Версия за печат

BG-Търговище

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Гл.Юрисконсулт-Румяна Милушева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 61256, E-mail: urist@viktg.com, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: Правен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.viktg.com.

Адрес на профила на купувача: http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150805OBTq425381.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмета на настоящата поръчка е “Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги от потребителите на "Водоснабдяване и Канализация" ООД Търговище за област Търговище”. Изпълнителят на поръчката събира от абонатите на „ВиК” ООД Търговище суми от предоставени ВиК услуги в населените места от община Търговище, Омуртаг и Антоново. Изпълнителят извършва събирането на задълженията от абонатите на „ВиК” ООД Търговище от името на Възложителя срещу комисионна. “Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги от потребителите на "Водоснабдяване и Канализация" ООД Търговище за област Търговище” при следните обособени позиции: 1. Позиция №1 - "Инкасиране в обособени пунктове на суми в брой за услуги (консумирана питейна вода, отведена и пречистена отпадъчна вода), предоставени на потребители на „ВиК” ООД Търговище", с ресурси на Изпълнителя, по фактури, предоставени от Възложителя. Кратко описание: Инкасиране на суми за услуги в брой в off-line режим по фактури, предоставени от Възложителя, с ресурси на Изпълнителя. Участниците предлагат комисионна в процент /в размер до 2%, който е максимално допустимият размер/ от събраните суми. Инкасираните суми трябва да бъдат превеждани от Изпълнителя по банкова сметка на Възложителя ежеседмично (в последния работен ден от седмицата), като банковите такси за извършване на преводи по сметката на Възложителя са за сметка на Изпълнителя. 2. Позиция №2 – „Инкасиране на суми по Интернет с банкови карти и други платежни средства за услуги (консумирана питейна вода, отведена и пречистена отпадъчна вода), предоставени на потребителите на „ВиК” ООД Търговище”, с ресурси и софтуер на Изпълнителя. Кратко описание: Инкасиране на суми за услуги, предоставени на потребителите на „ВиК” ООД Търговище, в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на страната, с ресурси и софтуер на Изпълнителя, както и възможност за плащане чрез Интернет с банкови карти и други платежни средства. Преносът на информацията за преводите да е автоматичен в Интернет базирана централизирана система. Участниците предлагат комисионна в процент /в размер до 2%, който е максимално допустимият размер/ от събраните суми. Инкасираните суми трябва да бъдат превеждани от Изпълнителя по банкова сметка на Възложителя ежеседмично, който е максималният период за превеждане на инкасираните суми.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството е в зависимост от размера на инкасираните суми. (Прогнозен размер на инкасирани суми по Позиция №1 - 1 000 000лв. Прогнозен размер на инкасирани суми по Позиция №2 - 700 000лв. ) Прогнозна стойност за Позиция №1: 20 000лв. без ДДС. Прогнозна стойност за Позиция №2: 15 000лв. без ДДС. Прогнозна стойност на поръчката: 35 000лв. без ДДС. Източник на финансиране: Финансирането е от "ВиК" ООД Търговище и ще се извърши със собствени средства.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Позиция №1 - в обособените на Изпълнителя пунктове на територията на област Търговище; Позиция №2 - на територията на Р.България.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискванията за изпълнение на поръчката: съгласно приложената Техническа спецификация за съответната обособена позиция, публикувана в "Профила на купувача" в сайта на Възложителя: www.viktg.com. Техническото предложение трябва да отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката. Начин на изпълнение: за Позиция №1 - Инкасиране на суми за услуги в брой в off-line режим по фактури, предоставени от Възложителя, с ресурси на Изпълнителя. Инкасираните суми трябва да бъдат превеждани от Изпълнителя по банкова сметка на Възложителя ежеседмично (в последния работен ден от седмицата), като банковите такси за извършване на преводи по сметката на Възложителя са за сметка на Изпълнителя; за Позиция №2 - Инкасиране на суми за услуги, предоставени на потребителите на „ВиК ” ООД Търговище, в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на страната, с ресурси и софтуер на Изпълнителя, както и възможност за плащане чрез Интернет с банкови карти и други платежни средства. Преносът на информацията за преводите да е автоматичен в Интернет базирана централизирана система. Инкасираните суми трябва да бъдат превеждани от Изпълнителя по банкова сметка на Възложителя ежеседмично, който е максималният период за превеждане на инкасираните суми. Участниците в поръчката трябва стриктно да следват указанията посочени в Публичната покана. Условия за участие - предложената цена на услугата - размера на