Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонт и извън гаранционно техническо обслужване, доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности, както и извършване на годишни технически прегледи на автомобилите на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50110000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Обектът на поръчката обхваща поддръжката на 11 /единадесет/ броя автомобили на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД, подробно описани по: регистрационен №, марка, №рама, № двигател и година на производство, в Техническата спецификация / Приложение 1 / към публичната покана, за срок от 12 / дванадесет / месеца 2. Максималната обща прогнозна стойност , която възложителят може да заплати : е в размер до 66 000 (шестдесет и шест хиляди) лева без ДДС, за срок от 12 /дванадесет/ месеца, включваща изпълнение на услугите по поддръжка и извършване на годишни технически прегледи на автомобилите, включени в техническата спецификация по Приложение No 1, в това число и доставката на резервни части, консумативи и принадлежности за същите. Максималната цена, която възложителят може да заплати за един сервизен час труд (норма време) е в размер до 16,00 лв./час, без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

сервизната база на участникът определен за изпълнител на договора.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към извършването на услугите, обект на поръчката: 1. Услугите по извън гаранционно техническо обслужване включват:1.1. диагностика, реглаж и ремонт на: бензинови и дизелови двигатели, горивна уредба, запалителна уредба, електрическа инсталация, съединител, предавателна кутия, ходова част, преден и заден мост, диференциал, кардан, амортисьори, кормилно управление, спирачна уредба, климатична инсталация, предни и задни светлини, предни, задни и странични стъкла на леките автомобили, предмет на договора;1.2. автотенекеджийски и автобояджийски услуги;1.3. демонтаж, монтаж и баланс на гуми;1.4. смяна на масла, филтри, ремъци и ролки;2. Приемането на автомобилите в сервизната база на участникът определен за изпълнител на договора става с приемо-предавателен протокол подписан от упълномощени представители на възложителя и изпълнителя.3. Срокът за приемане на автомобилите в сервизната база на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, следва да е в рамките на 1 /един/ час, след постъпването на автомобилите на територията на сервиза със заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за извършване на определен ремонт и/или техническо обслужване.4. При необходимост от извършване на ремонт, в това число доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности, ремонтът следва да се извършва с нови неупотребявани оригинални части.5. Участникът следва да посочи гаранционен срок на извършените ремонтни дейности, който не може да бъде по кратък от шест месеца. Гаранционият срок на вложените резервни части и консумативи не може да бъде по-кратък от дадения от производителя срок. Гаранционните срокове започват да текат, считано от датата на предаване на автомобила на упълномощено от възложителя лице.6. След приключването на конкретни ремонтни дейности , изпълнителят предоставя на упълномощеното от възложителя лице отчетен документ (спецификация), с който се документира положеният труд за изпълнение на конкретната поръчка, вложените резервни части, консумативи и принадлежности.7. Плащането се извършва след представянето на следните документи от страна на изпълнителя: 7.1. отчетен документ (спецификация), с който се документира положеният труд за изпълнение на конкретната поръчка, вложените резервни части, консумативи и принадлежности;7.2. фактура – оригинал (следва да съдържа единичните цени на положения труд и вложените резервни части, консумативи и принадлежности);7.3. приемо-предавателен протокол с опис на вложените резервни части, консумативи и принадлежности и количествата им; Допълнителните изисквания към лицата, които правят предложението са публикувани на сайта на УМБАЛ "Св.Екатерина"ЕАД в профила на купувача http://www.uhsek.com/puborders

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценка на предложенията – К: К 1- Предложена цена за един сервизен час труд (норма време) лв./час, без ДДС от участника (цяло число) - с тежест 50 т.; К 2 – Предложена постоянна отстъпка от цената на всички резервни части (в процент – цяло число) от участника – с тежест 30 т.; К 3 – Стойност за извършен годишен технически преглед за един лек автомобил, в лв. без ДДС (цяло число) - с тежест 5 т.; К 4 – Стойност за извършен годишен технически преглед за един товарен автомобил, в лв. без ДДС (цяло число) – с тежест 5 т.; К 5 – Стойност за извършен годишен технически преглед за един автомобил със специално предназначение – линейка, в лв. без ДДС (цяло число) - с тежест 5 т.; К 6 – Стойност за извършен годишен технически преглед за един пътнически автомобил, в лв. без ДДС (цяло число) - с тежест 5 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/07/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минимал.изисквания към у-ците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други и-ния:2.1.Условия и начин на плащане: Плащанията по договора ще се извършват по банков път с платежни нареждания по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 дни след предоставяне на: отчетен документ (спецификация), с който се документира положеният труд за изпълнение на конкретната поръчка, вложените резервни части, консумативи и принадлежности; фактура – оригинал, съдържаща единичните цени на положения труд и вложените резервни части, консумативи и принадлежности и приемо-предавателен протокол с опис на вложените резервни части, консумативи и принадлежности и количествата им;2.2. В-лят ще сключи писмен договор за изпълнение на предмета на поръчката, с определения за изпълнител у-ник.2.3. Договорът за обществена поръчка се сключва с у-ник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.3.1.Изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотар.зав.препис/;2.3.2. Представи декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП (Прилож.№9);2.3.3. Представи д-ция по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Прилож.№10);2.3.4. Представи декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение №11).2.3.5.Представи представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 980 лева ; 3.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:3.1. Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:3.1.1.Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А) /на хартиен носител/.3.1.2.Данни за юридическото лице;3.1.3. Документи и информация за доказване на изискванията по т.VIII. от публичната покана;3.1.4.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ -– Приложение №7 към публичната покана.3.2. Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:3.2.1. Техническо предложение на у-ка за изпълнение на поръчката образец-Б.Върху плик № 2 следва да се посочи и наименованието на у-ка.3.2.2. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публич.покана образец – Приложение №8.3.3. Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предлож.на у-ка - образец-В. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника.4.Срок на валидност на офертите: 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1.Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет. 4.5.2.Срок за получаване на офертата: 7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6.Срок за валидност на публичната покана-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7. Място и дата на отваряне на офертите: 07.07.2015 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представ., както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/07/2015