Версия за печат

BG-гр. Копривщица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Копривщица, ул. Любен Каравелов № 16, За: инж. Османи Сардуи Родригес, Република България 2077, гр. Копривщица, Тел.: 0884 291864, E-mail: info@koprivshtitca-bg.com

Място/места за контакт: Община Копривщица, гр. Копривщица, ул. Любен Каравелов №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.koprivshtitsa-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://koprivshtitsa-bg.com/bg/municipality/profil-na-kupuvacha/publichni-pokani/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител на СМР за обект „Текущ авариен ремонт на съществуваща подпорна стена на ул. „Хаджи Ненчо Дончев Палавеев" - гр.Копривщица”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45246100

Описание:

Строителни и монтажни работи на стени на реки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Планираните СМР са както следва: отстраняване на съществуващите каменни блокове на компрометираната подпорна стена; изкопни работи- част от изкопните работи се предвиждат да се извършват ръчно и поетапно поради преминаването до стената на път, ел.кабели и водопроводната инсталация захранваща поливната система на парковата зона на града; кофражни работи- кофриране на фундамент и тяло на стоманобетонната подпорна стена; армировъчни работи- армиране на фундамент и тяло на стоманобетонната подпорна стена; бетонови работи- бетониране фундамент и тяло на стоманобетонната подпорна стена; пренареждане на отстранените каменни блокове в началното им положение; обратни насипи и възстановяване на зелените площи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

70830 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Копривщица, ул. Хаджи Ненчо Дончев Палавеев

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Общи изисквания към участниците - в обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените изисквания за технически възможности ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението поотделно. 2. Административни изисквания към участниците: участниците в настоящата обществена поръчка следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т.1 и чл.47, ал. 5 от ЗОП. 3. Икономически и финансови изисквания към участниците- няма. 4. Технически възможности и квалификации: 4.1.Изпълнено строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, строителство поне на един обект, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката. Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/рехабилитация/ ремонт на подпорни стени. Обстоятелството се декларира със Списък на строителството, по член 51, ал.1, т.2 отЗОП; 4.2. Регистрация в Централен професионален регистър на строителя. Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/, съгласно Закона за камарата на строителите /ЗКС/ и да може да извършва строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория, съгласно изискванията на чл.3, ал.2 от ЗКС – II-ра група, IV-та категория или по-висока, и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право /Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено/. Обстоятелството се удостоверява, като се представят копие от удостоверението за регистрация и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на ЦПРС или еквивалент; 4.3. Инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: •Ръководител обект - завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, специалност „пътно строителство“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица- еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; •Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. •Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 2 години.•Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 2 години професионален стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица- еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Обстоятелствата се доказват със Списък на техническите лица с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит; Продължава в "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО = С + Ц, където: С – Срок за изпълнение на поръчката – с тежест 20 точки Ц – Предлагана цена – с тежест 80 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

4.4. Техническо оборудване за изпълнение на поръчката. Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на поръчката, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: •Багер – 1 брой, •Самосвал -1 брой. Обстоятелството се удостоверява със Справка декларация по образец; 4.5. Застраховане професионална отговорност.Участникът следва да притежава сключена, валидна към датата на подаване на офертата, застраховка за професионална отговорност и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентна такава. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. Обстоятелството се удостоверява с копие от застраховката за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна такава.Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Като трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Офертата се подава в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител CD (формат PDF и формат Excel- за КСС). Дата, час и място на отваряне на офертите- 28.07.2015 г. от 13:30 часа в заседателната зала на административната сграда на община Копривщица. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката са публикувани в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя- община Копривщица: http://www.koprivshtitsa-bg.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/07/2015