Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова;, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/333.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изследване на зрителния анализатор от специалист по очни болести и снабдяване на лицата, работещи с видеодисплеи с предписани от специалиста очила в Община Велико Търново”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33734000, 33735100, 85121281

Описание:

Очила
Предпазни очила
Офталмологични услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят ще извършва услуги по изследване на зрителния анализатор и снабдяване с очила на лицата, работещи с видеодисплеи, съгласно приложен към договора списък. Услугата обхваща приблизително 380 човека, като полагащата се сума за дейността е 100 лв. с ДДС на човек. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да представи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след подписването на договора, заверен списък на работниците и служителите, който да съдържа лични данни: име, презиме, фамилия, длъжност. Изпълнението на услугите по договора започва след представяне на списъците с лицата от съответните структури. Договорът се сключва за срок 1 /една/ година. Ако преди изтичане на този срок бъде достигнат прага по чл. 14, ал. 4, т.2 от ЗОП – 66000.00 /шестдесет и шест хиляди/ лева без ДДС договорът се прекратява предсрочно.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Основните изисквания, на които трябва да отговаря Изпълнителят са съгласно Техническа спецификация, към документацията. Възложителят осигурява преглед на очите и оценка на състоянието на зрението на лицата, работещи с видеодисплеи, от специалист по очни болести: - преди започване на работата с видеодисплеи; - един път на три години за лицата, ненавършили 40 години, и ежегодно за лицата, навършили 40 години; - при оплаквания от смущения на зрението, които могат да се дължат на работа с видеодисплеи. Възложителят осигурява за своя сметка средства за корекция на зрението на работещия за работата му с видеодисплей, ако са предписани от специалиста по очни болести при извършените прегледи; горното е в рамките на 100 лева с вкл. ДДС за едно лице. Възложителят уведомява личния състав за определения от изпълнителя график за прегледи и закупуване на защитни очила. Изпълнителят представя описание на дейността, информация за структурата (магазини/офиси), техническите възможности, наличие на квалифицирани специалисти, обем и вид на предлаганите услуги. Изпълнителят задължително в Техническото си предложение поема ангажимент преди сключване на договора, да представи на Възложителя писмена информация за осигурено от него място за изпълнение на поръчката на територията на град Велико Търново. Изпълнителят е длъжен при изпълнение на обществената поръчка да спазва Наредба № 7 от 15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, както и всички нормативни документи, касаещи извършването на възложеното.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Формула за определяне на краен коефициент ”К”: К = Ц х 50 % + Т х 50 %, където: Ц – Ценови критерий – определя най-доброто ценово предложение. Комисията оценява предлаганата от участниците обща комплексна цена за лични предпазни средства /защитни очила/, формирана от предлаганите цени за корекционна рамка и за леща, и за диагностичен преглед. Ц = Ц 1 х 30 % + Ц 2 х 30 % + Ц 3 х 40 %, където: Ц 1 – предлагана цена за корекционна рамка Ц 2 – предлагана цена за леща Ц 3 – предлагана цена за диагностичен преглед С максимален брой точки – 100 т. се оценява офертата, която предлага най - ниски цени за корекционна рамка, за леща и за диагностичен преглед, а всяка следваща оценка се определя по следната формула: Ц = Ц min/Ц n х 100 , където Цmin - е най- ниската предложена обща комплексна цена за лични предпазни средства /защитни очила/, формирана от предлаганите цени за корекционна рамка, за леща и за диагностичен преглед, а Цn – е общата комплексна цена за лични предпазни средства /защитни очила/, формирана от предлаганите цени за корекционна рамка, за леща и за диагностичен преглед, предложена от n-тия участник. Т – Техническа оценка, включваща оценка на представената от участника организация на изпълнението, план/подход за организацията и реализация на работите (максимум 100) По този показател се оценява дали предложението на участника показва задълбочено познаване на цялостния процес по изпълнение на поръчката, в т.ч. и начина на извършването му; видовете дейности, необходими за изпълнение на поръчката. Комисията преценява разбирането на участника за обхвата на поръчката; преценката за необходимите ресурси и организацията на работата в етапа на реализация предмета на поръчката, която участникът възнамерява да създаде. Предмет на оценка е разпределението на различните ресурси в обособените етапи на работа и координацията на дейностите и участниците в процеса. Комисията преценява дали предложената организация би осигурила в достатъчна степен качество на изпълнение на поръчката и доколко съществува сериозен риск от вътрешен организационен проблем за изпълнението на поръчката. Оценяват се стратегията, методите и похватите, посочени от участника за изпълнение на услугата, и тяхното съответствие с целите на поръчката. Преценяват се адекватността и целесъобразността на представеното разпределение на задачите и отговорностите между експертите с определените методи и етапи за изпълнение и доколко то се покрива от ресурсна осигуреност, посочена от страна на участника. Комисията преценява дали предложените методи и начини на управление на процесите от участника биха довели до качествено и навременно изпълнение на дейностите – предмет на поръчката, дали приложеното описание на начина, по който ще се гарантират резултатите, е добре обосновано и дали предвиденият вътрешен контрол в максимална степен ще гарантира качествено изпълнение на услугата и устойчивост на резултатите. Пълната методика за оценка е съгласно Приложение 1 "Критерий за оценка".