комисионната в процент от събраните суми не трябва да надвишава 2% за всяка обособена позиция. Участник който предложи размер на комисионната по-висок от 2% за съответната позиция няма да бъде допуснат до оценка и класиране. Начин и срок на плащане–плащанията ще се извършват по банков път в срок от 30 календарни дни, считано от представената фактура-оригинал. Изисквания при подготовка на офертата: Участникът трябва да проучи всички условия и изисквания в настоящата публичната покана и техническата спецификация. Офертата следва да бъде оформена по приложените образци. Условията в публичната покана, техническата спецификация и образците са задължителни за участниците и не могат да бъдат променяни от тях. Лице, което е дало съгласие да участва като подизпълнител, не може да представи самостоятелна оферта. Всички документи, свързани с офертата, се представят на български език. Всички приложени документи на чужд език следва да са придружени с превод на български език. При представяне на копия на изискуеми документи, същите да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”-подписани от лицето, извършило сверката и подпечатани с печата на участника. Офертата се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице, като за това се прилага нотариално заверено пълномощно от законния представител на участника. Срок за валидност на офертите:45 календарни дни /срокът за валидност на офертите започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти/. Срок за изпълнение на поръчката - една година, считано от датата на сключване на договора за съответната обособена позиция. При сключване на договор класираният на първо място участник представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. Възложителят може последователно да предложи сключване на договор при условията на чл.101е, ал.1 и 2 от ЗОП с участника, класиран на второ място и на следващо място, когато участникът, който е имал право да сключи договора: откаже да сключи договор; не представи някой от документите по чл.101е, ал.2 от ЗОП; не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1, т.1 или ал.5 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/08/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на офертата и необходими документи, които трябва да бъдат представени от участника: 1. Данни за лицето, което прави предложението - Представяне на участник - Образец №1; 2. Оферта - Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №2 /представя се за всяка позиция по която се участва/; 3. Удостоверение за вписване в Регистъра на администраторите на лични данни от КЗЛД по Позиция №1; Документ удостоверяващ извършването на дейност като платежна институция съгл. ЗПУПС /копие/ - представя се само за участващите по Позиция №2; 4.Техническо предложение - Образец №3 /представя се за всяка позиция по която се участва/; 5. Ценово предложение, включващо цена на услугата - размер на комисионната в процент /в размер до 2%/ от събраните суми /за всяка обособена позиция/ - Образец №4 /представя се за всяка позиция по която се участва/. 6.Нотариално заверено пълномощно (когато е приложимо), в случай че офертата (или някой друг документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител, който има право да представлява участника. На първо място се класира Участникът предложил най-малък процент на комисионна за съответната позиция. На оценка и класиране подлежат само офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя. Участниците могат да подават оферти за една или повече обособени позиции. Варианти не се допускат. Съдържанието на офертата се представят в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва наименованието на обществената поръчка,адрес за кореспонденция,телефон и по възможност факс и електронен адрес и за кои позиции се отнася. Участник не представил някой от горните документи, няма да бъде допуснат до оценка и класиране. Всеки участник трябва да отговаря изцяло на изискванията на Възложителя. В случай, че направеното предложение е непълно и не покрива изискванията, подлежи на отстраняване от участие в поръчката. Срок и място за получаване на офертите: Срок: до 14.08.2015г. (включително) всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа в отдел „Деловодство”. Място: Административна сграда на "ВиК" ООД, гр.Търговище, бул."29-ти Януари" №3, отдел „Деловодство”. Редът и условията, при които ще се определи изпълнител на обществената поръчка са съгласно Глава осма “a” от ЗОП. Дата, час и място на отваряне на офертите: на 17.08.2015г. в 10.30 часа, гр.Търговище, бул.„29-ти Януари” №3, Административна сграда на „ВиК” ООД – Зала №1. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Техническата спецификация, проекта на договор за Позиция №1 и №2 и образците, които са неразделна част от настоящата публична покана, са публикувани в "Профила на купувача" в електронната преписка на обществената поръчка в сайта на Възложителя.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/08/2015