (ако е приложима) - Образец №5; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на дого¬вор - Образец №6; 11.Техническо предложение - Образец №8 12. Ценово предложение - Образец №7 и приложение количествено стойностна сметка. Предложената цена трябва да включва всички разходи, необходими за изпълнение на поръчката. В предложената цена се включват и непредвидените разходи. декларация съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата – с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка; 3.2.2 Оторизационно писмо или еквивалентен документ от официален представител или партньор на съответния производител на територията на Република България, доказващ, че участникът е оторизиран за разпространение и продажба на оригинални консумативи от съответната марка за която се отнасят; Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат фабрично нови, нерециклирани, оригинални консумативи. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща и копирна техника или от оторизирани от него лица. Участниците следва да декларират, че предлаганите консумативи съответстват на посочените видове и марки, както и че ще бъдат доставяни оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи. -описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако възложителят изиска това; -сертификат ISO 9001:2008 или „еквивалентен” за система за управление на качеството – заверено копие; -сертификат ISO 14001:2004 или „еквивалентен” за система за управление на околната среда – заверено копие; -сертификат ISO 27001:2013 или „еквивалентен” за система за управление на информационната сигурност – заверено копие;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка е икономически най-изгодна оферта. Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = ФО х 7,0 + ТО х 3,0, където: КО – комплексна оценка ФО – финансова оценка ТО – техническа оценка 6,0 и 4,0 – коефициенти за тежест. Финансова оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ФО = ФО 1 + ФО 2 ФО 1 – предложена от участника обща цена в Ценовата оферта /общата цена представлява сбора от единичните цени на артикулите в техническата спецификация/, без включен ДДС. ФО 1 = (Цmin / Цi) х 100, където: Цmin е най-ниската предложена обща цена без включен ДДС Цi е ценовото предложение на съответния участник без включен ДДС ФО 2 – предложен процент отстъпка за артикули, непосочени в техническата спецификация. ФО 2 = (Цi / Цmax) х 100, където: Цmax е най-високият предложен процент отстъпка за артикули, непосочени в техническата спецификация Цi е предложеният процент отстъпка от участника за артикули, непосочени в техническата спецификация Техническа оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ТО – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, след потвърждаване на заявка /в часове/. ТО = (Тmin / Тi) х 100, където: Тmin е най-краткият срок за изпълнение на доставката. Тi е предложен от участника срок за изпълнение на доставката. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точкова система. За класиран на първо място ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, изчислена по горепосочената формула от настоящата методика.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/08/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1.1 участникът да е изпълнявал доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години на стойност не по-малка от прогнозната стойност на обществената поръчка. 1.2. Всеки участник следва да притежава внедрени системи: - BS EN ISO 9001:2008 система за управление на качеството, с обхват предмета на обществената поръчка. - BS EN ISO 14001:2004 система за управление на околната среда, с обхват предмета на обществената поръчка. - ISO 27001:2013 система за управление на информационната сигурност, с обхват предмета на обществената поръчка. Обстоятелството се удостоверява с представяне на заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008; Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат за внедрена система по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент; Сертификат за внедрена система по стандарт ISO 27001:2013 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството, издадени в съответствие изискванията на чл. 53 от ЗОП. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. * В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, посоченото минимално изискване се прилага за обединението (консорциума и др.) като цяло. Участникът може да докаже съответствието си за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Пълен достъп на документацията може да намерите на страницата на община Камено в Профила на купувача. Офертите ще бъдат отворени на 27.08.2015 г. от 10,30 часа в заседателната зала на община Камено.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/08/2015