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 09.07.2015 г. Съгласно чл.101б, ал.1, т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 13.07.2015 г. от 11:00 ч. в сградата на Община Велико Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП (отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето). Офертата трябва да съдържа най-малко: 1. Данни за лицето, което прави предложението: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгласно образец: административни сведения; 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съгласно образец /съдържащо организация на изпълнението, план/подход за организацията и реализация на работите/; 3. Срок на валидност на офертата не по - малък от 2 /два/ месеца, считано от крайния срок за получаване на офертата; Срок за изработване на очила при необходимост /в работни дни/ след представяне на рецепта. 4. Списък с магазини/офиси/оптики/клиники, оборудвани със съвременен лекарски кабинет за диагностика и профилактика на очни заболявания. Минимално изискване към т.4: да имат минимум 1 магазин/офис/оптика/клиника, оборудвани с: 1/ безшаблонен автомат за изработка на всички видове монтаж на диоптрични лещи в корекционна рамка, с фин и груб шрайф, полиране на лещи, изработна на специален и плосък фасет. Механичен блокер за центриране. 2/ електронен диоптомер за центриране и измерване параметрите на диоптричните лещи и UV тест. 3/ ултразвук за почистване на очилата 4/ напълно оборудвана лаборатория за изработка, поддръжка и ремонт на очила - фина и прецизна техника за монтаж, демонтаж и сервиз на очила 5/ автокераторефрактометър за диаагностика на зрителни недостатъци 6/ електронна таблица за изследване на зрителна острота 7/ безконтактен тонометър за измерване на очното налягане 8/ електронен периметър; 9/ Аргон лазер 10/ Ексхимерен лазер 11/ Як лазер съгласно образец на декларация за наличното техническо оборудване. 5. Декларация по чл. 51, ал.1, т.7 от ЗОП, включваща списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на услугата, включително на тези, отговарящи за контрола за качеството - ръководни служители, по образец. Минимално изискване към т.5: Участникът трябва да разполага с екип от специалисти, който да включва минимум: 2 лица специалисти ”Офталмолози” и/или „Очни болести” и 2 лица специалисти по Очна оптика и/или Оптик-техник. 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. за предвидени подизпълнители (съгласно образец) 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 8. Ценово предложение следва да съдържа: - Цени за комплект услуги, включващ: Диагностичен преглед; Корекционна рамка с гарантиран произход и качество; Лещи; Монтаж; Калъф; Сервизна поддръжка; - Цени за допълнителни услуги, предлагани от участника: измерване на параметрите на очилата с електронен диоптомер, тест за UV- защита и за фотоефект, почистване на очилата с ултразвук, поддръжка и дребни ремонти за очила, корекции и напасване и други; - Срок за плащане на поръчката - до 30 /тридесет/ дни след представяне на фактура и списък на служителите, преминали през преглед и закупили защитни очила. - Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане в български лева.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/07/2015