Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет, бул. Климент Охридски № 8, За: Цветанка Мишева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9652076, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: Гинка Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: / / zop.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/67.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

1. Предметът на поръчката е: „Доставка на изделия и артикули за почистване за ТУ - София” по обособени позиции, както следва:• Обособена позиция 1: „Доставка на изделия и артикули за почистване за ТУ - София” в гр.София - предметът на обособена позиция № 1 включва доставката на изделия и артикули за почистване за следните звена на ТУ - София: ТУ-София, ТУЕС - Младост, КЕЕ, МП ЕФТТОМ ХИМ, МП ЕФТТОМ ЙОН, УЕП, Студентски общежития и столове (СОС), ЦМС, Клуб-Ресторант и УСОБ - Семково. Видовете изделия и артикули за почистване и количествата им по звената на ТУ-София за обособена позиция № 1 са посочени в Техническата спецификация за всяка една позиция; • Обособена позиция 2: „Доставка на изделия и артикули за почистване за Филиал Пловдив към ТУ - София”. Видовете изделия и артикули за почистване и количествата им за обособена позиция № 2 са посочени в Техническата спецификация за всяка една позиция; • Обособена позиция 3: „Доставка на изделия и артикули за почистване за Факултет и Колеж Сливен към ТУ - София”. Видовете изделия и артикули за почистване и количествата им за обособена позиция № 3 са посочени в Техническата спецификация за всяка една позиция; • Обособена позиция 4: „Доставка на изделия и артикули за почистване за УСОБ Созопол към ТУ - София”. Видовете изделия и артикули за почистване и количествата им за обособена позиция № 4 са посочени в Техническата спецификация за всяка една позиция. Участникът да представи доказателства за правата си за продажба предлаганите продукти (когато не е производител). Участникът да осигури доставянето на продуктите със срок на годност повече от 6 месеца от датата на доставката. Участникът да посочи офис и телефон за връзка при заявяване на доставките. Участникът следва да представи документи, декларация за съответствие или информационен лист за безопастност, доказващи качеството и произхода на предлаганите стоки, които следва да отговарят на изискванията за качество и безопастност при употребата им, съгласно приетите стандарти в Р България. Участникът при подаване на документи за участие в обществената поръчка прилага мостри за посочените в документацията изделия и артикули за почистване. Представените мостри се предоставят на Възложителя при подаване на документи за участие в обществената поръчка. В случай че представените мостри не отговарят на техническите характеристики посочени в документацията - офертата на участника не се разглежда от комисията. Ако се установи несъответствие между предложението за изпълнение на поръчката и представените мостри - офертата на участника също няма да се разглежда. При подписване на договор той се задължава да доставя артикули от същия вид и качество, които е представил при подаване на офертата за участие в процедурата. Ако се доставят изделия и артикули за почистване, които не отговарят на мострите, участникът за своя сметка ще достави отново изделия и артикули за почистване, които отговарят на изискванията на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39224000

Описание:

Метли и четки и различни видове други изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната стойност на поръчката е до 32 558.17 (тридесет и две хиляди петстотин петдесет и осем 0.17 ст.) лева без ДДС, от които: По обособена позиция 1 - максималната стойност е до 25 072.75 (двадесет и пет хиляди седемдесет и два 0.75) лева без ДДС; от които за ТУ-София максималната стойност е до 15 569.83 (петнадесет хиляди петстотин шестдесет и девет 0.83) лева без ДДС; за ТУЕС-Младост максималната стойност е до 971.00 (деветстотин седемдесет и един) лева без ДДС; за КЕЕ максималната стойност е до 499.17 (четиристотин деветдесет и девет 0.17) лева без ДДС; за МП ЕФТТОМ ХИМ максималната стойност е до 95.25 ( деветдесет и пет 0.25) лева без ДДС; за МП ЕФТТОМ ЙОН максималната стойност е до 38.42 (тридесет и осем 0.42) лева без ДДС; за УЕП максималната стойност е до 112.17 лв. (сто дванадесет 0.17) лева без ДДС; за СОС максималната стойност е до 5 170.00 (пет хиляди сто седемдесет) лева без ДДС; за ЦМС максималната стойност е до 230.17, за Клуб-Ресторант максималната стойност е до 583.75 (петстотин осемдесет и три 0.75) без ДДС и за УСОБ - Семково максималната стойност е до 1 803.00 лв. (хиляда осемстотин и три) лева без ДДС. По обособена позиция 2 - максималната стойност е до 3 847.83 (три хиляди осемстотин четиридесет и седем 0.83) лева без ДДС. По обособена позиция 3 - максималната стойност е до 791.58 (седемстотин деветдесет и един 0.58) лева без ДДС. По обособена позиция 4 - максималната стойност е до 2 846.00 (две хиляди осемстотин четиридесет и шест) лева без ДДС. Цената за изпълнение на доставката не може да надвишава горепосочените максимални стойности по всяка обособена позиция, както и посочените по-горе максимални стойности на звената, включени в предмета на обособена позиция № 1. Ако участникът е предложил цени за изпълнение на доставките по-високи от посочените по-горе максимални стойности, офертата на участника се отстранява и не се разглежда. Посочените от всеки участник единични цени няма да бъдат променяни през целия срок на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32558 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За обособена позиция № 1 в гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата на участника трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Обр № 1). В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка. 2. Представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, б.“а“ от ЗОП - попълва се Обр № 2, представя се в оригинал и съдържа данни за лицето, което прави предложението с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката. 3. Пълномощно на лицето, подписващо документите, съдържащи се в офертата (оригинал) - представя се, когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише документите, съдържащи се в офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. Чуждестранни обединения представят копие на документ за създаване на обединение.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (оригинал) - Обр № 5. 6. Декларация за приемане на условията по договора (оригинал) - Обр № 6. 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП (Обр № 7-1) - оригинал. В декларацията участникът посочва дали ще използва подизпълнители. Ако ползва подизпълнители, се посочва наименованието на всеки от тях, както и вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от предмета на поръчката, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). - всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Обр № 7-2). 10. Предложение за изпълнение на поръчката - изготвя се по Обр № 2 и се представя за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. 11. Предлаганата цена - изготвя се по Обр № 3 и съответното Приложение към него и се представя за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. Всяко Приложение към Обр № 3 за отделните обособени позиции трябва да съдържа: 11.1. Единична цена на всяка позиция без ДДС, с включени всички разходи, в. т. ч. транспортни разходи, опаковка, маркировка и доставка на изделията и артикулите. Продължава в Допълнителна информация!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/07/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

11.2. Обща цена за изпълнение на обособената позиция, формирана на база единични цени, количество и обща стойност за съответните изделия и артикули. При несъответствие между единична и обща цена, ще се взема предвид единичната като общата цена се презчислява. При несъответствие между цифровата и изписаната словом цена, ще се взема предвид изписаната словом. Предложените от участника цени са в лева без ДДС, закръглени до втория знак след десетичната запетая, и не могат да бъдат завишавани за целия срок на договора за изпълнение на поръчката. 12. Опис на представените мостри за обособени позиции №№ 1 и 2 (Образец № 9), подава се за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. Участникът попълва Образец № 9 за Обособена позиция № 1 (за изделията под № 2,7,19,24,25,28,29,33,34,35 и 36) и за Обособена позиция № 2 (за изделията под №№14 и 16) от техническата спецификация за обособената позиция. Описва се количеството/броя на артикулите, на които се представят мостри съгласно наименованието на изделието по Техническата спецификация на Възложителя и броя на всеки един артикул представен от участника. Описът заедно с мострите се предават на Възложителя при подаване на офертата за участие в процедурата. Представят се по един брой от исканите мостри. Ако участникът не е представил всички документи и всички искани от Възложителя мостри, или не отговаря на изискванията на Възложителя, или е посочил цена, по-висока от максималната за всяка обособена позиция, участникът ще бъде отстранен от поръчката. Условията в представените в документацията за участие образци са задължителни за участниците. Ако офертата не е представена съгласно условията на образците от документацията, възложителят има право да отстрани участника. Образците от настоящата документация са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Доставката ще се извършва на части по писмена заявка от Възложителя в зависимост от разполагаемите финансови ресурси на ТУ - София и изнесените звена. Заявените изделия и артикули ще се доставят в срок до 5 (пет) дни след всяка частична заявка от Възложителя. Доставката на заявеното количество ще се извършва на място франко складовете на Възложителя по обособените позиции, както следва: Oбособена позиция № 1 - „Доставка на изделия и артикули за почистване за ТУ-София” в гр. София, бул. „Климент Охридски” № 8; Обособена позиция № 2 - „Доставка на изделия и артикули за почистване за ТУ-София - филиал Пловдив” - гр. Пловдив, ул. „Цанко Дюстабанов” № 25; Обособена позиция № 3 - „Доставка на изделия и артикули за почистване за Факултет и колеж Сливен към ТУ-София” - гр. Сливен, бул. „Бургаско шосе” № 59; Обособена позиция № 4 - „Доставка на изделия и артикули за почистване за УСОБ Созопол към ТУ-София” - гр. Созопол, ул. „Лазурен бряг” № 7. Товаро-разтоварните работи се извършват за сметка на Изпълнителя. Приемането на поръчаните изделия и артикули за почистване се извършва в работни дни от 9.00 часа до 14.00 часа. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Заседанието на комисията ще се проведе на 28.07.2015 г. от 10.00 часа в Заседетелната зала на Академичния съвет, бул. „Климент Охридски” № 8, уч. блок 1, ет. 2. Офертите се подават и представят в запечатан непрозрачен плик с надпис "Доставка на изделия и артикули за почистване за ТУ-София" по обособена позиция №.... Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Оферти се подават в Деловодствота на ТУ-София на адрес: гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, уч. блок № 1, ет. 3, каб. 1317. С определения за изпълнител участник ще бъде сключен писмен договор за изпълнение на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/07/2015