Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Булгартрансгаз ЕАД, бул. Панчо Владигеров № 66, За: Надя Стойкова, България 1336, София, Тел.: 02 9396293, E-mail: nstoykova@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 9250063

Място/места за контакт: бул. Панчо Владигеров № 66

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bulgartransgaz.bg/bg/tenders/publichni-pokani-i-obyavi-4.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на офис обзавеждане, съгласно изискванията, посочени в техническата спецификация, която е публикувана на адреса на профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39112000, 39120000, 39134100

Описание:

Столове
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Маси за компютри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва доставка на 37 вида офис обзавеждане, с общо количество 203 броя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

51000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Обзавеждането по приложение № 1 от техническата спецификация – ЮЗЕР „Ихтиман“, община Ихтиман, с. Стамболово; Обзавеждането по приложение № 2 от техническата спецификация - СЗЕР Ботевград гр. Ботевград ул. академик Стоян Романски №61; Обзавеждането по приложение № 3 от техническата спецификация - СИЕР Вълчи дол, с. Брестак, община Варна; Обзавеждането по приложение № 4 от техническата спецификация - Централно управление на Булгартрансгаз ЕАД, гр. София, бул. Панчо Владигеров № 66

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците и съдържание на офертите: Приемат се оферти само за целия обхват на поръчката. Не се приемат варианти. 1. Декларация (образец О1), съдърж. представяне на участника с пос. на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идент. инф. (идент. номер на рег. и съотв. регистър и/или инф. от удостов. за актуално състояние, или от екв. док. на съдебен или административен орган) в съотв. със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка. 2. Копие на договора за обединение когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съгласно ЗЗД, подписан от лицата в обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, задължително се представя и док., подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и др. док. от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа вс. данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 4. Декларация (образец О2) от участника за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – в случай че е приложима. 5. Техническо предложение (образец О5), съдържащо описание на предлаганите доставки, ср. за изпълнение на предмета на поръчката, гаранционен ср. и начин на плащане и с приложени каталози, брошури или други материали, от които да е видно какъв е вида, размерите и материалът на предлаганото обзавеждане на всяка от позициите. В документите следва да се отбележи за кое обзавеждане се отнасят съответните данни. 6. Ценово предложение (образец О6). 7. Декларация, съд. срока на валидност на офертата – в свободен текст (не по-малък от 60 дни от крайния срок за представяне на офертата). 8. Декларация от участника за липса на свързаност (образец О3) в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декларацията за липса на свързаност не може да бъде представяна от упълномощено лице.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Получаването, разглеждането и оценката на офертите ще се извърши при спазване на изискванията и условията, определени в публичната покана и приложенията към нея и реда, определен в т. 6 от Вътрешни правила за възлагане на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП), координиране и контролиране на изпълнението им. 2. Възложителят сключва писмен/и договор/и, съответстващ/и на приложения проект на договор от документацията за участие, който включва всички предложения от офертата на класирания на първо място участник, след представяне на изискуемите документи, отговарящи на законовите изисквания, а именно: - Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; - Декларация от участника и участниците в обединение по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС). При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС, освен ако не са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия закон, с участникът не се сключва договор. В случай, че ценовото предложение на участник е на стойност над 30 000 лева, без ДДС, класираният на първо място участник представя и: - Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП); - Декларация по чл. 4, ал. 7 от ЗМИП за произхода на средствата. В случай на непредставяне на горепосочените документи и декларации или в случай, че в същите са налице обстоятелства, които са в противоречие със законовите разпоредби, договорът за обществена поръчка не се сключва с класирания на първо място участник. 3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, на адреса, посочен в т.I.1 от публичната покана, като подателят съобрази, че офертата трябва да бъде заведена в деловодството на „Булгартрансгаз” ЕАД в срока, посочен като краен срок за получаване на оферти. Върху плика участникът посочва: Наименование на поръчката, идент. й номер 150-073; Наименование на участника и правно организационна форма. Когато участникът е обединение, което няма определена правна форма и статут, се посочват наименованията на вс. участници в него, както и правно организационната им форма в случай, че има такава; Адрес за кореспонденция; Телефон и по възможност факс и ел. адрес. Не се допуска получаване на оферти по ел. път и по факс. 4. Отварянето на офертите ще се извърши на 15.07.2015 г. от 15:00 часа в Централно управление на „Булгартарансгаз“ ЕАД. На отварянето могат да присъстват участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване (СМО) и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Посочените лица представят следните документи: За участници в поръчката (представляващ/и участника) – документ за самоличност, копие на док., удостов. актуалното състояние на съотв. участник. За упълномощ. предст. на участниците – док. за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. За представителите на СМО – документ за самоличност, служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За други лица – документ за самоличност.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/07/2015