ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Военномедицинска академия, бул. Св. Г. Софийски № 3, За: Стела Николова Върбанова, България 1606, София, Тел.: 02 9225874, E-mail: mmm@vma.bg, Факс: 02 9225012
Място/места за контакт: ВМА-София, Централна администрация, ет. 2, ст. 34
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
доставка на медицинска апаратура и оборудване във връзка с изграждане и функциониране на медицинско подразделение за настаняване на пострадали по три обособени позиции, както следва:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1. „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация един брой мониторна станция за наблюдение на пациенти и три броя пациетни монитори”
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2. „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на един брой дигитален преносим ултразвуков апарат
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3. „Доставка на един брой палатка за настаняване на пациенти”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33112200, 33195100, 33163000
Описание:
Ехограф
Монитори
Палатка за медицинска употреба
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Военномедицинска Академия - гр. София
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Предложените медицински изделия да отговарят на изискванията на Закона за медицински изделия, както и на наредбите за съществените изисквания и процедурите за оценяване на съответствието със съществените изисквания на активни имплантируеми медицински изделия, на ин витро диагностичните медицински изделия и на медицинските изделия по чл. 2, ал. 1, т. 3 от Закона за медицинските изделия.
Участниците доказват съответствието на предложените медицински изделия:
- Валидно разрешително за търговия на едро с медицински изделия
- Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на името на производителя с обхвата на предмета на поръчката,
- EN ISO 13485:2003 или еквивалент на името на производителя с обхвата на предмета на поръчката;
- ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието;
- Декларация за съответствие с Директива 93/42/ЕЕС.
2. Участниците да са производители, вносители или търговци на едро оторизирани, в т.ч. и за сервиз от производителя или официалния вносител.
- Доказва се с оторизационно писмо от производителя или официалния представител, в т.ч. и за сервиз със срок на валидност срока на действие на договора. В случай, че срока на валидност на оторизацията е по-кратък от срока на договора, участникът се задължава да представи на възложителя актуална оторизация или документ удостоверяващ обстоятелството, че е в процес на издаване. Участникът да разполага с минимум 2/ две/ технически квалифицирани лица за сервизна поддръжка на медицинските изделия.
- Доказва се с декларация /свободен тест/ съдържаща информация на техническите лица за сертификати/удостоверения за преминат курс на обучение за сервиз/поддръжка на предлаганите медицински изделия.
3. Гаранционен срок на предложените медицински изделия да е не по-малък от 1 година от датата на протокола за пускане в експлоатация.
4. Начин на плащане: Доставката се заплаща по по банков път, по сметка на изпълнителя, в срок от 60 (шестдесет) календарни дни от датата на представяне на: приемо - протокол, протокол за монтаж и пускане в ескплоатация, протокол за проведено обучение на персонала работещ с медицинското изделие за извършената и приета без рекламации доставка и оригинална фактура.
Общата максимална прогнозна стойност на поръчката не следва да надхвърля 50 000,00 лв. (четиридесет и две хиляди) лева с ДДС. Максималната прогнозна стойност на обособените позиции е:
1.1. За обособена позиция № 1. „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация един брой мониторна станция за наблюдение на пациенти и три броя пациетни монитори” - 20 000,00 /дваддесет хиляди/ лева с ДДС.
1.2. За обособена позиция № 2. „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на един брой дигитален преносим ултразвуков апарат - 20 000,00 /двадесет хиляди/ лева с ДДС.
1.3. За обособена позиция № 3. „Доставка на един брой палатка за настаняване на пациенти” – 10 000,00 /десет хиляди/ лева с ДДС.
Ценовото предложение следва да бъде изготвено по образец Приложение № 4 и да бъдат отбелязани за всяко медицинско изделие: търговско наименование, производител, каталожен номер и единична цена. Оферираните цени следва да са крайни и да включват всички разходи по доставката (опаковане, транспорт, данъци, акцизи, мита и др.), включително и ДДС до мястото за изпълнение на поръчката.
Предлаганите медицински изделия трябва да са нови и не рециклирани.
Доказва се с декларация /свободен тест/ от участникът.
Оферти, надвишаващи посочените прогнозни стойности на обособената позиция ще бъдат отстранявани от участие.
Минималните изисквания към обособена позиция З са описани в допълнителна информаця и документи свързани с изпълнение на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ ІІІ. „Доставка на един брой палатка за настаняване на пациенти”
1. Документ за регистрация на участника /заверено копие/ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Достатъчно е представянето на Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър. Когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или заверено копие на документ за самоличност, когато е физическо лице; когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице документите по тази точка трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език.
2. Описание, фотографски снимки/каталози (без ценови листи) на стоката, която ще се доставя.
3. Копие на валиден сертификат за управление на качество в съответствие с ISO 9001:2008 на участника издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
4. Минималният гаранционен срок на палатките е - 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на приемателно – предавателния протокол.
Гаранционни условия в срока на гаранция – в случай на появили се дефекти, възникнали при нормална експлоатация и не по вина на ползвателя, в срока на гаранция Изпълнителят подменя дефектирала палатка с нова. За появилия се дефект, Възложителят уведомява писмено Изпълнителя, който заменя дефектирала/ите палатка с нова/и в срок до 30 календарни дни от уведомлението.
5. Декларация за произход на предлаганите изделия.
6. Декларация за, че палатките и приспособленията към тях, които ще достави са нови, неупотребявани; доставени във вид, готов за използване – напълно комплектовани и тествани; – /свободен текст/
7. Декларация за, че при доставката ще предостави ръководство за работа, преведено на български език, в което са посочени технически характеристики, правила за безопасна експлоатация, начин за работа и начини за отстраняване на възникнали проблеми в хода на експлоатация; – /свободен текст/
8. Декларация за, че при доставката ще предостави ръководство за работа, преведено на български език, в което са посочени технически характеристики, правила за безопасна експлоатация, начин за работа и начини за отстраняване на възникнали проблеми в хода на експлоатация – /свободен текст/
Офертите трябва да отговарят на изискването на чл. 101в от ЗОП.
Публичната покана е публикувана на интернет страницата на АОП и на интернет адрес www.vma.bg, раздел "Профил на купувача".
Офертите да се представят в деловодството на ВМА, София, бул. Св. Георги Софийски № 3, етаж 2, в срок до 15:00 часа на 28.08.2015 г.
Офертите се отварят на 03.09.201 5г. от 10:00 часа в Централнта сграда на ВМА-гр. София, етаж 1, зала 10, на адрес: гр. София 1606, бул. Св. Георги Софийски № 3.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: