Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски 1, За: Стефан Кръстанов,, България 1046, София, Тел.: 02 9635245/543/, E-mail: krstanov_zop@uacg.bg, Факс: 02 8665043

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://uacg.bg.

Адрес на профила на купувача: http://uacg.nit.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на компютърна техника за нуждите на научната и административна дейност в УАСГ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30213000, 30232110, 33195100

Описание:

Персонални компютри
Лазерни принтери
Монитори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 Компютърни конфигурации тип А- 13 бр./// 2 Компютърни конфигурации тип B- 1 бр./// 3 Компютърни конфигурации тип C- 10 бр./// 4 Монитори - 22”- 18 бр. /// 5 Късофокусен проектор- 1 бр./// 6 Лазарен принтер монохромен А4- 2 бр./// 7 МФУ монохромен лазер А4- 4 бр./// 8 Цветно мастиленостр. МФУ А3- 1 бр./// 9 Цветно МФУ Лазер А4- 1 бр./// 10 Мрежово у-во с 2*2ТB- 1 бр.///

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

31713 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. "Христо Смирненски" 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания за технически възможности: Участниците в настоящата обществена поръчка следва да са изпълнили успешно, общо за последните 3 (три) години до датата на представяне на офертата или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 2 (двe) доставки на компютърна техника и оборудване. Изискването се доказва с представяне на удостоверения за добро изпълнение към всеки договор, издадени от възложители със записани стойности по договорите (където да е видно и дали сумата е с или без ДДС). Предлаганата компютърна техника и оборудване следва да притежават сертификат “СЕ Mark” или еквивалентен; Участниците следва да декларират възможност за гаранционно обслужване от лица за техническо обслужване, на мястото на доставката. Доставката на компютърна техника и оборудване следва да бъде извършена с ръководства за експлоатация на техниката на български и/или английски език (user manual) за всяко едно от самостоятелните устройства, включени в поръчката. В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по - горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Срокът на доставка по договора е 5 /пет/ работни дни след датата на подписване му, като договорът ще се сключи не по-рано от 7 (седем) работни дни след получаване от участниците на Решението за избор на изпълнител . Заплащането се осъществява след извършване на доставка, по банковата сметка на Изпълнителя, в тридесетдневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по един от долупосочените способи: > по банков път: Сметка на УАСГ в Българска народна банка IBAN: BG75 BNBG 9661 3300 1745 01, код на БНБ за левови разплащания BIC: BNBGBGSD > или може да се представи под формата на банкова гаранция (образец приложен към документацията за участие). Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Бележка. Пълното съдържание на изискванията за участие и изпъление се намира в публикуваната документация за участие на електронен адрес: http://uacg.nit.bg

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниска обща цена на обществената поръчка - сбор от произведенията на единичните стойности на отделните артикули без ДДС, умножени по техния брой съобразно ценовата оферта на участника. Прогнозната стойност не представлява обвързваща максимална офертна стойност.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/08/2015 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се подава от участника или упълномощения от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес: гр. София, п.к. 1046, бул. „Христо Смирненски”1, Ректорат, ет.2 Деловодство, стая 204А, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и 13:00 до 16:00 часа. Независимо от избрания способ на депозиране, оферти се приемат до изтичане на крайния срок, съгласно публичната покана (07.08.2015 г. в 14:00 ч.). Съдържание на документацията за участие (в електронен вид): (файл: 01-05-POKANA-I-UKAZANIA.pdf) Публична покана: Условия и изисквания: Указания за участие: CE маркировка - основни положения и упътване към нормативната база: Техническа спецификация по предмета на доставката ОБРАЗЦИ (прилагат се за попълване и в редактируем файл 06_Obrazci-ot-1-do-11.doc): Административни сведения за участника Списък на основните доставки Декларация по чл. 47 от ЗОП Декларация наличие на сервизна база в гр. София Декларация за използване на подизпълнители Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка Декларация за приемане условията на проекта на договор Техническа оферта: Ценова оферта Банкова гаранция за добро изпълнение: (опция при скл. на договор) Проект на договор Пълното съдържание на документацията е публикувана във файлов архив на електронен адрес / профила на купувача /: http://uacg.nit.bg Публичното отваряне на офертите при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП ще се извърши на 10.08.2015 г. в гр. София, бул. "Христо Смирненски"1, УАСГ, сграда Ректорат, ет.2, Малка заседателна зала Изток от 10:00 ч. През време на своята работа Комисията по своя преценка и в зависимост от конкретните основания и обстоятелства може да извърши проверка на предоставените от участниците документи и данни на основание чл. 68, ал.11 от ЗОП. Участници, чиито оферти са незъобразени с изискванията на Публичната покана и на документацията, вкл. и след използване на законовия способ по чл.68, ал.11 от ЗОП, се отстраняват от по-нататъчно участие и класиране.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/08/2015