Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: Отдел „Правно обслужване“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Комплексна услуга по сметосъбиране, товарене, почистване около местата на площадките и извозване на смесени битови и рециклируеми отпадъци със специализирани автомобили, транспортиране до и разтоварване на производствена база за извършване на дейности по последващо третиране (сортиране, разделяне, почистване, балиране, съхранение, предаване за последващо рециклиране на оползотворимата част и обезвреждане на неоползотворимата част от отпадъците), провеждане на наблюдение на количеството и състава на отпадъците, изготвяне на отчетни и аналитични документи.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90510000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно нуждите на Възложителя в рамките на цената по договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, пл. България № 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всеки участник трябва да отговаря на следните изисквания: 1. Да притежава валиден регистрационен или разрешителен документ за събиране и транспортиране на отпадъци, издаден по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или еквивалентен за държавата, в която е установен. За допускане до участие в процедура на участници, установени в друга държава – членка на Европейския съюз, възложителят не изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. 2.1. Да разполага най-малко със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката: - Сметосъбиращи автомобили с вариопреса или ротопреса с обем от 12 м3 до 18 м3 (за обслужване на контейнери 1.1 м3): 2 бр.; - Контейнеровоз за обслужване на контейнери от 1 м3 до 4 м: 1 бр.; - Контейнеровоз за обслужване на контейнери от 4 м3 до 10 м: 1 бр.; - Контейнери тип „Бобър” 1.1 м3: 20 бр.; - Контейнери 4 м3: 3 бр.; - Контейнери 6 м3: 3 бр.; - Контейнери 8 м3: 3 бр.; - Контейнери 10 м3: 3 бр. 2.2. Да разполага с основна база на територията на Столична община за механизацията, необходима за изпълнение на поръчката, сервизна, ремонтна поддръжка и почистване на автомобилния парк. Базата може да бъде собствена или наета. 3. Да бъде сертифициран за съответствие със стандарт за система за управление на качеството от серията ISO 9001. 4. Да бъде сертифициран за съответствие със стандарт за система за управление на качеството от серията ISO 14001. 5. Да бъде сертифициран за съответствие със стандарт за система за здравословни и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001. Сертификатите по т. 3, т. 4 и т. 5 трябва да бъдат издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Участник, който не отговаря на което и да е от гореизброените изисквания, няма да бъде допуснат до оценяване и класиране. При сключване на договор лицето, което е избрано за изпълнител, е длъжно да представи гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - депозит на парична сума по банковата сметка на възложителя; - банкова гаранция в полза на възложителя със срок на валидност 13 месеца от сключването на договора. При избор на парична сума за форма на гаранция за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на Възложителя: „УниКредит Булбанк“ АД, IBAN: BG36 UNCR 9660 1035 459803, BIC: UNCRBGSF. Срок на договора: 12 месеца от датата на сключването му. Условия и начин на плащане: съгласно проекта на договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за оценка на офертата и техните относителни тежести са: 1. Показател „Техническо предложение“ (Птп), относителна тежест 50%. 2. Показател „Цена“ (Пц), относителна тежест 40%. 3. Показател „Честота на извозване на отпадъците“ (Пчио), относителна тежест 10%. Оценката по показателя Техническо предложение се състои от два компонента: ТП1 – Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката – до 30 точки. ТП2 – Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на услугата и мерки за тяхното управление – до 20 точки. ТП = ТП1 + ТП2 Точките по двата елемента, съдържащи се в Работната програма и формиращи оценката по Показателя „Техническо предложение“ (Птп) ще бъдат присъждани от членовете на комисията, определена от възложителя по начин, подробно описан в Методика за комплексна оценка – приложение към настоящата покана. 2. Оценката по показателя „Цена“ се определя по следната формула: Цмин х 40 Пц = ---------------, където: Цуч Цмин е най-ниската месечна цена на комплексната услуга, предложена от участник; Цуч е месечната цена на комплексната услуга, предложена от участника, чиято оферта се оценява. 40 е максималната възможна стойност на Показателя „цена” (Пц) в точки. 3. Оценката по Показателя „Честота на извозване на отпадъците“ (Пчио) се определя по следния начин: - оферта за ежедневно извозване на отпадъците се оценява с 10 точки; - оферта за извозване на отпадъците един път на два дни се оценява с 8 точки; - оферта за извозване на отпадъците един път на три дни се оценява със 6 точки; - оферта за извозване на отпадъците един път на четири дни се оценява с 4 точки; - оферта за извозване на отпадъците един път на пет дни се оценява с 2 точки. N.B.! Минимално допустимата честота на извозване на отпадъците е един път на пет дни. Максимално допустимата честота на извозване на отпадъците е ежедневно. Участници, оферирали честота на извозване на отпадъците по-малка от един път на пет дни или по-голяма от ежедневно ще бъдат отстранени от участие. Максималната възможна стойност на Комплексната оценка на оферта (Ко) е 100 точки. Изчислява се по следната формула: Ко = Птп + Пц + Пчио, където: Птп е оценката на офертата по Показателя „Техническо предложение”; Пц е оценката на офертата по Показателя „Цена”; Пчио е оценката на офертата по Показателя „Честота на извозване на отпадъците”. Комисията класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от възложителя условия. В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, се сравняват оценките по Показателя „Техническо предложение” и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, ако икономически най-изгодната оферта не може да бъде определена по горния ред. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници, комисията спазва разпоредбите на чл. 70 от ЗОП, като изисква представяне на писмена обосновка в срок от 3 работни дни от получаване на искането. Комисията приема представената писмена обосновка при наличие на някое от обстоятелствата, посочени в чл.70, ал.2 от ЗОП: 1. оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка; 2. предложеното техническо решение; 3. наличието на изключително благоприятни условия за участника; 4. икономичност при изпълнение на обществената поръчка; 5. получаване на държавна помощ.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/08/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Цялата документация е налична в Профила на купувача на възложителя. Източник на финансиране: собствени средства на възложителя. Място за получаване на офертите: гр. София, пл. "България" № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Деловодство. Срок на валидност на офертите: 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите. Всяка оферта трябва да съдържа минимум: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата – по образец. 2. Данни за лицето, което прави предложението – по образец, включващ декларация за приемане условията в проекта на договор. 3. Техническо предложение - по образец. 4. Ценово предложение – по образец. 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП – по образец. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по образец. 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще бъдат предложени на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – по образец. 8. Валиден регистрационен или разрешителен документ за събиране и транспортиране на отпадъци, издаден по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която участникът е регистриран – заверено от участника копие; 9. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът, придружена от заверени от участника копия от документи за собственост, лизинг или наем и посочване адреса на основната база за механизацията, необходима за изпълнение на поръчката; 10. Сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката - заверено от участника копие. 11. Сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за опазване на околната среда от серията ISO 14001 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката - заверено от участник копие. 12. Сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за здравословни и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката - заверено от участника копие. 13. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, когато не е подписана от законен представител на лицето, което прави предложението. Отварянето на офертите ще се проведе на 21.08.2015 г. от 10:00 часа, в гр. София, пл. "България" № 1, основна сграда на НДК, ет. 4, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/08/2015