Версия за печат

BG-Белене

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Белене, ул. България №35, За: Цветомир Цветанов - главен експерт Икономическо развитие и обществени поръчки, Георги Ангелов - мл. експерт Системен администратор, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 34672; 0658 31062

Място/места за контакт: отдел Социално-икономическа политика и финансиращи програми

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://official.belene.bg/?page_id=698.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/Община Белене,10760.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставки на канцеларски материали и на консумативи за офис техника за нуждите на Общинска администрация – гр. Белене по две обособени позиции: Обособена позиция №1: “Доставка на канцеларски материали за нуждите на Общинска администрация – гр. Белене”; Обособена позиция №2: “Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на Общинска администрация – гр. Белене”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30125100, 30197000, 30197220, 30199000, 30197630, 22800000, 30192121, 30192126, 30192125, 30234300, 30234400, 30192340, 30125110, 30192130, 30192132, 30192800, 22822100, 37823200, 30199110, 24910000, 30234600, 30141000, 39525800, 30191400

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Дребно офис оборудване
Кламери
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Хартия за печатане
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Химикалки
Маркери за чертане (рапидографи)
Маркери
Компактдискове (CD)
Универсални цифрови дискове (DVD)
Ленти за факс машини
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Моливи
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Самозалепващи се етикети
Безконечни търговски формуляри
Паус
Индиго
Лепила
Флашпамети
Калкулатори
Почистващи кърпи
Устройства за унищожаване на документи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

I. Количествата доставки са прогнозни за периода на действие на договора по съответна обособена позиция, и са съгласно техническата спецификация приложена към Документацията. За срока на действие на сключения договор Възложителят има право да заявява за доставки от посоченото в техническите спецификации, в количества и на стойност по-малки от договореното, в зависимост от конкретните си нуджи. II. При възникнала необходимост за доставки над прогнозните количества или артикули извън видовете канцеларските материали или консумативи за офис техника посочени в техническата спецификация, Възложителят има право да заявява за доставки други канцеларски материали или консумативи за офис техника по съответния договор, от каталог на Изпълнителя, или еквивалентно (брошура или пр.), в рамките до максималната допустимата стойност в лв. без ДДС за обособената позиция за която се сключва съответния договор, и посочена в т.III по-долу в настоящото поле. За количествата доставки над прогнозните, но за материали или артикули посочени в техническата спецификация, същите се доставят, фактурират и заплащат от Възложителя по единичните цени съгласно ценовото предложение на Изпълнителя. За доставки на материали и артикули непосочени в техническата спецификация, същите се доставят, фактурират и заплащат от Възложителя в съответствие с предложения процент отстъпка [предлагането на % отстъпка не е задължително] от каталожна цена, предложена от Изпълнителя в т.5 от ценовото му предложението съгласно което е и определен за изпълнител. III. Прогнозната стойност на доставките общо по двете обособени позиции взети заедно по настоящата публичната покана е максимум до 65 999.99 лева без ДДС. Максимален срок на изпълнение на доставките е до 24 месеца от сключване на договора. Максималната допустима стойност до която Възложителя ще заявява доставки на необходимите му канцеларски материали по об. позиция №1, за периода на действие на сключения договор, ще е максимум до 41 751.59 лв. без ДДС. Максималната допустима стойност до която Възложителя ще заявява доставки на необходимите консумативи за офис техника по об. позиция №2, за периода на действие на сключения договор, ще е максимум до 24 248.40 лв. без ДДС. IV. Доставките се изпълняват само по изрична писмена заявка от страна на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Белене, ул. България №35

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят се задължава: - да изпълнява качествено и в срок договорените доставки, в съответствие с изискванията на Възложителя и предложеното в офертата си, при спазване на всички действащи в Република България нормативни актове, правила и стандарти, които се отнасят до изпълнението на поръчката; - да предаде консумативите и доставките в съответния вид, количество и качество на мястото посочено за доставка съгласно договора; - да отстранява за своя сметка всички недостатъци на некачествени или несъответстващи на изискванията на Възложителите доставки, неудовлетворяващи изискванията на Възложителя; -канцеларските материали и консумативите за офис техниката трябва да са фабрично нови, неупотребявани, нерециклирани [с изключение на съответните изрично посочени в Техническата спецификация хартиени продукти от рециклирана хартия]; - срокът за изпълнение получените заявки за доставка, следва да е в рамките на до 4 (четири) работни дни от постъпила писмена заявка от Възложителя. За срока на изпълнението на договора, заплащането на доставките по Техническата спецификация ще е по цени и условия, посочени в ценовото предложение от офертата, въз основа, на което участникът е определен за Изпълнител. Плащанията по договора ще се извършват в български лева по банков път с платежно нареджане от Възложителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от получаване и приемане на заявените за доставка материали, удостоверено чрез двустранно подписан приемо-предавателен протокол или еквивалентен документ за съответната изпълнена доставка, и представяне на надлежно оформена фактура – оригинал от Изпълнителя, по посочена банкова сметка на Изпълнителя. Всички плащания по договора се извършват след получаване на информация от НАП и Агенция „Митници” в съответствие с изискванията на Решение на МС № 788/28.11.2014 г. за разплащанията на разпоредители с бюджет по договори: http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp;jsessionid=2E929C46E0C1762F6D8BD633DDBFAF33?idMat=90250

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Критерий за оценка на офертите по обособена позиция № 1 е най-ниската цена без ДДС (или крайна цена - ако участникът не е регистриран по ДДС). На първо място в обособена позиция №1 се класира участникът, предложил най-ниската обща цена без ДДС (или крайна цена - ако участникът не е регистриран по ДДС), която е сбора от всички стойности в колона VI в Приложение №1 от ценовото предложение на участника. 2. Критерий за оценка на офертите по обособена позиция № 2 е най-ниската цена без ДДС (или крайна цена - ако участникът не е регистриран по ДДС). На първо място в обособена позиция №2 се класира участникът, предложил най-ниската обща цена без ДДС (или крайна цена - ако участникът не е регистриран по ДДС), която е сбора от всички стойности в колона VI в Приложение №2 от ценовото предложение на участника.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране - собствени средства на Възложителя. Всеки участник има право да представи само една оферта по едната или двете обособени позиции, като се оферира изпълнение на пълния обем от доставки по съответната позиция, а не по отделни артикули. Варианти на оферти не се приемат. Непредставяне на някои от изискуемите документи, образци или неизпълнение или неотговаряне на указано условие, може да доведе до отстраняване на участник в процедурата или до несключване на договор за изпълнение на доставката. При установяване на несъответствия, грешки или нередовности в техническото или ценово предложение от офертата на участник, същия не се допуска до оценяване и се отстранява. Форма и задължителното съдържанието на офертата да е съгласно чл.101в от ЗОП. Срокът на валидност на офертата, техническото и ценовото предложение да е не по-малко от 60 календарни дни. При подаване на офертата участникът може с декларация съгласно образец №9 към Правилника за прилагането на ЗОП, да посочи коя част от представената от него оферта има конфиденциален характер. Място за получаване на оферти: Община Белене, етаж последен, стая 22, адрес: гр. Белене, ул. България №35. Получаването, отварянето, разглеждането, оценката и класирането на офертите се извършва от комисия по чл. 101г от ЗОП, назначена от Възложителя. По смисъла на чл. 101б, ал.4 от ЗОП, срокът за получаване на оферти по публичната покана започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача. Отварянето на получените оферти ще се състои на 15.07.2015г. от 10:30ч. в зала 26 на Община Белене по реда на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Комисията съставя протокол по реда на чл.101г ал.4 изречение първо от ЗОП. Протоколът се представя на Възложителя за утвърждаване, след което се изпраща в един и същи ден на участниците, и в същия ден на изпращането му до тях се публикува и в Профила на купувача при условията на чл.22 б ал.3 от ЗОП. При сключване на договора Възложителят прилага правилата на чл. 101е, ал. 2 и ал.3 от ЗОП. Възложителят публикува в профила на купувача при условията на чл. 22б, ал. 3 от ЗОП сключените оговори и допълнителните споразумения към тях. **************************************** Препоръка за оформяне на офертата: Върху плика на офертата се посочват наименование на участника, адрес за кореспонденция, лице за контакт, и по възможност - телефон, уебсайт, електронна поща, предмета и обособената позиция на поканата за която участва.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/07/2015