Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. Климент Охридски № 8, За: Петър Петров, Р България 1000, София, Тел.: 02 9652076, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Гинка Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // zop.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/73.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е: „Доставка на електроматериали за ТУ - София”. Предметът на поръчката включва следните обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка на електроматериали за ТУ-София, ТУ-София - Колеж по енергетика и електроника (КЕЕ), ТУЕС - Младост към ТУ-София, СОС към ТУ-София, ТУ-София - Учебно-спортна оздравителна база (УСОБ) - Семково, ТУ-София - Учебно-спортна оздравителна база (УСОБ) - Созопол, ТУ-София - Програма Еразъм: Договор № ДФНИ Е02/12 и Договор № ДФНИ И02/6“; Обособена позиция 2 - „Доставка на електроматериали за ТУ-София - Филиал Пловдив”; Обособена позиция 3 - „Доставка на електроматериали за ТУ- София - Факултет и колеж Сливен”. Изпълнението на поръчката се извършва съобразно всички действащи в страната правила и норми за извършване на дейностите, включени в доставката, предмет на поръчката. Участниците трябва да притежават технически възможности за изпълнението на поръчката. Поръчката трябва да се осъществява така, че да гарантира безупречно качество и срочното й изпълнение. Доставяните електроматериалите трябва да бъдат нови и неупотребявяни, произведени не по-рано от 12 месеца преди датата на доставка за акумолаторите и батериите и 24 месеца - за останалите електроматериали. Доставяните електроматериалите трябва да съответстват с действащите стандарти. Срокът на годност на всеки доставен артикул, трябва да бъде не по-малък от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата доставка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната стойност за изпълнението на предмета на поръчката е в размер до 32 970.58 (тридесет и две хиляди деветстотин и седемдесет 0.58) лв. без ДДС, разделена по обособени позиции и звена е в размер до: - За обособена позиция № 1 - до 26 885.00 (двадесет и шест хиляди осемстотин осемдесет и пет) лева без ДДС от които за ТУ - София - до 23 602.00 (двадесет и три хиляди шестстотин и два) лв. без ДДС, за КЕЕ - до 300.83 (триста 0.83), лв. без ДДС, за ТУЕС - Младост към ТУ - София - до 831.92 (осемстотин тридесет и един 0.92) лв. без ДДС, за СОС към ТУ- София - 1 055.00 (хиляда петдесет и пет) лв. без ДДС, за УСОБ - Семково - до 462.08 (четиристотин шестдесет и два 0.08) лв. без ДДС, за УСОБ - Созопол - до 569.83 (петстотин шестдесет и девет 0.83) лв. без ДДС, ТУ-София - Програма Еразъм - до 63.33 лв. (шестдесет и три 0.33) лв. без ДДС, за Договор № ДФНИ Е02/12 - до 55.00 (петдесет и пет) лв. без ДДС и за Договор № ДФНИ И02/6 - до 35 (тридесет и пет) лв. без ДДС. - За обособена позиция № 2 - до 4 140.25 (четири хиляди сто и четиридесет 0.25) лв. без ДДС; - За обособена позиция № 3 - до 1 855.33(хиляда осемстотин петдесет и пет 0.33) лв. без ДДС. Стойността за изпълнение на поръчката не може да надвишава горепосочената максимална стойност - 32 970.58 (тридесет и две хиляди деветстотин и седемдесет 0.58) лв. без ДДС, както и посочените по-горе максимални стойности на обособените позиции, звената и договорите, включени в предмета на поръчката. Ако участникът е предложил цени за изпълнение на доставката по-високи от посочените по-горе максимални стойности, офертата на участника се отстранява и не се разглежда от страна на Комисията. Посочените от всеки участник единични цени няма да бъдат променяни през целия срок на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32971 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За обособена позиция № 1 в гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата на участника трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Обр № 1). В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка;. 2. Представяне на участника, съгласно чл.56, ал.1, б.“а“ от ЗОП - попълва се Обр № 4, представя се в оригинал и съдържа данни за лицето, което прави предложението с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката. 3. Пълномощно на лицето, подписващо документите, съдържащи се в офертата (оригинал) - представя се, когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише документите, съдържащи се в офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. Чуждестранни обединения представят копие на документ за създаване на обединение 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Обр № 5) - оригинал. 