Версия за печат

BG-Белене

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Белене, ул. България №35, За: Цветомир Цветанов - главен експерт Икономическо развитие и обществени поръчки, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 34672; 0658 31062

Място/места за контакт: отдел Социално-икономическа политика и финансиращи програми

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://official.belene.bg/?page_id=698.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/Община Белене,10770.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработка, доставка и монтаж на 9 броя табели в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Подобряване на средата за живот в община Белене” №15/322/00723 от 07.11.2013 г., финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ на Програма за развитие на селските райони 2007-2013

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192170, 45233290

Описание:

Табла за съобщения
Работи по поставяне на указателни табели


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

I. Предмет на настоящата обществена поръчка е изработка, доставка и монтаж на 9 (девет) броя табели в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Подобряване на средата за живот в община Белене” №15/322/00723 от 07.11.2013 г., финансиран по мярка 322„Обновяване и развитие на населените места “ на Програма за развитие на селските райони 2007-2013. II. Максимално допустимата предлагана цена за изпълнение не може да надхвърля повече от 14 000.00 лв. без ДДС /или крайна цена - за участници които не регистрирани по ДДС/, т.к. посочената сума е пределна съгласно осигурения от проекта бюджет за тази дейност. Участник, предложил цена за изпълнение надвишаваща посочената стойност, ще бъде отстранен от участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Белене, обл. Плевен и гр. Белене

