Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и канализация ЕООД, ул. Д-р Петър Бранеков № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Централно управление на ВиК ЕООД гр. Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vi-soft.net/vik_yambol/ZopView.aspx?Dosie=48.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт на силови маслени трансформатори с мощност от 25 до 400 kVA. Подлежащите на ремонт трансформатори се транспортират от Изпълнителя за негова сметка. През времетраенето на ремонта Изпълнителят предоставя на Възложителя оборотни трансформатори в срок до 24 (двадесет и четири) часа след получаване на трансформаторите, подлежащи на ремонт. Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му. Цената е твърда и непроменяема през целия срок на действие на договора. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50532200

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически трансформатори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

При необходимост – по поръчка от Възложителя. Стойността на поръчката се определя в лева, без включен ДДС и не може да надвишава 65 999.99 лева (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 ст.) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Ремонтна база на изпълнителя.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците да разполагат със собствена или наета ремонтна база с необходимото техническо оборудване. Участниците да имат валиден сертификат за наличие и прилагане на Система за контрол на качеството по ISO 9001: 2000/2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 ценово предложение с относителна тежест на показателя в КО 50% и максимално възможен брой точки 50; П2 Срок на извършване на ремонта с относителна тежест на показателя в КО 40% и максимално възможен брой точки 40 и П3 Гаранционен срок след ремонта с относителна тежест на показателя в КО 10% и максимално възможен брой точки 10

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 30 (тридесет) дни от датата на издаване на фактурата. Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..”. Офертата трябва да съдържа: 1)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2) Представяне на участника – попълнен и подписан образец (Приложение № 1), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка; 3) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4) Копие от валиден сертификат на участника за наличие и прилагане на Система за контрол на качеството по ISO 9001: 2000/2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката;5) Техническо предложение -по образец /Приложение № 2 /; 6) Ценово предложение - по образец /Приложение №3/. Офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик, като техническото и ценовото предложение трябва да са отделно. Офертата се подава лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на “ВиК” ЕООД на адрес: гр. Ямбол 8600, ул. “Д-Р П. Брънеков” № 20. Върху плика да се посочи предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Отварянето на офертите ще се извърши на 28.07.2015г. в 10:00 часа в конферентната зала № 2 на централното управление на "ВиК" ЕООД - Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/07/2015