Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, площад Георги Измирлиев №1, За: инж.Румен Еленков; Крум Алуминов, 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat167/2068/Publichna_pokana_Gazifikaciya_20072015.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Газификация и отопление на обекти, включени в Плана за финансиране на капиталовите разходи на община Благоевград 2015 г.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45333000, 45331000

Описание:

Строителни и монтажни работи на газови инсталации
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да извърши строително-монтажни работи по “Газификация и отопление на обекти, включени в Плана за финансиране на капиталовите разходи на община Благоевград 2015 г.”, съгласно одобрените количествени сметки. За обекти „Газификация на ЦДГ № 1” и „Газификация на ДДЯ № 5” има количествени сметки, както и за обект „Основен ремонт на отоплителна инсталация на ОДЗ № 1”. Останалите обекти включват и проектиране. І. Газификация по План за финансиране на капиталовите разходи на община Благоевград 2015 г. 1. Газификация на ЦДГ № 1 Има проект, липсва разрешение за строеж; Липсва изградена газопроводна мрежа; Заложена стойност – 15 000 лв. 2. Газификация на ЦДГ № 3 Липсва изградена газопроводна мрежа; Строителство и проектиране; Заложена стойност – 15 000 лв. 3. Газификация на ЦДГ № 11 Липсва изградена газопроводна мрежа; Строителство и проектиране; Заложена стойност – 15 000 лв. 4. Газификация на Общински ученически интернат Строителство и проектиране; Заложена стойност – 30 615 лв. 5. Газификация на ДДЯ № 10 Липсва изградена газопроводна мрежа; Строителство и проектиране; Заложена стойност – 19 000 лв. 6. Газификация на ДДЯ № 2 Липсва изградена газопроводна мрежа; Строителство и проектиране; Заложена стойност – 22 000 лв. 7. Газификация на ДДЯ № 5 Има изградена мрежа; Има проект, издадено е разрешение за строеж влязло в сила; Заложена стойност – 20 000 лв. 8. Газификация на ЦДГ № 1-филиал (сграда на бившето І-во ОУ) Липсва изградена газопроводна мрежа; Строителство и проектиране; Доставка и монтаж на два газови котела - 1бр. 40kW и 1 бр. 50 kW; Заложена стойност – 28 000 лв. Газификация общо: 164 615 лв. с ДДС Заб.: По газификацията на Общински ученически интернат може веднага да се започне работа, а в останалите обекти след изграждане на газоразпределителна мрежа. ІІ. Отоплителни инсталации 1. Основен ремонт на отоплителна инсталация на ОДЗ № 1 Заложена стойност – 10 000 лв. 2. Проектиране и изпълнение на отоплителна инсталация на ДДЯ № 2 Строителство и проектиране; Заложена стойност – 61 800 лв.; Отоплителни инсталации общо: 71 800 лв. с ДДС Заб.: По отоплителните инсталации може да се започне работа веднага. Прогнозна стойност 197 012, 50 лв. без ДДС или 236 415 лв. с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

197013 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта следва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /Образец № 2, ведно с Приложение № 2 към „Предлагана цена” за видовете СМР/, отправено от Управителя /изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. Единичните цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване: 3.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час. 3.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%. 3.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%. 3.4. Доставно-складови разходи до 8%. 3.5. Печалба до 10% 3.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК,хонорар сметка за проектирането, а за обектите, които са на инженеринг – стойност по укрупнени показатели ведно с проектирането. 4. Участникът следва да е изпълнил строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) бр. строителство с предмет, сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с представяне на Списък - образец № 10 а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или в) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или г) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема строителство с предмет: Строително монтажни работи на газопроводна мрежа и на газови и отоплителни инсталации. 5. Да притежава собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №3/, както следва: 1. Багер с кофа до 0,4 м3 – 1 бр. 2. Апарат за заваряване на стомана –1 бр. 3. Компресор – 1 бр. 4. Къртачи – 2 бр. 5. Ъглошлайфи, бормашини - 2бр. 6. Да притежава собствена или наета работна ръка както е посочено по-долу. Доказва се с декларация по Образец №4, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 1. Технически ръководител – инженер по ОВК с минимален професионален стаж 5 г. или техник с минимален професионален стаж 7 г.– 1 бр 2. Проектант с пълна професионална правоспособност –1 бр. 3. Правоспособен заварчик за стомана и медни сплави с валиден сертификат с минимален професионален стаж 5 г. – 1 бр. 4. Монтажници на газова арматура –4 бр. 5. Настройчик на газови горелки – 1 бр. 6. Електротехник –1 бр. 7.1. Да изготви и представи с офертата си Линеен график за изпълнение на поръчката като срока за изпълнение, който не може да бъде по-малък от 30 и повече от 45 календарни дни. Виж Допълнитена информация!!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за възлагане: Икономически най – изгодна оферта. Комисията оценява постъпилите предложения в съответствие с предварително обявените условия, критерий и показатели за оценка. Критерият за оценка в настоящата поръчка е ”икономически най-изгодна оферта”. Коф. = К1 + К2 + К3 К1 Предложена цена Максимална тежест -60 К2 Срок за изпълнение на поръчката Максимална тежест – 25 K3 Гаранционен срок Максимална тежест – 15 Показатели за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодна оферта. Kласирането се извършва на база следните показатели: 1. К1– Предложена цена Офертата на участниците се оценява по следната формула: К1 = Най-ниска предложена цена x 60/Цена на участника *** Където „най-ниска предложена цена” е сумата от предложените стойности за всяко СМР за всеки един от обектите, а „цена на участника” е сумата от предложените стойности за всяко СМР за всеки един от обектите посочена в предложението. В случай, че участник е посочил цена за изпълнение, която надвишава осигуреният от Възложителя финансов ресурс (прогнозна стойност), то неговото ценово предложение няма да бъде оценявано. 2. К2 – Срок за изпълнение на поръчката Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К2 = Срок минимум х 25/Срок участник Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 30 и по–голям от 45 календарни дни! *** Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за изпълнение за всички обекти в календарни дни, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение за всички обети в календарни дни. Срокът за изпълнение е общ и включва СМР и проектиране и един обект с РСМР. В случай че участник е посочил срокове, различни от указаните, то неговото предложение няма да бъде оценявано. Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число! Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 30 и по–голям от 45 календарни дни! 3. К3 – Гаранционен срок Предложен гаранционен срок – изчислява се по формулата: К3 =Гаранционен срок участник x15/Максимален гаранционен срок Където Гаранционен срок участник е предложеният гаранционен срок от участника, а Максимален гаранционен срок е най-дългият гаранционен срок, предложен измежду всички участници. Участникът трябва да предложи гаранционен срок за извършените СМР не в съответствие с гаранционните срокове по Наредба №2 от 31.07.2003 г. и максимален, който не може да надвишава повече от два пъти минималния гаранционен срок по чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, предвиден за посочените видовете СМР. В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано. В случай, че участник е посочил процентна ценова тежест на съответната позиция СМР, която не е в проценти, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/07/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

7.2. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация - Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата. 8. Участникът следва да извърши оглед на обектите, предмет на поръчката. Доказва се с декларацията за извършен оглед на място-Образец №5 - същата се представя с подаване на офертата. 9.1. Декларация за приемане съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №7 9.2. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 8/. 10. Участникът следва да има сключена валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл. 171 от ЗУТ. Доказва се с представяне на копие от Застрахователна полица. 11. Проект на договор /Образец № 11/. 12. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). ============================================================== Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 29.07.2015 г. Офертите ще бъдат отворени на 30.07.2015 г. от 11:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/07/2015