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят се задължава: - да изпълни дейности, включени в обществената поръчка, в съответствие с параметрите на подадената от него и приета от Възложителя оферта, изискванията и Техническата спецификация на Възложителя, приложени към Публична покана и сключения договор; - информацията върху табелите да е съобразена с изискванията и указанията на глава V "Осигуряване на публичност" на Наредба № 24 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка „Обновяване и развитие на населените места“ от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г.; - да изпълни възложената му работа в обем и с качество, в съответствие с изискванията на Възложителя, при условията и сроковете съгласно сключения договор; -да съгласува и одобри писмено с Възложителя окончателната визия на табелите на етапа непосредствено предхождащ тяхната изработка, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да не одобри или избере визия, която счете за неподходяща по основателни събражения, като следствие от това Възложителят може да предложи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ различна от представената от последния визия; - да използва за изработката и монтажа на табелите материали и цветове (мастила) с високо качество, фабрично нови, нерециклирани, неупотребявани и актуални (съвременни), с достатъчно приемлива издръжливост и устойчивост на външните фактори на околната среда (слънчева светлина в т.ч. и ултравиолетова, вятър, дъжд, сняг, мъгла, скреж, лед, висока и ниска температура); Плащането на цената по сключения договор, ще се извършва на два пъти, както следва: 1. Авансово плащанe в размер на 50% от дължимото от Възложителя на Изпълнителя възнаграждение съгласно договора, в срок до 25 календарни дни след подписването на договора за общ. поръчка, но не преди представянето от Изпълнителя на оригинална фактура на стойност, равна на стойността на авансовото плащане с начислен ДДС (когато същия се дължи по смисъла на ЗДДС - за изпълнител регистриран по ДДС), като реквизита на фактурата задължително следва да бъде одобрена от Възложителя. 2. Окончателно плащане в размер на 50% от дължимото от Възложителя на Изпълнителя възнаграждение съгласно договора в срок до 30 календарни дни след изпълнената доставка и монтаж на всички изработени табели, но не преди представяне на оригинал на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за дължимото окончателно плащане с начислен ДДС (когато същия се дължи по смисъла на ЗДДС - за изпълнител регистриран по ДДС), като реквизита на фактурата задължително следва да бъде одобрен от Възложителя, както и след двустранно подписан приемо – предавателен протокол /или еквивалентен документ/ между Възложител и Изпълнител за приемане на изпълнената работа /изработване, доставяне и монтиране/. Плащанията по договора се извършват след получаване на информация от НАП и Агенция „Митници” в съответствие с изискванията на Решение на МС № 788/28.11.2014 г. за разплащанията на разпоредители с бюджет по договори: http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp;jsessionid=2E929C46E0C1762F6D8BD633DDBFAF33?idMat=90250 Срокът за изработване на табелите започва да тече от влизането в сила на договора, и не може да е по-дълъг от крайния срок за изпълнението на проект № 15/322/00723 „Подобряване на средата за живот в Община Белене“ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Доставката и монтажа на изработените табели, ще е след приключване на СМР дейностите на съответните обекти за които същите са предназначени, но не по-късно от 7 работни дни от датата на предварително писмено уведомление на Изпълненителя от страна на Възложителя, за предприемане на действия по фактическото и физическо доставяне и монтиране на изработените табели. Конкретното местоположение на всяка една табела ще бъде изрично посочено от Възложителя. Договорът влиза в сила, считано от датата на неговото подписване от страните.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите по предмета на поръчката ще се извърши по критерий за оценка „най – ниска цена“. Всяка оферта, отговаряща на изискванията на Възложителя за подбор и допустимост, се оценява по настоящия критерий и участва в крайното класиране. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска цена за изпълнение на поръчката. В случай, че сред класиращите се участници, има такива които не са регистрирани по ДДС, класирането на участниците се извършва на база "най-ниска цена" с вкл. ДДС. За изпълнител се определя този участник, чиято крайна цена е най-ниска. В случай, че двама или повече участници предложат еднакви цени, оценителната комисия провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните участници.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране - Проект №15/322/00723 - „Подобряване на средата за живот в Община Белене”, финансиран по Договор № 15/322/00723 от 07.11.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР 2007 – 2013 г. ), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Минимални изисквания към техническите възможности на участниците: През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има изпълнени поне две услуги *сходни с предмета на услугите по публичната покана. Под*"сходни с предмета на услугите по публичната покана" се приемат услуги свързани с изработване, доставка и монтаж на информационни или рекламни табели или билбордове. Горното обстоятелство се доказава с представяне в офертата на участника на списък с информация за изпълнените услуги (по образец към документацията), през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Като доказателство за посочена изпълнена услуга към списъка, се представят и удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената дейност. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за достоверността и действителността на декларираните от участника по списъка изпълнени услуги. При установяване на несъответствия, участникът може да бъде отстранен от процедурата, след прилагане разпоредбата на чл. 68 от ЗОП. Всеки участник има право да представи само една оферта, като се оферира изпълнение на пълния обем от дейности. Варианти на оферти не се приемат. Непредставяне на някои от изискуемите документи, образци или неизпълнение или неотговаряне на указано условие, може да доведе до отстраняване на участника или до несключване на договор. При установяване на несъответствия, грешки или нередовности в техническото или ценово предложение от офертата на участник, същия се отстранява. Минималното съдържанието на офертата да е съгласно чл.101в от ЗОП (по образци приложени към документацията). Срокът на валидност на офертата, техническото и ценовото предложение да е не по-малко от 60 календарни дни. Участникът може с декларация съгласно образец №9 към Правилника за прилагането на ЗОП, да посочи коя част от представената от него оферта има конфиденциален характер. Място за получаване на оферти: Община Белене, етаж последен, стая 22, адрес: гр. Белене, ул. България №35. Получаването, отварянето, разглеждането, оценката и класирането на офертите се извършва от комисия по чл. 101г от ЗОП, назначена от Възложителя. По смисъла на чл. 101б, ал.4 от ЗОП, срокът за получаване на оферти по публичната покана започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача. Отварянето на получените оферти ще се състои на 23.07.2015г. от 09:30ч. в зала 26 на Община Белене по реда на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП. На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват лица по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП. Комисията съставя протокол по реда на чл.101г ал.4 изречение първо от ЗОП. Протоколът се представя на Възложителя за утвърждаване, след което се изпраща в един и същи ден на участниците, и в същия ден на изпращането му до тях се публикува и в Профила на купувача при условията на чл.22 б ал.3 от ЗОП. При сключване на договора Възложителят прилага правилата на чл. 101е, ал.2 и ал.3 от ЗОП. Възложителят публикува в профила на купувача при условията на чл. 22б, ал.3 от ЗОП сключения договор и допълнителните споразумения към него. **************************************** Препоръка за оформяне на офертата (виж примерния образец към документацията): Върху плика на офертата се посочват наименование на участника, адрес за кореспонденция, лице за контакт, и по възможност - телефон, уебсайт, електронна поща, предмета и обособената позиция на поканата за която участва.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/07/2015