Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Р.Чолакова, С.Миндов, Република България 1080, София, Тел.: 0889 055710; 0886 001258, E-mail: rcholakova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки , отдел Превозна дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-pochistvashti-preparati-za-izpulnenie-deinostite-po-pochistvane-na-pjps-i-pomeshteniia-prez.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на почистващи препарати за изпълнение дейностите по почистване на ПЖПС и помещения през 2015 г.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39830000

Описание:

Почистващи продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Доставка на почистващи препарати за изпълнение дейностите по почистване на ПЖПС и помещения през 2015 г.” разделена на девет обособени позиции както следва: Об.поз. №1-Доставка на универсални препарати за поддържащо, ежедневно почистване на ПЖПС и помещения- на стойност до 10 150.50 лв. без ДДС; Об.поз. №2-Доставка на разредители- на стойност до 2 360.00 лв. без ДДС; Об.поз. №3-Доставка на дезинфектанти- на стойност до 3 670.50 лв. без ДДС; Об.поз. №4-Доставка на препарати за ръчно, външно измиване на ПЖПС- на стойност до 9 030.00 лв. без ДДС; Об.поз. №5-Доставка на препарат за подови повърхности в разфасовка туба 10 л.-1300 броя- на стойност до 3 770.00 лв. без ДДС; Об.поз. №6-Доставка на препарат за интериор - 1750 литра- на стойност до 4200.00 лв. без ДДС; Об.поз. №7-Доставка на препарат за тапицирани повърхности- 570 литра- на стойност до 2251.50 лв. без ДДС; Об.поз. №8-Доставка на препарати за стъклени повърхности- 1000 литра- на стойност до 3200.00 лв. без ДДС; Об.поз. №9-Доставка на препарат за почистване на санитарни възли и WC- 2250 литра- на стойност до 9000.00 лв. без ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

47722 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Оферта може да представя всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, което отговаря на изискванията на ЗОП. Всеки участник може да представи оферта за всички обособени позиции или само за конкретна/и обособена/и позиция/и но за цялото количество /за всички артикули/, определено за доставка на конкретната обособена позиция. Офертата да съдържа: 1.Данни за участника-обр. Пр.№3. 2.Техническо предложение-обр. Пр.№4,в съответствие с Техническите изисквания,съдържащо: 2.1.Срок и начин на доставка- на две партиди,по количества,посочени в Специф.-Пр.№2 към публичната покана. 2.2.Място на доставка на почистващите препарати-съгласно т.2.4. от Договора: 2.3.Условия и срок на плащане:Плащането се извършва в лева, по банков път, в срок до 30 дни след доставката на всяка партида и представяне на необходимите документи-/оригинална фактура, сертификат за качество и произход на предлаганите артикули в оригинал от производителя, декларация за съответствие на предлаганите артикули с представените предварително мостри и техническите изисквания на Възложителя, информационен лист и указания за ползване на препарата /вкл.концентрации на работните разтвори при поддържащо и основно почистване/ и двустр.подписан приемно-предавателен протокол за извършената доставка. 2.4.Срок на годност на почистващите препарати-не по-малко от срока на годност,даден от производителя,като същият трябва да е посочен на опаковката. 2.5.За доказване съответствието с Тех. изисквания на Възложителя участникът прилага: 2.5.1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие, с посочване на стойностите, датите и получателите, подписан от участника /в оригинал/, заедно с доказателство за извършената доставка, което да се предостави под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката- Обр.-Пр.№7 към публичната покана. 2.5.2.Образци на сертификати за произход и качество на предлаганите артикули от производителя. 2.5.3.Декларация от участника за съответствие на предлаганите артикули и представените мостри с техническите изисквания на Възложителя–оригинал. 2.5.4.Декларация в свободен текст, че участникът е производител или, когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите почистващи препарати–договор или друг оторизиращ документ,доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2015 год. 2.5.5.Участниците задължително представят безплатни невъзвращаеми мостри на всички предлагани препарати за почистване на подвижен железопътен състав и помещения за тестване от комисия на „БДЖ-ПП” ЕООД; 2.5.6.Информационен лист за безопасност с указания за ползване на препарата (вкл. концентрации на работни разтвори при поддържащо и основно почистване); 2.5.7.Сертификат по ISO 9001:2008 (или еквивалентен на него) за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя на препаратите–копие заверено от участника. 3. Срок на валидност на офертата - не по-малко от 90 дни след датата, определена за краен срок за приемане на офертите за участие. 4. Предлагана цена, както и обща стойност, в съответствие с приложения към поканата образец на ценова оферта-Пр.№ 5.1-5.9 5.Други изисквания: 5.1.Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител,както и оформена с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5.2.Виж в раздел "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/08/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

5.2.Предвид на това, че критерий за оценка на офертите е "най-ниска цена", при предложени еднакви най-ниски цени в две или повече оферти изпълнителят се определя чрез жребий,от комисията, в присъствието на участниците. 5.3.Декларация по закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Пр №8; Всички документи трябва да бъдат заверени (когато са ксерокопия) с гриф “Вярно с оригинала”,подпис на лицето/ата, представляващи участника и мокър печат. Поканата и приложенията й са достъпни на Профила на купувача на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-pochistvashti-preparati-za-izpulnenie-deinostite-po-pochistvane-na-pjps-i-pomeshteniia-prez.html 1.Срок и място за получаване на оферти: 1.1. Срок - 13.08.2015 год. 1.2.Място - Офертата на участник, заедно с приложените към нея изискани документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис: До "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД гр. София 1080, ул. "Иван Вазов" №3 Оферта за „Доставка на почистващи препарати за изпълнение дейностите по почистване на ПЖПС и помещения през 2015 г.”, с посочена обособената/те позиция /позициите/, за която /които/ представя офертаточен адрес на подател, лице за контакт, факс, имейл, телефон за връзка. 2.Дата, час и място за отваряне на офертите - Датата на провеждането на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 14.08.2015 г от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, находяща се на адрес: гр. София ул. "Иван Вазов" №3. На заседанието могат да присъстват участници в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. 3.Изисквания към участниците при сключване на договор: За сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи: 3.1. Документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47 ал.1, т.1 от ЗОП - оригинал или нотариално заверено копие и декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП - оригинал ; 3.2. Гаранция за изпълнение на договора - представляваща 5% от общата стойност на договора без ДДС, учредена в полза на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал, или парична сума внесена като депозит по банкова сметка на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, всички документи издадени от компетентни органи за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47, ал.5 от ЗОП да бъдат в официален превод на български език. В случай, че гаранцията за изпълнение е внесена в чуждестранна банка и в чужда валута е необходимо стойността да отговаря на левовата равностойност, изчислена по централния курс на БНБ в деня на плащането. Същата да бъде с официален превод на български език. Приложения към публичната покана : Приложение № 1 -Технически изисквания за доставка; Приложение №2 -Спецификация за доставка; Приложение №3- Данни за участика; Приложение №4- Образец на техническо предложение; Приложение №5.1-5.9 - Образец на ценови оферти; Приложение №6 - Проект на договор; Приложение №7- Списък по чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП; Приложение №8- Образец на декларация по закона за икономическите и финансови отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/08/2015