Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Дирекция Национален парк Централен Балкан, ул. Бодра смяна № 3, За: Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801285, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка са строително-монтажни работи за преустройство, обзавеждане, оборудване и благоустрояване на дворното пространство на съществуваща сграда на ветеринарна лечебница за МЕСТЕН ОФИС НА ПАРКОВ УЧАСТЪК СТОКИТЕ НА Д НП ЦБ в град Априлци, УПИ II-обществено обслужване, кв.60, ПИ 52218.530.567 по КККР, в т.ч.: Преустройство на съществуващата двуетажна сграда и едноетажна пристройка към нея за ОФИС на парковия участък, съдържащ функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. входно фоайе, две канцеларии, санитарен възел, кухненски офис и склад на първи етаж и връзка през коридор към гараж с подход от запад в пристройката; две битови помещения с възможност за спане, санитарен възел и работно помещение за десет души едновременно на втори етаж; самостоятелно стълбище. Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане, озеленяване, навес за два автомобила Оборудване и обзавеждане

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. За двуетажната сграда преустройството предвижда засипване на полуподземния етаж с трошен камък до нивото на първия етаж. Подменят се подовите конструкции със стоманобетонни плочи, ремонтира се покривът с частична подмяна на конструктивни елементи и цялостна подмяна на покривно покритие с керамични керемиди. Дограмата – прозорци и врати – се подменя изцяло - прозорците са пластмасови, вътрешните врати са от ПДЧ с дървени каси, входната врата е метална. Топлоизолацията е външна, по стените с EPS, под пода с XPS и на тавана с каменна вата. Вътрешните стенни контури на всички помещения са с пристенна обшивка с гипсокартон, предвидени са окачени тавани (гипсокартон), фаянсови облицовки на санитарните помещения, латексово боядисване, настилки от гранитогрес, теракота, ламинат. Подменят се вътрешни и външни парапети с нови, от вертикални метални елементи. За едноетажната пристройка преустройството предвижда частично повдигане на подовото ниво с бетонна настилка до кота -0.30. Проектирана е нова покривна конструкция от дървени ферми върху стоманобетонни пояси - покривът става двускатен, с покритие от керамични керемиди и противопожарна (калканна) стена по южната имотна граница. Топлоизолацията е външна, по стените с EPS, под пода с XPS и в покривната конструкция с каменна вата. Прозорците по източната стена се подменят с пластмасови, проектираните гаражни врати (заменящи прозорците на западната стена) са ролетни, вътрешната врата към административната част на сградата е метална. Външната и вътрешната обработката стените е с мазилка, подът е шлайфан бетон, таванът е с обшивка от ламиниран шперплат. Застроената площ на преустроената сграда е 142.2 м2, разгънатата застроена площ 235.3 м2. Проектирана е подмяна на съществуващите сградни водопроводна, канализационна и електрическа инсталации, ново електрозахранване, нови пречиствателно съоръжение и водоплътна яма, нова дренажна система. Отоплението е с климатици. 2.Благоустрояването на имота (с обща площ 1175.0м2) предлага частично насипване и повдигане на теренното ниво с цел ефикасно повърхнинно отводняване. Основният пешеходен вход към имота е от изток, от главната улица, транспортният подход е от север, от второстепенната улица. В източната част са предвидени алеи с настилка от бетонни павета за достъп до сградата и около нея, място за отдих с дървена пергола, настилка от бетонни павета на тревна фуга и дървени маси и пейки и зелени площи. В западната част е проектиран навес за два автомобила с площ 37.8 м2 – дървена конструкция с четирискатен покрив, покрит с керемиди, подходът към гаража и навеса е с настилка от бетонни павета на тревна фуга. Предвидена е два вида ограда (поцинкована тел с прахово покритие и метални колове) по всички имотни граници и дворни врати за достъп – единична на изток и двойна на север. Пред оградата е проектиран жив плет от Carpinus betulus (габър) в източната част на имота и на запад до навеса за автомобили. Съществуващата едроразмерна растителност – две иглолистни и шест широколистни дървета – се запазва. Предвидени за засаждане са Abies alba (ела) – 1 брой в предната част на имота и Platanus acerifolia (платан) – 2 броя - до навеса за автомобили. 3. Оборудването включва работни бюра и столове, маси, посетителски столове, стелажи, кухненско обзавеждане и оборудване, сейф за оръжие, верижен транспортьор за изкачване на стълби с инвалидна количка и др., описани и специфицирани в количествена сметка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

210000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

УПИ II - обществено обслужване, кв.60, Априлци, ПИ 52218.530.567 по КККР

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.За изпълнение на обществената поръчка може да подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица, което отговаря на условията на Възложителя и за което отсъстват обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.2. Всеки участник има право да представи само една оферта. 3. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представи самостоятелна оферта.4. Не се допускат варианти на офертата.Минимални изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците.1. Участникът трябва през последните пет години, до датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство (СМР) на еднакви или сходни обекти (строителство и/или преустройство на сгради с обществено-обслужващо или жилищно предназначение) с предмета на обществената поръчка. 2. Участникът трябва да разполага с необходимите специалисти, нужни за качественото изпълнение на поръчката –строителен екип. Списъкът следва да включва минимум следните специалисти (експерти):Ръководител на строителен обект (технически ръководител)Квалификации и умения: Магистърска/ бакалавърска степен в професионално направление Архитектура, строителство и геодезия или професионална квалификация строителен техник или придобил образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване;Професионален опит: Минимум 5 години опит в техническо ръководство на сходни по обем строителни обекти. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря един или повече от участниците в обединението. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискването съобразно вида и дела на участието си.Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в поканата е обединение от физически и/или юридически лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.2.Да има регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от пета категория съгласно чл. 137 ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници.3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 в съответствие с предмета на поръчката или еквивалентeн сертификат.4. Участникът трябва да има застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за пета категория. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата.Чуждестранните участници в обществената поръчка следва да притежават еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, където те са установени. Изискуеми документи и информация.1.Списък на строителството с предмет, СМР на еднакви или сходни обекти (строителство и/или преустройство на сгради с обществено- обслужващо или жилищно предназначение) с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и:а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението,..... Продължение в т.1 от раздел"Допълнителна информация" ...

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Предложение за изпълнение на поръчката (техническо предложение) Стратегия за изпълнение П1 - 50% 2. Ценово предложение П2 - 50%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/07/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

А. Продължение от "Изисвания за изпълнение на поръчката":....... мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Списък- декларация за експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката;3. Декларация - съгласие от експертите;4. Професионална автобиография – за всеки от експертите;5.Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство на строежи от пета категория, придружено от валиден талон. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. 6. Заверено от участника копие на валидни сертификати, както следва: ISO 9001:2008 за управление на качеството в соответствие с предмета на поръчката.7. Заверени от участника копия на валидни застрахователни полици за професионална отговорност в строителството. Б. Документацията за участие се публикува в профила на Купувача на посочения в поканата адрес или на www.centralbalkan.bg–(Администрация/Управление/Обяви, конкурси, поръчки/ Обществени поръчки) в един и същи ден с публикуване на Обявлението в Портала за обществени поръчки. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в стая 301 на ДНПЦБ на адрес: гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3, от 08.30 часа до 16.00 часа, всеки работен ден. Документацията може да бъде получена на място в ДНПЦБ или по куриер. Възложителят не поставя изисквания за закупуване на документацията. В. Отварянето на офертите ще се извърши при уславията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 08.07.2015 год. от 10.30 ч. в стая 301, в централния офис на Дирекция „НП Централен Балкан” 5300, гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/07/2015