ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката:
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ „Дружба”-гр.Асеновград с филиал в с.Избеглии по обособени позиции”
Позиция І - „Плодове и зеленчуци”/Приложение №1/
Позиция ІІ -„Хляб и хлебни изделия”/Приложение №2/
Позиция-ІІІ „ Месо и месни продукти” /Приложение №3/
Позиция ІV– „Мляко и млечни продукти”/Приложение №4/
Позиция V – „Бакалия, замразени продукти и подправки” /Приложение №5/
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15800000
Описание:
Различни хранителни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общото количество на доставените хранителни продукти не може да бъде предварително определено. В процес на изпълнение на договора, изпълнителят ще доставя хранитерни продукти съгласно посочени количества при заявка от страна на възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ЦДГ „Дружба” - гр.Асеновград с филиал в с.Избеглии
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнителят при осъществяване предмета на поръчката следва да спазва Българските държавни стандарти /БДС/, с които се въвеждат хармонизирани европейски стандарти, признати национални технически спецификации /национални стандарти/, български технически одобрени такива или еквивалентни, съгласно нормативен акт във връзка с изискването за качество на доставяните хранителни продукти. Хранителните продукти трябва да отговарят на изискванията на Закона за храните, Наредба № 6 от 10.08.2011 г. за здравословното хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детските заведения, Наредба № 9 на МЗХ от 2011г., Наредба 5 за хигиена на храните /2006 г., на националното европейско законодателство по безопасност на храните и изискванията в ценовото предложение на Възложителя за качество.
Хранителните продукти, които ще се доставят при изпълнение на поръчката да бъдат с маркировка за годност и дата на производство, етикетирани и опаковани по надлежния ред и да се придружават със сертификат за съответствие /годност/.
По време на изпълнение на доставката, Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни актове, касаещи разносната търговия с хранителни продукти, да извършва добросъвестно и качествено възложените му доставки, да опазва околната среда, като не допуска чупене, хвърляне и замърсяване.
Изпълнителят се задължава да доставя хранителните продукти франко складовете на детската градина в гр.Асеновград и в с.Избеглии в срок до два дни след заявка от купувача.
Цените на стоките следва да бъдат в лева с ДДС и плащането ще се извършва по банков път, съгласно изготвена фактура за доставка, в съответствие със сключения договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Информация и пакет от документи с Приложения от №1 до №5 по позициите може да се получи и на адреса на възложителя, посочен в поканата.
Изисквания към кандидатите за допускане до участие:
1. Копие от документ за съдебна регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър /ЗТР/.
2. Удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от шест месеца от датата на подаване на офертата, когато не е представен ЕИК .
3. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1 т.1, ал.2 и чл. 101 в, ал. 1 т. 1, т. 2 и т. 4 от ЗОП;. / Образец № 1, 2,3/
4 Декларации за участие на подизпълнител и за съгласие на подизпълнителя. /Образец № 4,5/
5. Документи за регистрация съгласно чл.12 и чл.12а от Закона за храните и Наредба №5/2006г. за хигиената на храните - заверени копия;
6. Доказателства /копие от удостоверение или списък на автомобилите/ за наличието на собствени или наети транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти –съгласно Наредба № 5 /2006 г. удостоверяват се с необходимите документи, заверени от участника.
7. Ценово предложение по образец /Приложение №1, 2, 3, 4, и/или 5/, за което кандидатства, приложено в настоящата документация, подписано и подпечатано от участника, като за всеки продукт е посочена цена.
8. Срок за изпълнение на поръчката след заявка- до 2 дни за Позиции І,ІІІ,ІV,V; За Позиция ІІ – всеки ден.
9. Срок на валидност на офертата - 90(деветдесет) календарни дни от датата на подаването й.;
10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по изскване на Възложителя /Образец №6/
11. За Позиция І - „Плодове и зеленчуци”/Приложение №1/- Бюлетин от Стоково тържище „ Родопи 95” АД, с. Първенец, област Пловдив.
12. При представяне на копия на изискуемите документи, те трябва да са заверени, подписани и подпечатани от участника.
13. Всеки участник може да даде ценово предложение, както за всички позиции, така и за всяка една поотделно.
14. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик.
15. При сключване на договор класираният на първо място участник представя:
- документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и
- декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, /Образец №7 /
16. Не се допускат до участие кандидати, чиито документи не отговарят на изискванията на Възложителя и Вътрешните правила за обществени поръчки на ЦДГ "Дружба"-гр.Асеновград
Отваряне на офертите ще се състои на 06.07.2015 г. от 10,00 ч. в методичен кабинет на адрес гр.Асеновград, ул. "Съединение" 12 в ЦДГ "Дружба"
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: