ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обект на обществената поръчка:
Услуга, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки;
Предметът на настоящата обществена поръчка включва:
„Осигуряване на антивирусна защита и защитна стена за нуждите на ПРБ по две самостоятелно обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Абонаментна поддръжка на лицензи за антивирусен софтуер и
Обособена позиция № 2: Обновяване и абонаментна поддръжка на защитна стена“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48730000, 72700000
Описание:
Софтуерни пакети за защита
Услуги, свързани с компютърни мрежи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За обособена позиция 1: Брой на устройствата, на които се ползва продукта – 3000 компютри и сървъри.
Поддръжката на софтуера следва да извършва за срок от 1 (една) година с начална дата 24.09.2015 г.
За обособена позиция 2: Техническата поддръжка и абонаментът за дефиниции за модули Уеб-контент филтър, IPS, Антивирус и Антиспам защитната стена следва да извършва за срок от 1 (една) година без ограничение на броя на потребителите с начална дата 30.11.2015 г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, бул. „Витоша“ № 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Технически възможности и/или квалификация за участниците (важи и за двете обособени позиции):
- Участникът да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по ISO 9001:2008, или еквивалент с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, по съответната обособена позиция;
- Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, по съответната обособена позиция, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите.
Документите с които следва участниците да докажат тези изисквания за Възложителя са посочени в Приложението към настоящата публична покана.
2.Изисквания на възложителя за изпълнение - Обособена позиция № 1 :
- Вид на използваният към настоящия момент в ПРБ продукт за антивирусна защита, за който се осигурява абонаментна поддръжка - „ESET ENDPOINT ANTIVIRUS STANDARD”.
- Брой на устройствата, на които се ползва продукта – 3000 компютри и сървъри.
- Поддръжката на софтуера следва да извършва за срок от 1 (една) година с начална дата 24.09.2015 г.
- Място на изпълнение на поръчката: гр. София, бул. „Витоша“ № 2.
- Изпълнителят следва да осигурява помощ по телефон или емайл за решаването на всякакъв вид проблеми свързани с вируси или с продукта.
- Не се допускат варианти на предложенията.
- Изпълнителят следва да осигури решения срещу новооткрити вируси в рамките на 48 часа, след като е уведомен.
- Начин на плащане: След подписването на примо-предавателния протокол удостоверяващ доставката на лицензите, чрез който ще се осъществи абонаментната поддръжката, в срок посочен в проекта на договор за настоящата обособена позиция.
3. Изисквания на възложителя за изпълнение - Обособена позиция № 2:
- Техническата поддръжката включва отстраняване на дефект или при невъзможност замяна на оборудването с еквивалентно в рамките на 24 часа.
- Техническата поддръжка и абонаментът за дефиниции за модули Уеб-контент филтър, IPS, Антивирус и Антиспам защитната стена следва да извършва за срок от 1 (една) година без ограничение на броя на потребителите с начална дата 30.11.2015 г.
- Място на изпълнение на поръчката: гр. София, бул. „Витоша“ № 2.
- Изпълнителят следва да осигурява помощ по телефон или емайл за решаването на всякакъв вид проблеми свързани с вируси или с продукта.
- Мигрирането на наличната конфигурация към обновеното оборудване е задължение на изпълнителя
- Не се допуска варианти на предложенията.
- Начин на плащане: След подписването на примо-предавателния протокол, удостоверяващ обновяването (ъпгрейд на съществуващата или ъпгрейд чрез замяна) на наличната защитна стена, в срок, посочен в проекта на договор за настоящата обособена позиция.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик, на адрес: гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебната палата, партер, стая 79, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България;
2. Способ за събиране на оферти за участие в поръчката – на основание Глава 8„а” от ЗOП, публичната поканата за участие в обществената поръчка за избор на изпълнител се публикува на Портала на обществените поръчки на Агенцията на обществените поръчки и достъп имат всички заинтересовани лица. Заедно с настоящото приложение, публичната покана се публикува в „Профила на купувача“ на интернет страницата на Възложителя.
3. Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.
4. Срок за представяне на офертите: 18.08.2015 г. 17:00 часа.
5. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
6. Дата, час и място на отварянето на офертите: 19.08.2015 г. от 10:00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4.
7. Съдържание на офертите и указание за подготовката й.
7.1. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
7.2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 2 за ОП № 1 и Приложение № 2.1 за ОП № 2)
7.3. Ценово предложение (Приложение № 3 за ОП № 1 и Приложение № 3.1 за ОП № 2);
7.4. Попълнен образец на оферта с посочен срок на валидност (Приложение № 1);
7.5. Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че представителната им власт произтича от пълномощното;
7.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – (Приложение № 4);
7.7. Административни сведения за участника (Приложение № 5);
7.8. Участникът следва да представи списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на услугите /минимум 1 (една) услуга/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – (Приложение № 6).
Доказателството за изпълнената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
7.9. Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по ISO 9001:2008, или еквивалент с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, по съответната обособена позиция, следва да се представи заверено копие от сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, по съответната обособена позиция.
8. Източник на финансиране: Бюджетни средства от предвидения за 2015 г. бюджет на ПРБ.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: