Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Светослав Миндов; Вера Захова, Република България 1080, София, Тел.: 0886 001258;0884 228812, E-mail: vzahova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Превозна дейност,отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-pochistvashti-materiali-i-posobiia-za-izpulnenie-na-deinostite-po-pochistvane-na-podvijen.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на почистващи материали и пособия за изпълнение на дейностите по почистване на подвижен железопътен състав и помещения за период до края на 2015 г."

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39224000

Описание:

Метли и четки и различни видове други изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

"Доставка на почистващи материали и пособия за изпълнение на дейностите по почистване на подвижен железопътен състав и помещения за период до края на 2015 г.", разделена на 2/две/ обособени позиции:Обособена позиция№1"Доставка на пособия за почистване на подвижен железопътен състав и помещения" и Обособена позиция №2" Доставка на консумативи за почистване на подвижен железопътен състав и помещения".Количествата на отделните артикули в двете обособени позиции са съгласно Спецификацията за доставка на пособия и материали за почистване на ПЖПС и помещения-Приложение №2 към публичната покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45356 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

складовете на Възложителя, находящи се на следните адреси: ППП София, ОП”Надежда” – гр. София, ж.к. Надежда, кв. Триъгълника, ул. Стефансон №5;- ППП Горна Оряховица – гр. Горна Оряховица,ул. Ниш №4, -ППП Пловдив – гр. Пловдив,Южна Индустриална зона,Техническа гара Пловдив

