ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ТП ДЛС ПАЛАМАРА към СИДП ДП Шумен, с. Венец, общ. Венец, обл. Шумен, ул. Кирил и Методий 17, За: адв. Дилян Нанев, България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: dls.palamara@dpshumen.bg, Факс: 05343 2047
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlspalamara.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dlspalamara.dpshumen.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Периодична доставка чрез покупка на хранителни продукти и напитки по заявка за осъществяване на обслужващи дейности при провеждането на организиран ловен туризъм от ТП Държавно ловно стопанство "Паламара” - с. Венец при „СИДП” ДП Шумен за 2015-2016 година
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
съгласно техническата спецификация в документацията
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
с. Венец, общ. Венец, обл. Шумен, ул. Кирил и Методий 17
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
съгласно техническата спецификация
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Класиране на кандидатите.
Крайното класиране на кандидатите се извършва на основание на предложената от същите
ОБЩА КРАЙНА ЦЕНА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГИТЕ – В ЛЕВА, БЕЗ ВКЛЮЧЕН
ДДС.
На първо място се класира кандидатът предложил НАЙ-НИСКА ОБЩА КРАЙНА ЦЕНА
Източник на финансиране - бюджета на СИДП ДП - Шумен
Дата на отваряне на офертите 22.07.2015 г. от 10:00 в деловодството на административната сграда на ТП ДЛС "Паламара" в с.Венец, на ул. "Кирил и Методий" 17
Гаранция за участие не се внася.
Гаранция за добро изпълнение е в размер на 3% от стойността на поръчката и се внася при подписване на договора.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: