Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Надежда Костадинова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: n_kostadinova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/fa2c24a739a35236c25bf22a53b03da8.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Упражняване на строителен надзор, съставяне на технически паспорт, контрол по безопасност и здраве в процеса на строителството, контрол и оценка на количествата изпълнени строителни и монтажни работи за строеж „Преустройство, основен ремонт и промяна на предназначението на част от съществуваща сграда за нуждите на Административен съд – гр. Шумен“ Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител-консултант в строителния процес за строеж „Преустройство, основен ремонт и промяна предназначението на част от съществуваща сграда за нуждите на Административен съд – гр. Шумен”, който следва да: • упражнява строителен надзор по време на строителството, в т.ч. окончателен доклад до Възложителя и въвеждане на строежа в експлоатация. • упражнява контрол по спазване изискванията за здравословни и безопасни условия за труд; • състави технически паспорт на строежа; • осъществяване на инвеститорски контрол, като упражнява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, в съответствие с одобрения проект и количествено – стойностните сметки. Строителният обект на който ще бъдат извършвани строително – монтажни работи за преустройство, основен ремонт и промяна на предназначението на част от съществуваща сграда за нуждите на Административен съд - гр. Шумен" е с местонахождение в ПИ с индентификатор 83510.666.383 по кадастрална карта на гр. Шумен, обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен и с административен адрес бул. "Славянски" № 64. Сградата е построена през 1981г. с предназначение ''Дом на книгата'' – гр. Шумен и се състои и от два обема, блок «А» и блок «Б».

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Шумен, бул. "Славянски" № 64

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно действащата нормативна уредба в областта на проектирането и строителството в Република България и естеството на услугата: консултант в строителния процес на строеж „Преустройство, основен ремонт и промяна предназначението на част от съществуваща сграда за нуждите на Административен съд – гр. Шумен”, е необходимо потенциалният изпълнител на обществената поръчка: 1. Да има право да упражнява дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като за срока на изпълнение на договора да има на разположение екип от правоспособни физически лица, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. - Участникът за обществена поръчка следва да притежава валиден лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал. 2 от ЗУТ (когато е лице, регистрирано в Република България) или документ съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ (когато е чуждестранно лице, нерегистрирано в Република България). - Участникът трябва да разполага с експертен екип от достатъчно на брой и с подходяща квалификация и правоспособност експерти с оглед пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно осигуряване на консултантските услуги, предмет на поръчката. Всички експерти трябва да са включени в списъка, приложен към удостоверението /лиценза/ на участника в съответствие с изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Участникът може да представи и други експерти по преценка за изпълнение на предмета на поръчката. Участникът следва да представи списък на експертите, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да съдържа информация за име, образование, квалификация, професионален опит и заемана позиция в екипа за всеки експерт. Екипът на Участника трябва да включва следните експерти: - Ръководител на екипа; - Експерт Координатор по безопасност и здраве; - Експерт по част Архитектура; - Експерт по част Конструкции; - Експерт по част Водоснабдяване и канализация; - Експерт по част Топлотехника, отопление, вентилация и климатизация; - Експерт по част Електротехника, силнотокови и слаботокови ел.системи, електрообзавеждане; - Експерт по част Газоснабдяване; - Експерт по част Машини и технологично оборудване; - Експерт по част Информационна и управляваща техника; - Експерт по част Пожарна и аварийна безопасност; - Експерт по контрол и оценка на количествата изпълнени строителни и монтажни работи. Подробни изисквания относно начина на изпълнение на поръчката се съдържат в документацията за участие в процедурата към настоящата публична покана, публикувана в сайта на Министерство на правосъдието в профила на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 - Предлагана цена /Ц/ - 70 точки, Показател 2 - Размер на предложените от участника човекочасове за изпълнение на поръчката /Ч/ - 30 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/07/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Документите в офертата трябва да съдържат дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 07.07.2015г. от 11:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/07/2015