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Оферта може да представя всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения,което отговаря на изискванията на ЗОП. Всеки участник може да представи оферти за двете обос.позиции или само за една обос.позиция,но за цялото количество/за всички номенклатури/ за обос.позиция. Офертата да съдържа: 1.Данни за участника-образ.Пр.№3 към поканата; 2.Техническо предложение-образ.Пр.№4 към поканата,съдържащо: 2.1.Срок,начин и място на доставка: 2.1.1.Срок и начин на доставка- на две партиди,по количества,посочени в Специф. на Възложителя–Прил.№2към поканата.Сроковете на доставка са,както следва: -Първа партида – в срок до 15 календарни дни след подписването на договора; -Втора партида – в срок до 15 календарни дни след получаване на писмена заявка от Възложителя. 2.1.2.Място на доставка- в складовете на Възложителя,находящи се на следните адреси: - ППП- София, ОП”Надежда”– гр. София,ж.к.Надежда,кв.Триъгълника,ул.Стефансон №5; - ППП Горна Оряховица–гр.Горна Оряховица,ул.Ниш №4; -ППП Пловдив–гр. Пловдив,Южна Индустриална зона,Техническа гара Пловдив 2.2.Условия и срок на плащане - плащането ще се извършва в левове,по банков път, в срок до 30 дни след доставката на всяка партида и представяне на необходимите документи /ориг.фактура,сертификати за качество и произход на предлаг.артикули в оригинал от производителя,декларация за съответствие на материалите и пособията за почистване с предварително предоставените мостри и технич.изисквания на Възложителя и двустр.подписан приемно-предавателен протокол за извърш.доставка/ 2.3.Участникът декларира,че ще изпълни доставката,в съответствие със Специф.и Технич.изискв.на Възложителя-Прил.№2 и №1 към поканата. 2.4.За доказване съответствието с Технич.изисквания на Възложителя участникът прилага: 2.4.1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка,изпълнени през последните три години,считано от датата на подаване на офертите за участие,с посочване на стойностите,датите,и получателите,подписан от участника/в оригинал/,заедно с доказателство за извършената доставка,което може да се предостави под формата на удостоверение,издадено от получателя или от компетентен орган,или чрез посочване на публичен регистър,в който е публикувана информация за доставката-по обр.Прил.№7 към публичн.покана; 2.4.2.Образци на сертификати за произход и качество на предлаганите артикули от производителя; 2.4.3.Декларация от участника за съответствие на предлаганите артикули и предоставените мостри с техническите изисквания на Възложителя-в оригинал; 2.4.4.Декларация в свободен текст,че участникът е производител или когато участникът не е производител,задължително представя оригинален документ/може и нот. заверено копие/от производителите на предлаганите почистващи материали и пособия-договор или друг оторизиращ документ,доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на продукцията им през 2015 г. 2.4.5.Безплатни невъзвращаеми мостри на всички предлагани материали и пособия за почистване на подвижен железопътен състав и помещения за тестване от комисия на „БДЖ- ПП” ЕООД 3.Срок на валидност на офертата-не по-малко от 90 дни след датата, определена за краен срок за приемане на офертите за участие. 4.Предлагана цена,както и обща стойност,в съответствие с прилож.към поканата образци на ценови оферти-Прил.№6.1 и 6.2. 5.Други изисквания: 5.1.Когато офертата се подава от юридическо лице,същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нот.заверено пълномощно негов представител,както и оформена с печат на участника.Пълномощното се представя в оригин.или нот.заверено копие. 5.2.Предвид на това,че критерий за оценка на офертите е "най-ниска цена",при предложени еднакви най-ниски цени в две или повече оферти изпълнителят се определя чрез жребий,от комисията,в присъствието на участниците. 5.3.Виж в раздел"Допълнит.информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/08/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнение към раздел III."Изисквания за изпълнение на поръчката" 5.3.Декларация по закона за икономическите и финансови отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Прил.№8 Прогнозна стойност по обос.позиции:об.поз.№1-29 499,90 лв.без ДДС,об.поз.№2-15 856,55 лв.без ДДС Поканата и приложенията й са достъпни на Профила на купувача на "БДЖ-ПП" ЕООД- http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-pochistvashti-materiali-i-posobiia-za-izpulnenie-na-deinostite-po-pochistvane-na-podvijen.html Всички документи трябва да бъдат заверени(когато са ксерокопия)с гриф “Вярно с оригинала”,подпис на лицето/ата, представляващи участника и мокър печат. 6.Срок и място за получаване на оферти: 6.1.Срок-17.08.2015 г. 6.2.Място-Офертата на участник,заедно с приложените към нея изискани документи,да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис:ДО "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД,гр. София 1080,ул.Иван Вазов №3 Оферта за"Доставка на почистващи материали и пособия за изпълнение на дейностите по почистване на подвижен железопътен състав и помещения за период до края на 2015 г.",с посочена обособената/те позиция/позициите, за която/които/представя оферта,точен адрес на подател,лице за контакт,факс,имейл,телефон за връзка 7.Дата,час и място за отваряне на офертите-Датата на провеждането на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 18.08.2015 г. от 10,00 часа в сградата на "БДЖ- ПП"ЕООД,на адрес:гр. София,ул.Иван Вазов №3.На заседанието могат да присъстват участници в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето. 8.Изисквания към участниците при сключване на договор: За сключване на договора определеният за изпълнител участник следва да представи: 8.1.Документи,издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП - оригинал или нотариално заверено копие и декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.5 от ЗОП-оригинал; 8.2.Гаранция за изпълнение на договора,представляваща 5% от общата стойност на договора без ДДС,учредена в полза на "БДЖ-ПП" ЕООД.Гаранцията се представя в една от следните форми:безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума,внесена като депозит по банкова сметка на "БДЖ-ПП"ЕООД,със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице,всички документи,издадени от компетентни органи за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47,ал.5 от ЗОП да бъдат в официален превод на български език.В случай,че гаранцията за изпълнение е внесена в чуждестранна банка и в чужда валута е необходимо стойността да отговаря на левовата равностойност.Същата да бъде с официален превод на български език. Договорът с определения за Изпълнител участник ще бъде сключен при условията на приложения проекто договор- Прилож.№5 Приложения към публичната покана: Приложение №1-Технически изисквания за доставка на материали и пособия за почистване на ПЖПС и помещения; Приложение№2-Спецификация за доставка на пособия и материали за почистване на ПЖПС и помещения; Приложение№3-Данни за участника; Приложение №4-Образец на техническо предложение; Приложение№5-Проект на договор; Приложение №6.1-Образец на ценова оферта за обос.позиция№1; Приложение №6.2-Образец на ценова оферта за обос.позиция№2; Приложение№7-Списък по чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП Приложение №8-Образец на декларация по закона за икономическите и финансови отношения с дружества,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/08/2015