Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. Климент Охридски № 8, За: Цветан Петров, Р България 1000, София, Тел.: 02 9652976, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Гинка Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // zop.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/74.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми,дератизация срещу гризачи” за ТУ- София и изнесените звена. Предметът на поръчката включва следните обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на учебни корпуси, Клуб-Ресторант, ТУЕС - Младост, Колеж по енергетика и електроника (КЕЕ)”; Обособена позиция 2 - „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на Студентски общежития и столове (СОС)“; Обособена позиция 3 - „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на филиал Пловдив към ТУ-София”; Обособена позиция 4 - „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на Факултет и Колеж - Сливен към ТУ-София”; Обособена позиция 5 - „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на УСОБ Созопол и Равадиново към ТУ-София“; Обособена позиция 6 - „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи на УСОБ - Семково към ТУ-София”. Дейността по дезинсекция и дератизация следва да се извършва при спазване на изискванията на Закона за безопасни и здравословни условия на труд, Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и подзаконовите нормативни актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа, Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. Дейностите по ДД ще се извършват от лица притежаващи необходимата правоспособност, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации, издадена от Министерство на здравеопазването (ДВ, бр.12/ 04.02.2005 г.). Участниците трябва да притежават: - Документ за вписването на участника в „Регистър на лицата, извършващи дейности по дезинсекция и дератизация”, съгласно чл.21 на Раздел V от Наредба №3/24.01.2005г.на МЗ - Удостоверение за правоспособност на ръководителя и изпълнителите за извършване на дейности, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. на Министерството на здравеопазването – заверено от участника копие; - Заверено копие от протокол за извършена от регионалната здравна инспекция /РЗИ/ на териториален принцип (съгласно седалището и адреса на управление на участника) проверка за настоящата година/последно извършена проверка за предходната година - по реда на раздел V от Наредба № 3 от 24.01.2005 г. При обработката на площите изпълнителят е длъжен да използва биоцидни препарати, които са снабдени с разрешение за пускане на пазара, издадено от Министерство на здравеопазването по реда на гл. ІV, разд. І от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и подзаконовите актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа. Предлаганите от участниците препарати за изпълнение предмета на поръчката да са разрешени за предлагане на пазара и употреба в Република България. Изпълнителят извършва дейности по график за ДД и по заявка на Възложителя, при регистрирано наличие на инсекти, гризачи и други вредители, в срок от 24 (двадесет и четири) часа от получаването на конкретната заявка. Заявката се подава от страна на Възложителя от определен координатор по договора за съответната обособена позиция (друго лице в случай на отсъствие на координатора). При възникване на извънредна необходимост, изпълнителят следва да се отзове не по-късно от 12 (дванадесет) часа от подаването на сигнала.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ПРОГНОЗНАТА СТОЙНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ Е В РАЗМЕР ДО 34 583.33 (тридесет и четири хиляди петстотин осемдесет и три 0.33) лева без ДДС, разпределени както следва: За обособена позиция 1 - до 5 083.34 (пет хиляди осемдесет и три 0.34) лв. без ДДС, от които за Учебни корпуси - до 3 416.67 (три хиляди четиристотин и шестнадесет лева и 67 ст.) лв. без ДДС, за Клуб Ресторант - до 250.00 (двеста и петдесет) лв. без ДДС, за КЕЕ - до 166.67 (сто шестдесет и шест 0.67) лв. без ДДС, за ТУЕС - Младост - до 1 250. 00 (хиляда и двеста и петдесет) лв. без ДДС; За обособена позиция 2 - до 25 000,00 (двадесет и пет хиляди) лв. без ДДС; За обособена позиция 3 - до 2 916.65 (две хиляди деветстотин и шестнадесет0.65) лв. без ДДС; За обособена позиция 4 - до 416.67 (четиристотин и шестнадесет 0.67) лв. без ДДС; За обособена позиция 5 - до 666,67 (шестстотин шестдесет и шест 0.76) лв. без ДДС; За обособена позиция 6 - до 500.00 (петстотин) лв. без ДДС. Посочените от всеки участник единични цени няма да бъдат променяни през целия срок на договора. Окончателната стойност на договора за изпълнението на предмета на поръчката ще се определи в рамките на бюджетните възможности на ТУ-София и изнесените звена в зависимост от конкретните потребности на Възложителя. Възложителят не е задължен при изпълнение на договора да реализира посочената прогнозна стойност.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

34583 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За обособена позиция 1 в гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата на участника трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Обр № 1). В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи, включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка.2. Представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, б.“а“ от ЗОП - попълва се Обр № 4, представя се в оригинал и съдържа данни за лицето, което прави предложението с посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката. 3. Пълномощно на лицето, подписващо документите, съдържащи се в офертата (оригинал) - представя се, когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише документите, съдържащи се в офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Обр № 5) - оригинал.6. Декларация за приемане на условията по проекто-договора (Обр № 6) - oригинал. 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП (Обр № 7-1) - оригинал. В декларацията участникът посочва дали ще използва подизпълнители. Ако ползва подизпълнители, се посочва наименованието на всеки от тях, както и вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от предмета на поръчката, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). - всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Обр № 7-2). 8. Декларация от участника, че отговаря на нормативните изисквания за извършване на дейността, при изпълнение на дейностите, включени в доставката по предмета на поръчката (обр № 9) - оригинал. 9. Списък - декларация на препаратите (биоцидите), които ще се използват при всеки вид обработка (обр № 10). Списък съдържа препаратите (биоцидите), които ще се използват при всеки вид обработка, както и начина на употреба на съответния биоцид (концетрация и разходна норма) - Разрешение за пускане на пазара на биоциден препарат. 10. Документ за вписването на участника в „Регистър на лицата,извършващи дейности по дезинсекция и дератизация”, съгл. чл.21 на Раздел V от Н-ба №3/24.01.2005г.на МЗ - копие. Продължава в Допълнителна информация!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/08/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

13. Техническо предложение - изготвя се по Обр № 2 и се представя за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. 14. Предлаганата цена - изготвя се по Обр № 3 и съответното Приложение към него и се представя за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. Всяко Приложение към Образец № 3 за отделните обособени позиции трябва да съдържа: 14.1. Цената на обработка на 1 (един) кв. м. площ в затворени помещения срещу съответните вредители: - Дератизация срещу плъхове и гризачи; - Дезинсекция срещу пълзящи и летящи насекоми. 14.2. В цената на обработка на 1 (един) кв. м. без ДДС са включени всички разходи, вкл. транспортни разходи, разходи за ел.енергия и други консумативи, труд, данъци, мита, такси и други. Посочените от всеки участник единични цени няма да бъдат променяни през целия срок на договора. 14.3. Общата стойност на съоответната обособена позиция служи само за класиране на офертата. Площите са ориентировъчни и зависят от потребностите на Възложителя. 14.4. При равна обща стойност на обособената позиция, се класира участникът, предложил по-ниска цена на 1 кв. м. за дезинсекция, ако и тази предложена цена е равна, комисията провежда публичен жребий. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците. Ако офертата не е представена по образците от документацията, възложителят има право да отстрани участника от процедура. Образците от документацията са на разположение на участниците на адреса в Профила на купувача. МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГАТА: Обособена позиция 1 - гр. София, бул. „Климент Охридски” № 8, Обособена позиция 2 - гр. София, бл. 2, 3, 4, 12, 13, 14, 16, 33А, 59А, Б, 59В, Г, 54 в Студентски град, студентски стол № 168 в бл. 59, вх. В,.Обособена позиция 3 - гр. Пловдив, ул. „Цанко Дюстабанов” № 25., Обособена позиция 4 - гр. Сливен, ул. „Бургаско шосе” № 59., Обособена позиция 5 - гр. Созопол, ул. „Лазурен бряг” № 7 и базата в село Равадиново.Обособена позиция 6 - гр. Белица, курорт Семково. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя в срок до 30 календарни дни, считано от датата на издадената оригинална фактура от Изпълнителя за стойността на извършената доставка, след двустранен протокол по образец (Приложение № 4 към чл.18 от Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации). Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Заседанието на комисията ще се проведе на 12.08.2015 г. от 10.00 часа в Заседетелната зала на Академичния съвет, бул. „Климент Охридски” № 8, уч. блок 1, ет. 2. Офертите се подават и представят в запечатан непрозрачен плик с надпис „Дезинсекция срещу хлебарки и летящи насекоми, дератизация срещу гризачи” за ТУ - София и изнесените звена по обособена позиция №.... Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават в Деловодството на ТУ-София на адрес: гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, уч. блок № 1, ет. 3, каб. 1317. С определения за изпълнител участник ще бъде сключен писмен договор за изпълнение на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/08/2015