6. Декларация за приемане на условията по проекто-договора (Обр7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП (Обр № 7-1) - оригинал. В декларацията участникът посочва дали ще използва подизпълнители. Ако ползва подизпълнители, се посочва наименованието на всеки от тях, както и вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие - всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Обр № 7-2). 8. Валиден сертификат за стандартизация ISO 9001:2008 или еквивалент за производство на изделията, предмет на поръчката (заверено от участника копие). Ако участникът не е производител, представя сертификат за стандартизация ISO 9001:2008 или еквивалент за производство на електроматериали на производителя. 9. Декларация (свободен текст) за съответствие на стоките с действащите стандарти. 10. Декларация (свободен текст) за това, че предлаганата от участника електроматериали са нови, неупотребявани, произведени не по-рано от 12 месеца преди датата на доставка за акумулаторите и батериите и 24 месеца - за останалите електроматериали с посочване на срока на годност и гаранционния срок. Продължава в Допълнителна информация!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/08/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

11. Техническо предложение - изготвя се по Обрц № 2 и се представя поотделно за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. 12. Ценово предложение - изготвя се по Обр № 3 „Ценово предложение” и съответното приложение към него и се представя поотделно за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. Всяко Приложение към Образец № 3 за отделните обособени позиции трябва да съдържа: 12.1. Единична цена и обща цена без ДДС на всеки артикул, с включени всички разходи вкл. включително по транспорт, опаковка, маркировка и доставка на артикулите, консумативи, труд, данъци, мита, такси и всякакви други разходи. 12.2. Обща стойност за изпълнение на обособената позиция, формирана на база единични цени, количество и обща цена за съответните артикули. 13.3. При грешки в изчисляването на общата цена на всеки артикул и общата стойност на съответната обособена позиция, ще се взема предвид единичната цена, като общата цена на артикулите и общата стойност на обособената позиция се презчисляват. При несъответствие между цифровата и изписаната словом цена, ще се взема предвид изписаната словом. Възложителят няма да разглежда ценовата оферта на участник, който е предложил цена по-висока от максималната прогнозната стойност на поръчката па всяка обособена позиция, посочена в част Пълно описание на предмета на поръчката от настоящата документация. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. Доставките ще се извършват в складовете на Възложителя на адрес: Обособена позиция 1 - гр. София, бул. „Климент Охридски” № 8; Обособена позиция 2 - - гр. Пловдив, ул. „Цанко Дюстабанов” № 25; Обособена позиция 3 - гр. Сливен, ул. „Бургаско шосе” № 59. Доставката на електроматериалите следва да се извърши от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни след сключването на договора. Доставките ще се извършват с транспорт на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на място франко складовете на Възложителя посочени по-горе в т. 3. Приемането и предаването на електроматериалите се извършва в работни дни от 08.30 до 16.00 часа. Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) работни дни, считано от датата на представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за стойността на съответната доставка. Плащането се извършва след представяне на редовно оформени документи за плащане: фактура и двустранно подписан протокол съгл. раздел IV от договора. Плащането се извършва по места, съгл. Приложение № 1 към договора. Доставката на електроматериалите следва да се извърши от Изпълнителя в срок до 20 (двадесет) работни дни след сключването на договора. Доставките ще се извършват с транспорт на Изпълнителя на място франко складовете на Възложителя посочени по-горе в т. 3. Приемането и предаването на електроматериалите се извършва в работни дни от 08.30 до 16.00 часа. Заседанието на Комисията ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Заседанието на Комисията ще се проведе на 06.08.2015 г., 10:00 часа в Заседателната зала на Академичния съвет на ТУ-София, гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, уч. блок № 1, ет. 2. Офертите се подават и представят в запечатан непрозрачен плик с надпис "Доставка на електроматериали за ТУ - София" по обособена позиция №.... Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Оферти се подават в Деловодствота на ТУ-София на адрес: гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, уч. блок № 1, ет. 3, каб. 1317. С определения за изпълнител участник ще бъде сключен писмен договор за изпълнение на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/08/2015