ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. София, и регионалните дирекции" с обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. София“
Обособена позиция 2: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Бургас“
Обособена позиция 3: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Враца“
Обособена позиция 4: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Габрово“
Обособена позиция 5: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Добрич“
Обособена позиция 6: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Ловеч“
Обособена позиция 7: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Плевен“
Обособена позиция 8: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Русе“
Обособена позиция 9: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Разград“
Обособена позиция 10: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Силистра“
Обособена позиция 11: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Смолян“
Обособена позиция 12: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. "Стара Загора“
Обособена позиция 13: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Търговище“
Обособена позиция 14: „Осъществяване на услуги по хигиенизиране на работните помещения в сградата на Агенция по вписванията – гр. Шумен“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90911200
Описание:
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Почистване на помещения и осигуряване на хигиенни материали в ползваните от Агенция по вписванията помещения в 14 областни града, съгласно техническите спецификации. Обществената поръчка е разделена на 14 обособени позиции, като участниците могат да подават оферти за една или повече обособени позиции.
Обособена позиция 1: 21 000 лв. без ДДС;
Обособена позиция 2: 5 600 лв. без ДДС;
Обособена позиция 3: 3 570 лв. без ДДС;
Обособена позиция 4: 2 170 лв. без ДДС;
Обособена позиция 5: 4 620 лв. без ДДС;
Обособена позиция 6: 1 680 лв. без ДДС;
Обособена позиция 7: 2 114 лв. без ДДС;
Обособена позиция 8: 4 690 лв. без ДДС;
Обособена позиция 9: 1 015 лв. без ДДС;
Обособена позиция 10: 3 780 лв. без ДДС;
Обособена позиция 11: 1 694 лв. без ДДС;
Обособена позиция 12: 3 465 лв. без ДДС;
Обособена позиция 13: 1 428 лв. без ДДС;
Обособена позиция 14: 756 лв. без ДДС;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът трябва:
1. Да притежава квалифициран екип, необходим за осъществяваната дейност.
2. Да е изпълнил най-малко 3/три/ бр. услуги със сходен предмет на дейност, на сходна стойност/със сходен обем с конкретната обособена позиция– доказва се със списък на услугите с предмет, възложител, стойността и датата на услугата.
3. Да притежава необходимото техническо оборудване за извършване на дейността – доказва се с декларация в свободен текст, с описание на оборудването.
Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, изискванията по т. 2 могат да се докажат с договори, с които участникът покрива изискванията общо за всички обособени позиции.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документация за обществената поръчка може да се намери на профила на купувача на Агенция по вписванията http://www.registryagency.bg/bg/buyers/
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОФЕРТИТЕ
Изготвяне на офертата: Офертата трябва да се изготви съгласно чл. 101в от ЗОП и да съдържа:
- данни за лицето: наименование, ЕИК, регистрация по ЗДДС, адрес за кореспонденция и телефон, лице за контакти, банкова сметка;
- изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката;
- Техническо предложение, съгласно Техническите спецификации; За всяка обособена позиция се подава отделно техническо предложение, като не е необходимо да се поставят в отделни пликове.
- Ценово предложение с посочване на общата цена и с означение дали предложената цена е с/без ДДС. Ценовото предложение се подава за всяка обособена позиция. Цената е до максималната стойност на позицията. Не е необходимо да се поставят в отделни пликове.
При подготовката на офертата участникът може да се запознае с условията на работа в обектите, предмет на поръчката, като извърши оглед на място. Извършването на оглед на място е по желание на участника. Участникът подава декларация за това обстоятелство.
В офертата трябва да е посочен срок за валидност най-малко 30 дни от крайния срок за получаване на оферти.
Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Офертата може да бъде подадена и по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Участникът е длъжен да обезпечи получаването на офертата на указаното място и срок. Разходите за подаване на офертата са за негова сметка. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника.
При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ.
Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 08.07.2015 г. от 15:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: