Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 20, За: Таня Ликоманова, България 1111, София, Тел.: 029486 120, E-mail: tania.likomanova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. София, и регионалните дирекции" с обособени позиции: Обособена позиция 1: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. София“ Обособена позиция 2: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Бургас“ Обособена позиция 3: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Враца“ Обособена позиция 4: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Габрово“ Обособена позиция 5: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Добрич“ Обособена позиция 6: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Ловеч“ Обособена позиция 7: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Плевен“ Обособена позиция 8: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Русе“ Обособена позиция 9: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Разград“ Обособена позиция 10: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Силистра“ Обособена позиция 11: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Смолян“ Обособена позиция 12: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. "Стара Загора“ Обособена позиция 13: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Търговище“ Обособена позиция 14: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Шумен“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Почистване на помещения и осигуряване на хигиенни материали в ползваните от Агенция по вписванията помещения в 14 областни града, съгласно техническите спецификации. Обществената поръчка е разделена на 14 обособени позиции, като участниците могат да подават оферти за една или повече обособени позиции. Обособена позиция 1: 21 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 2: 5 600 лв. без ДДС; Обособена позиция 3: 3 570 лв. без ДДС; Обособена позиция 4: 2 170 лв. без ДДС; Обособена позиция 5: 4 620 лв. без ДДС; Обособена позиция 6: 1 680 лв. без ДДС; Обособена позиция 7: 2 114 лв. без ДДС; Обособена позиция 8: 4 690 лв. без ДДС; Обособена позиция 9: 1 015 лв. без ДДС; Обособена позиция 10: 3 780 лв. без ДДС; Обособена позиция 11: 1 694 лв. без ДДС; Обособена позиция 12: 3 465 лв. без ДДС; Обособена позиция 13: 1 428 лв. без ДДС; Обособена позиция 14: 756 лв. без ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

56812 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът трябва: 1. Да притежава квалифициран екип, необходим за осъществяваната дейност. 2. Да е изпълнил най-малко 3/три/ бр. услуги със сходен предмет на дейност, на сходна стойност/със сходен обем с конкретната обособена позиция– доказва се със списък на услугите с предмет, възложител, стойността и датата на услугата. 3. Да притежава необходимото техническо оборудване за извършване на дейността – доказва се с декларация в свободен текст, с описание на оборудването. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, изискванията по т. 2 могат да се докажат с договори, с които участникът покрива изискванията общо за всички обособени позиции.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документация за обществената поръчка може да се намери на профила на купувача на Агенция по вписванията http://www.registryagency.bg/bg/buyers/ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОФЕРТИТЕ Изготвяне на офертата: Офертата трябва да се изготви съгласно чл. 101в от ЗОП и да съдържа: - данни за лицето: наименование, ЕИК, регистрация по ЗДДС, адрес за кореспонденция и телефон, лице за контакти, банкова сметка; - изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката; - Техническо предложение, съгласно Техническите спецификации; За всяка обособена позиция се подава отделно техническо предложение, като не е необходимо да се поставят в отделни пликове. - Ценово предложение с посочване на общата цена и с означение дали предложената цена е с/без ДДС. Ценовото предложение се подава за всяка обособена позиция. Цената е до максималната стойност на позицията. Не е необходимо да се поставят в отделни пликове. При подготовката на офертата участникът може да се запознае с условията на работа в обектите, предмет на поръчката, като извърши оглед на място. Извършването на оглед на място е по желание на участника. Участникът подава декларация за това обстоятелство. В офертата трябва да е посочен срок за валидност най-малко 30 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Офертата може да бъде подадена и по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Участникът е длъжен да обезпечи получаването на офертата на указаното място и срок. Разходите за подаване на офертата са за негова сметка. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 08.07.2015 г. от 15:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/07/2015