Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Българска агенция по безопасност на храните, Гр. София, бул Пенчо Славейков № 15 А, За: Веселина Мутафчийска - юрисконсулт в отдел Обществени поръчки и административно-правна дейност в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: v_mutafchiyska@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки и административно-правна дейност в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/op/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) възлага обществена поръчка по реда на Глава осем "а" от Закона за обществените поръчки (ЗОП), с цел избор на лаборатории, в които да се изпитват проби храни, взети за целите на официалния контрол на БАБХ през 2015г. "Изследвания на проби храни за съдържание на замърсители, добавки, материали и предмети, предназначени за контакт с храни и за храни, обработени с йонизиращи лъчения, за целите на официалния контрол на Българска агенция по безопасност на храните", включваща 4 (четири) обособени позиции, както следва: Обособена Позиция № 1: „Изследване на храни по показател синтетични оцветители/багрила – хроматографски метод”; Обособена Позиция № 2: „Изследване на показател специфична миграция на формалдехид от пластмасови изделия“; Обособена Позиция № 3: „Изследване на сухи храни за кърмачета на възраст под 6 месеца по показатели: Salmonella species в 25,0 g.; Cronobacter/Enterobacter sakazakii в 10,0 g; Listeria monocytogenes в 25,0 g.”; Обособена Позиция № 4: „Изследване на храни, обработени с йонизиращи лъчения, скрининг и/или количествен метод”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71900000

Описание:

Лабораторни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството на броя проби, е съгласно разпределението за всяка обособена позиция, както следва: За обособена позиция № 1 - 28 броя, с прогнозна стойност - 1 680,00 лева без включен ДДС; За обособена позиция № 2 - 5 броя, с прогнозна стойност - 650,00 лева без включен ДДС; За обособена позиция № 3 - 2 броя, с прогнозна стойност - 256,00 лева без включен ДДС; За обособена позиция № 4 - 5 броя, с прогнозна стойност - 3000,00 лева без включен ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5586 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички позиции. Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Класирането на участниците ще бъде за всяка позиция поотделно. В обявената обществена поръчка могат да участват физически или юридически лица с акредитирани лаборатории, които отговарят на критериите посочени в чл. 11, т. 3 и т. 4 (а, б) и чл. 12 т. 2 а) на Регламент (ЕО) № 882/2004 – Акредитация съгласно изискванията на EN ISO/IEC 17025 “Общи изисквания за компетентността на изпитвателните и калибриращи лаборатории” (или еквивалент). Лабораторията да притежава Акредитация, съгласно EN ISO/IEC 17025:2006 – необходимо е показателят и метода да бъдат в обхват на акредитация (или еквивалент). Удостоверява се със заверено копие от Сертификата за акредитация и Заповед (анекс), описващ обхвата на акредитация, както за показател и матрица, така и за използвания метод. При използване на подизпълнител изискването важи и за него. Методите, прилагани в лабораториите да бъдат съгласно изискванията на действащото Европейско право и национално законодателство. 2. Предложеното от участника Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва да отговаря на изискванията заложени в Техническата спецификация за всяка обособена позиция, както следва – Приложения № 1.1, 1.2, 1.3 и 1.4. от документацията за участие. Офертите трябва да отговарят на изискванията, посочени в публичната покана и документите приложени към нея. Участници, чиито оферти не отговарят на изискванията посочени в публичната покана и документите, приложени към нея, се отстраняват от участие. 3. Срок на валидност на офертата най-малко 60 (шестдесет) дни, считано от крайния срок за подаване офертите. 4. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение, в размер на 3% от стойността на договора, във вид на парична сума, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG82 BUIB 9888 3327 1983 00, BIC: BUIBBGSF, БАНКА: “СИБАНК” ЕАД, Офис Тунджа или банкова гаранция, учредена за срока на изпълнение на договора.5. При подписване на договора, участникът определен за изпълнител е длъжен да представи: документ, издаден от компетентен орган за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 – 4 и ал. 2 от ЗОП за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 6. Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2015 г., считано от датата на подписването на договора между двете страни. 7. Плащането на цената се извършва от съответната ОДБХ, която е подала заявка (Акт/Протокол за вземане на проби по официален контрол) в български лева, по банков път, срещу издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 30 /тридесет/ календарни дни от датата на получаване на фактурата, за извършената услуга, съгласно проекта на договор. Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е в размер на 5 586,00 лева, без включен ДДС. Офертите се представят в срока, посочен в публичната покана, в деловодството в сградата на Българска агенция за безопастност на храните (БАБХ) на адрес: гр.София, ул. Пенчо Славейков № 15А, ет.3, деловодство. Съдържанието на офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик, от участника или от упълномощен от него представител лично. Върху него се отбелязва предмета на поръчката, обособените/ната позиция/ии за която/ито кандидатства участника, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес. Не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик.Публичната покана да бъде адресирана до неограничен кръг лица чрез публикуването й съгласно чл. 101б, ал. 2 от ЗОП на Портала за обществени поръчки и на интернет страницата на БАБХ - профил на купувача: http://babh.government.bg/op/?c=2. Продължава в поле "Допълнителна информация".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При постъпване на въпроси по документацията от заинтересованите лица, отговорите на същите, да бъдат публикувани в сайта на БАБХ на горепосочения електронен адрес. Документите, за които се изисква да бъдат представени копия, трябва да бъдат заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала” на всяка страница, с подпис и мокър печат. В случаите, в които участникът е обединение/консорциум, което не разполага със собствен печат, върху документа може да бъде положен печат на един от партньорите в обединението/консорциума. По преценка на участника, същите могат да бъдат представени и в оригинал. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят, придружени с официален превод на български език. Офертата да съдържа следните документи: 1.Представяне на участника (Приложени № 2-оригинал), което включва: 1.1.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод, съгласно т.16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Документите следва да бъдат издадени не по - рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето им. Когато участник процедурата е обединение, на основание чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, се представя – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, се спазват изискванията, посочени в чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 1.2. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договора (Приложение № 2.1-оригинал); 2.Декларация по чл.47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 3-оригинал); 3.Техническо предложение за съответната обособена позиция, съгласно Приложение № 5-оригинал. отговарящо на техническите спецификации на Възложителя. В зависимост от позицията/ите, за която/ито участва участникът, следва да се представи отделно Техническо предложение, по дадения образец, за всяка обособена позиция. 4.Ценово предложение за съответната обособена позиция, съгласно Приложение № 6 - оригинал;Сумата, посочена в Ценовото предложение, трябва да бъде в лева без включен ДДС. Посочената сума е окончателна и не подлежи на последваща промяна и следва да включва всички разходи във връзка с изпълнението на предмета на поръчката; 5. Заверени копия от сертификати и/или оторизационни писма имащи отношение към изискванията на Възложителя, съгласно техническите спецификации на Възложителя (Приложение/я № 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, в зависимост от позицията/ите, за която/ито участва). Комисия назначена от възложителя ще разгледа и оцени допуснатите предложения (оферти) на заседание от 11:00 часа на 28.07.2015 г., в заседателна зала в сградата на БАБХ, находяща се в гр. София, бул. „Пенчо Славейков” № 15А.Заседанието е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/07/2015