Версия за печат

BG-Козлодуй

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

АЕЦ Козлодуй ЕАД, гр. Козлодуй, За: Лора Лазарова, РБългария 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76598, E-mail: lvlazarova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Управление Търговско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=2499.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Осигуряване на самолетни билети за превоз с въздушен транспорт при служебни пътувания в чужбина на лица, командировани от “АЕЦ Козлодуй” ЕАД

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

60440000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Услугата с предмет: Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници с въздушен транспорт при служебни пътувания в чужбина на лица, командировани от “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, включва осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници с въздушен транспорт, по заявка на Възложителя, като за всяка заявка Изпълнителя предлага три крайни цени на самолетен билет, включващи такса обслужване, летищни такси, такса сигурност, такси установени от местното законодателство и всички други такси и комисионни, от които Възложителя ще направи своя избор. За всяка дестинация цената на самолетния билет се определя въз основа на най-ниската предлагана специална цена от всички представени в Република България авиокомпании, валидна към датата на закупуването му, но не по-висока от предварително посочените пределни цени в Приложение № 4 - Предлагана цена. Възможност за осигуряване на преференциални цени на самолетни билети за служители от “АЕЦ Козлодуй” ЕАД и от техните семейства при пътувания от личен характер. Условията за участие в процедурата и изискванията за изпълнение на обществената поръчка се съдържат в Документацията за участие и Техническо задание № 14.УАК.ТЗ.345. Обемът на поръчката, определен на база броят самолетни билети, закупени от “АЕЦ Козлодуй” ЕАД през последните 5 години е както следва: за 2010 г. - 165 бр.; за 2011 г. - 204 бр.; за 2012 г. - 208 бр.; за 2013 г. - 237 бр.; за 2014 г. - 214 бр.; за периода януари-юни 2015 г. - 139 бр.; прогноза за 2015 г. - 230 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Целия свят

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изискванията за изпълнение на настоящата поръчка са подробно описани в Техническо задание № 14.УАК.ТЗ.345 и в Указанията за подготовка на оферта към настоящата публична покана. 2. Изисквания към Участниците: 2.1. Участниците следва да притежават и да представят: 2.1.1. Удостоверение за регистрация на туристически агент и туроператор съгласно Закона за туризма, предоставящ правото да извършваме туроператорска и туристическа агентска дейност на територията на Република България. 2.1.2. Договор за оторизация за работа със система „Амадеус” или еквивалентна на нея резервационна система. 2.1.3. Документ за актуално членство в Billing Settlement Plan (BSP)- България или еквивалентна система, удостоверяващ за кои авиокомпании имаме правото да продаваме самолетни билети. 2.1.4. Удостоверение за регистрация от КЗЛД (Комисия за защита на личните данни). 2.1.5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, посочени от възложителя в публичната покана за обществена поръчка: Минимални изисквания: Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници). Участниците трябва да разполагат с необходимият персонал с нужната професионална квалификация, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществена поръчка. Участниците трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване за изпълнението на обществена поръчка / брой локации / офиси и брой работни станции / терминали заверена от Амадеус или еквивалентна резервационна система/. Изискуеми документи: Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на обществена поръчка, с които участника разполага към момента на подаване на офертата с посочена професионалната квалификация и професионалния опит. Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. 3. Всички изисквания, поставени от Техническо задание № 14.УАК.ТЗ.345 и Указанията за подготовка на оферта към настоящата публична покана се отнасят и за евентуални подизпълнители на основния изпълнител по договора, в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. 4. При сключване на договор, определеният за изпълнител участник представя документи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя) и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП в 7 (седем) дневен срок от датата на уведомяването му.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/07/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Към Критерий за оценка: Критерий за оценка е “най-ниска цена”, която ще се изчисли по формулата: F = (Fa * 0,30) + (Fb * 0,60) + (Fc * 0,10), където Fa и Fb са средно претеглената сума между най-ниска и най-висока тарифа, отнесени към съответните коефициенти по направления/ дестинации за самолетни билети – двупосочни, икономична класа, с включени всички такси и комисионни, а Fc е такса обслужване. Fa = (Amin/An)*100, където Fa е сбора на всички средно претеглени стойности и разделена на броя на дестинациите, където А = (А1*0,4 + А2*0,6), където: А1 са предложенията за най-ниска, а А2 са предложенията за най-висока тарифа на самолетен билет в икономична класа до всяка една дестинация; An е размера на n-тата, а A min е най-ниската предлагана среднопретеглената стойност на предложените тарифи по всички изброени дестинации посочени в Таблица 1 за цена на самолетни билети за дестинации на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД Fb = (Bmin/Bn)*100, където Fb е сбора на всички средно претеглени стойности и разделена на броя на дестинациите, където B = (B1*0,4 + B2*0,6), където: B1 са предложенията за най-ниска, а B2 са предложенията за най-висока тарифа на самолетен билет в икономична класа до всяка една дестинация; Bn е размера на n-тата, а Bmin е най-ниската предлагана среднопретеглената стойност на предложените тарифи по всички изброени дестинации посочени в Таблица 2 за цена на самолетни билети за най-чести дестинации на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД (Участниците задължително попълват тарифи по всички изброени дестинации. Предложените тарифи трябва да са за директни полети / до дестинации, за които има такива / или за полети с най-добри връзки през междинни летища; За дестинации с директни полети от / до София, за които кандидатът е предложил тарифи на недиректни полети съответната средно – претеглена тарифа се завишава с коефициент 1,1) Fc е предложената от участника такса обслужване, (която не може да бъде по-малко от 0,01 лв.) е еднаква за издаване на всеки самолетен билет и не може да бъде увеличавана в хода на изпълнението на договора. Fc = (Cmin/Cn)*100, където: Cn е размера на n-тата предлагана такса обслужване, C min е най-ниската предлагана такса обслужване. На първо място ще бъде класирана офертата, получила най-висока стойност F. Срокът за изпълнение на услугите, по договора сключен след тази публична покана е: 1) до една година, считано от датата на подписването му и/или; 2) до изчерпване на лимита по чл.14, ал.4, т.2 от ЗОП за изпълнение на услугата по сключеният договор и/или; 3) до сключване на договор с изпълнител след проведена процедура с предмет: “Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници с въздушен транспорт при служебни пътувания в чужбина на лица, командировани от “АЕЦ Козлодуй” ЕАД”. Отварянето на офертите ще се извърши на 13.07.2015 г. от 11:00 часа в Заседателна зала на Управление Търговско на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Техническо задание за изпълнение на услугата, Указанията за подаване на оферта за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана и приложените към публичната покана образци на документи могат да бъдат намерени в Профила на купувача, почен в т.I.1) на настоящата публична покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/07/2015