Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Кристина Димитрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/341/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Изграждане на системи за видеонаблюдение в Община Велико Търново, след заявка, и поддържане на съществуващи такива при необходимост". Видове дейности, които ще се извършват при изпълнението на предмета на поръчката: 1 Инсталиране на охранителни камери и видеонаблюдение 2 Видеоконтролери за наблюдение и запис за персонални компютри 3 Наблюдение на обекти в реално време през интернет. 4 Монтаж на DVR- системи, в това число профилактичен преглед на състоянието на изградените системи и отстраняване на евентуални неизправности; ежемесечна профилактика, контрол на записващите устройства и съхранение на записите; изграждане на допълнителни елементи към изградените системи: камери, устройства за наблюдение в реално време /при наличие на интернет комуникации до системата/ и др. При необходимост Изпълнителят е длъжен да извършва и допълнително възложени дейности и да изгради видеонаблюдение и на допълнително възложени от Възложителя обекти.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32323500

Описание:

Система за видеонаблюдение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Договорът се сключва за срок от 1 /една/ година или до достигане на сумата 45 800.00 лева без ДДС. Ако при изтичане на едногодишния срок тази сума не е достигната, договорът продължава действието си до достигането мй. При изпълнението на договора да бъдат монтирани камери за видеонаблюдение, осигуряващи: разпознаване на лица в светлата и тъмната част на денонощието; разчитане на номерата на преминаващите през зоната за видеонаблюдение автомобили през светлата и тъмната част на денонощието. Отчитането на дейността - предмет на поръчката ще се осъществява на база: двустранни приемо-предавателни протоколи, подписани от представител на Възложителя и представител на изпълнителя. Цялостното изграждане на системата ще се констатира с окончателен приемо-предавателен протокол между възложителя и изпълнителя.При необходимост от доставка на компоненти, различни от тези, посочени в ценовите предложения на изпълнителя, доставката ще се осъществява след възлагане, а заплащането ще се осъществява по фактура след одобряване на цената от представител на Възложителя, в рамките на финансовия ресурс.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставеното оборудване ще бъде тествано и проверявано предварително за техническа годност. Изпълнителят поддържа в техническа изправност и годност обектите за целия срок на договора. При възможност ще се използват вложените материали от съществуващо видеонаблюдение /при наличие на такова/. Изпълнителят представя гаранционна карта за изграденото видеонаблюдение. За дейностите по гаранционната поддръжка на изградената система за видеонаблюдение Изпълнителят се задължава: 1.да извършва необходимите вписвания и заверки на техническа документация, касаеща и извършване на ежемесечен мониторинг на системите с цел превантивно сигнализиране на потенциални проблеми и извършване на съгласувани с Възложителя профилактики на системите. 2.да поддържа системата за срока на гаранция и подменя дефектиралите устройства/елементи, в срок, предложен от него /в работни дни/. Заплащането ще се извършва за всеки един обект поотделно с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя при условията на: -завършена технология с всички необходими операции; -изпълнени предписания, предявени от правоимащите контролни органи; -двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършени работи; -оригинална фактура издадена от изпълнителя, надлежно изготвена съгласно ценовото предложение на изпълнителя и изискванията на Закона за счетоводството и ЗДДС. Цената за допълнително изградени системи се формира в следната последователност: - проектиране и разчет на системата - доставка на апаратурата, необходима за работа - софтуерно съгласуване на елементите на системата - разчет и доставка на помощни средства и оборудване /кабел, крепежни и усилващи елементи/ - монтаж и транспортни разходи - настройка,тест и пускане на апаратурата в действие - гаранционна поддръжка Изпъл-т е длъжен да поддържа както новоизградените от него системи за видео-е,така и при необходимост и съществуващите до момента. При предаването на съответната сис-а за видеонаблюдение се извършва обучение на възл-я или упълномощените от него лица за работа със сист-та, което се удост-ва в приемо-предавателния протокол. Обучението на служ-те следва да е включено в общата цена на предлаганите системи. При възн. на необходимост от отстраняв. на възникнали технически проблем/и на изградени вече/съществуващи/ системи, Възл. уведомява Изп-ля, който трябва в 3 дневен срок да отстрани възн-я проблем, като при необходимост монтира оборотен модул,осигур-щ непрекъснатост на видеонабл-то. Дефектиралия модул следва да се подмени с друг такъв /аналогичен/, съобразен с предложените цени. Предлаганата цена за извършения ремонт следва да е съобразена с предложената часова ставка за труд.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Формула за определяне на краен коефициент ”К” К = Ц х 40 % + Т х 40 % + Г х 10 % + Д х 10 % , където: Ц – Ценови критерий – Ценовият критерий определя най-доброто ценово предложение, като оценката е комплексна и включва два подпоказателя: Ц1 и Ц2. Ц = Ц1 х 50 % + Ц2 х 50 %, където: Ц 1 - Цена за предлагана система за видеонаблюдение, съгласно т.I от Техническата спецификация Ц 2 - Цена за предлагана система за видеонаблюдение, съгласно т.II от Техническата спецификация Т – техническа оценка на участника, включваща Организация и методология (максимум 100) По този показател се оценява дали предложението на участника показва задълбочено познаване на цялостния процес по изпълнение на поръчката, в т.ч. и начина на извършването му. Комисията преценява разбирането на участника за обхвата на поръчката, преценката за необходимите ресурси и организацията на работата в етапа на реализация предмета на поръчката, която участникът възнамерява да създаде. Предмет на оценка е разпределението на различните ресурси в обособените етапи на работа и координацията на дейностите и участниците в процеса. Комисията преценява дали предложената организация би осигурила в достатъчна степен качество на изпълнение на поръчката и доколко съществува сериозен риск от вътрешен организационен проблем за изпълнението на поръчката. Оценяват се стратегията, методите и похватите, посочени от участника за изпълнение на услугата, и тяхното съответствие с целите на поръчката. Преценяват се адекватността и целесъобразността на представеното разпределение на задачите и отговорностите между експертите с определените методи и етапи за изпълнение и доколко то се покрива от ресурсна осигуреност, посочена от страна на участника. Комисията преценява дали предложените методи и начини на управление на процесите от участника биха довели до качествено и навременно изпълнение на дейностите – предмет на поръчката, дали приложеното описание на начина, по който ще се гарантират резултатите, е добре обосновано и дали предвиденият вътрешен контрол в максимална степен ще гарантира качествено изпълнение на услугата и устойчивост на резултатите. Г - Предлаган срок за гаранционна поддръжка – най-висока оценка – 100 т. получава офертата с предложен най-дълъг срок за гаранционна поддръжка на системите за видеонаблюдение и техните елементи, определен в месеци. Д - Срок за подмяна на дефектирали устройства/елементи /в работни дни/ - най-висока оценка – 100 т. получава офертата с предложен най – кратък срок за подмяна на дефектирали устройства/елементи /в работни дни/. Пълната методика за оценка е съгласно Приложение 1 "Критерий за оценка".

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 28.07.2015 г.. Съгласно чл.101б, ал.1, т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 29.07.2015 г. от 14:30 ч. в сградата на Община Велико Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП (отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето) Оферта трябва да съдържа най- малко: 1.Данни за лицето, което прави предложението: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и други данни, съгласно образец: административни сведения; 2.Техническо предложение съгласно образец; - Срок на валидност на офертата не по-малък от 2/два /месеца, считано от крайния срок за получаване на офертата; - Срок за гаранционна поддръжка; - Срок за подмяна на дефектирали устройства/елементи; 3.Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквив.Мин. изискване към т. 3: да притежават валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалент, с обхват дейности, сходни с предмета на поръчката; 4.Декларация-списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола за качеството - ръководни служители. Мин. изискв. към т. 4: Изпълнителят да има на разполож.: мин. 1 инженер, който да осъществява цялостното ръководство при реализ. изграждането на системата, със специалност в сферата на компютърни или информационни технологии; не по-малко от 2 /двама/ специалисти по ел.системи. 5. Декларация, че вложените при изпълнението на обществената поръчка материали и компоненти ще бъдат с гаранция, оригинални, неупотребявани. 6. Декларация /свободен текст/, удостоверяваща наличието на сервизна база на територията на Община Велико Търново и пряка телефонна линия. Мин. изискв. към т. 6: да имат на разположение мин. 1 сервизна база на територията на Община Велико Търново с пряка телефонна линия; 7. Декларация-списък на услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите, вкл.стойностите, датите и получателите,придружен със доказателства за извършената/и услуга/и със сходен предмет. Мин. изискване към т. 7: уч-кът да е изпълнил поне 1 договор за услуги, сходен с предмета на поръчката /изграждане на системи за видеонаблюдение/ през последните 3 год.; 8. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 9. Описание на техн.възможности на всички предлагани камери/с-ми за видеонаблюдение. Ценово предложение следва да съдържа: - Цена за предлагана система за видеонаблюдение, съгласно Техническата спецификация т.I; - Цена за предлагана система за видеонаблюдение, съгласно Техническата спецификация т. II; - Единични цени за артикулите съгласно Техническата спецификация т.III; - Предлагани ценообразуващи показатели: часова ставка /в лв./; допълнителни разходи /в %/; печалба /в %/; - Цена за преглед на състоянието и отстраняване на неизправности при необходимост – за 1 бр. изградена система.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/07/2015