Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Александровска ЕАД, ул. Свети Георги Софийски № 1, За: Ася Величкова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9230578, E-mail: a_velichkova@alexandrovska.com, Факс: 02 9230646

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.alexandrovska.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150804wxOo2361907.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата публична покана е за доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри на УМБАЛ „Александровска” ЕАД по обособени позиции. Видовете, количествата и техническите параметри на канцеларски материали и консумативи за компютри са посочени в "Предмет на поръчката и техническа спецификация" - Приложение № 1 от документацията за участие. При необходимост, Възложителят може да заявява артикули извън посочените в техническите спецификации, съгласно приложен каталог от страна на Изпълнителя с посочени единични цени в лева без ДДС. Доставяните материали трябва да отговарят на нормативно установените изисквания за опаковка и етикировка. Материалите следва да бъдат доставяни опаковани в оригиналната опаковка на производителя, с ненарушена цялост, като върху същата да са отбелязани датата на производство и срока на годност на съответния вид артикул, когато могат да бъдат посочени; Доставяните материали да са фабрично нови, неупотребявани, да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа; Доставката се извършва след периодични заявки на Възложителя според нуждите му. Срокът на изпълнение на доставката по всяка заявка следва да бъде не по-дълъг от 7 работни дни считано от деня, следващ датата на получената заявка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30234200, 30197630, 31440000, 30237300, 30192800

Описание:

Принадлежности за офиса
Оптични дискове
Хартия за печатане
Батерии
Компютърни принадлежности
Самозалепващи се етикети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са посочени в техническата спецификация - Приложение № 1 от документацията за участие.Същите са прогнозни и зависят от обема на дейността.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40820 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Свети Георги Софийски № 1, склад Хигиенни и канцеларски материали на УМБАЛ “Александровска” ЕАД

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - оригинал. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи и информации. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден в последователност съгласно списъка. 2. Оферта за участие /оригинал, по приложен образец/. 3. Представяне на участника, включващо: 3.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3.2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Декларация за обстоятелството по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП (оригинал, по приложен образец). При сключване на договор, избрания за изпълнител следва да представи доказателство за липсата на обстоятелството по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП / валидно свидетелство за съдимост/ и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 5.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители /ако предвижда такива/, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка /оригинал, по приложен образец/. 6.Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв /оригинал, по приложен образец/. 7.Списък /оригинал по приложен образец/ на изпълнени доставки на канцеларски материали и компютърни консумативи – еднакви или сходни с предмета на поръчката, като стойност или количество, осъществени през последните три години считано от датата на подаване на офертата, придружени с доказателства за изпълнените доставки под формата на удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателите на доставките или от компетентни органи, или чрез посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията. Удостоверенията да се представят в оригинал или копие и да са подписани от представляващия купувача съгласно съдебната или друга регистрация. Под сходни с предмета на поръчката се считат тези доставки на стоки, които са от един род / заместими вещи/ и имат подобно на предмета на поръчката предназначение.8.Каталог на производителя за предлаганите канцеларски материали и консумативи за компютри, от който да са видни основните характеристики на предлаганите стоки, вид на материала, от който са изработени, състав, каталожен номер, параметри, размери на всяко предлагано изделие, опаковка и други. Каталозите могат да бъдат представени на диск или на хартиен носител; 9. Декларация /оригинал/ за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите. 10. Декларация /оригинал/ за приемане условията на проекта на договора; 11. Техническо предложение на участника по образец на възложителя на хартиен и оптичен носител – Приложение №3. 12. „Предлагана цена” на участника по образец на възложителя - Приложение № 4 на хартиен и оптичен носител.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/08/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците трябва да се придържат към вида и формата на изискуемите документи, посочени от възложителя. Всеки участник има право да представи само една оферта и едно ценово предложение към нея. За всяка позиция от предмета на поръчката се допуска само едно предложение по преценка на участника. Всеки участник има право да участва за една, няколко или всички обособени позиции от предмета на поръчката. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва име на фирмата, пълен и точен адрес за кореспонденция, телефон за контакти, по възможност – факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелно обособени позиции - и за кои позиции се отнася. Офертите се подават в отдел „Обща канцелария” , в административната сграда на УМБАЛ „Александровска” ЕАД. Публичната покана и документацията за участие са публикувани на официалния сайт на възложителя www.alexandrovska.com Не се допускат до разглеждане оферти, които не отговарят на изискванията на чл.101в от ЗОП или на някое от условията на възложителя. Офертите ще бъдат отворени по реда на чл. 68, ал.3 от ЗОП на 20.08.2015 г. в 14.00 ч. в заседателната зала на Административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/08/2015